Αφροδίτη Λατινοπούλου: Απτόητη από την κατακραυγή, «ψάχνει»... άλλα 15 λεπτά δημοσιότητας

Αφροδίτη Λατινοπούλου: Απτόητη από την κατακραυγή, «ψάχνει»... άλλα 15 λεπτά δημοσιότητας

Από το το «μασχάλη-gate» και τις «αντιαισθητικές πανάδες», η νεαρή δικηγόρος και πολιτεύτρια της ΝΔ συνεχίζει την... αυτοπροβολή της βάζοντας στο στόχαστρο τον Γιώργο Καπουτζίδη και τα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ - Σάλος για το... «πηγάδι χωρίς πάτο» - Η αιχμηρή απάντηση του ηθοποιού

latin13_12
Η νεαρή πολιτεύτρια της Νέας Δημοκρατίας από τη Θεσσαλονίκη, Αφροδίτη Λατινοπούλου δηλώνει πως «έχει πάθος με την επικοινωνία», ενώ παράλληλα διατείνεται ότι «τα social media έχουν γίνει τοξικά σε απίστευτο βαθμό», παρά το περιεχόμενο των αναρτήσεών της.

Με 32.243 ακολούθους στο facebook και 21.8K στο twitter αντίστοιχα, η νεαρή πολιτεύτρια της ΝΔ από τη Θεσσαλονίκη, Αφροδίτη Λατινοπούλου, συνεχίζει να ικανοποιεί το «πάθος της», δηλαδή την «επικοινωνία με τον κόσμο», μολονότι οι κατά καιρούς αναρτήσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν προκαλέσει σάλο, αλλά και τσουνάμι αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την οπτική γωνία, την οποία κάθε φορά η ίδια επιλέγει, για να τοποθετηθεί συνήθως σε ό,τι βρίσκεται στην κορυφή της επικαιρότητας.

Ξεπερνώντας γρήγορα τον πήχη του Άντι Γουόρχολ για τα 15 λεπτά δημοσιότητας που αναζητά κάθε άνθρωπος, η 30χρονη Αφροδίτη Λατινοπούλου, διεκδικώντας μια θέση στο ελληνικό Κοινοβούλιο στις τελευταίες εκλογές, έχει καταφέρει ουκ ολίγες φορές να στρέψει πάνω της τους προβολείς της δημοσιότητας, έχοντας «εφεύρει» μια προσωποπαγή μέθοδο αυτοπροβολής, με εργαλείο τα κοινωνικά δίκτυα.

Επεμβαίνοντας τακτικά και δημόσια σε ζητήματα της επικαιρότητας ή σχολιάζοντας, κατά πάγια τακτική, τις δηλώσεις δημοφιλών στην πλειοψηφία τους προσώπων, η κ. Λατινοπούλου έχει καταφέρει να μεταστρέφει κάθε φορά τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της, έχοντας προηγουμένως συγκεντρώσει το έντονο ενδιαφέρον τους χάρη στο επώνυμο πρόσωπο, που κάθε φορά επιλέγει ως υποκείμενο της κριτικής της.

Τελευταίος «στόχος» της νεαρής πολιτεύτριας από τη Θεσσαλονίκη αποτέλεσε ο γνωστός ηθοποιός, Γιώργος Καπουτζίδης, ο οποίος τοποθετήθηκε σχετικά με το θέμα των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, σε εκδήλωση του υπουργείου Δικαιοσύνης για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού-ταυτότητας και έκφρασης φύλου, με την κ. Λατινοπούλου να σχολιάζει αν… «έχει το πηγάδι πάτο;».

«Για πόσο ακόμα θα ακούμε αιτήματα από άτομα της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ, όταν όσα ζήτησαν η πολιτεία τα ικανοποίησε ως τώρα παρά τις αντιδράσεις;» διερωτήθηκε η κ. Λατινοπούλου, συγκρίνοντας παράλληλα περιπτώσεις παιδεραστίας και αιμομιξίας με τον αυτοπροσδιορισμό. «Τι θα γίνει αν δύο αδέλφια αυτοπροσδιοριστούν ως μη συγγενείς, συνάψουν σχέση και επιθυμούν να υιοθετήσουν, ισχυριζόμενοι πως θα είναι μια πολύ όμορφη, στοργική οικογένεια γεμάτη αγάπη; Τι θα γίνει αν κάποιος ισχυριστεί πως γεννήθηκε βίαιος σαν λιοντάρι και σκοτώνει κόσμο; Θα δεχθούμε πως γεννήθηκε βίαιος και θα απαλλαγεί από κάθε ποινή; Δεν μπορεί να αλλάζουν οι νόμοι σε κάθε περίπτωση αυτοπροσδιορισμού δεν θα σταθεί όρθιο κανένα αξιακό σύστημα και θα καταλήξουμε να ζούμε με το νόμο της ζούγκλας», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Λατινοπούλου.

Κλείσιμο
Η ίδια δεν στάθηκε μόνο στα υποθετικά, αυτά επιχειρήματα, αλλά και προκάλεσε το γνωστό ηθοποιό να απαντήσει στα ερωτήματά της, στη βιντεοσκοπημένη ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα, αναφέροντας: «διαφωνείτε κ. Καπουτζίδη πως δεν μπορεί και δεν πρέπει η κοινωνία να αλλάξει τα δομικά της στοιχεία πχ την οικογένεια προς χάριν ενός μικρού ποσοστού των μελών της; Πού θα βάλουμε επιτέλους μια κόκκινη γραμμή σε όλον αυτόν τον παραλογισμό που μαστίζει τις σημερινές δυτικές κοινωνίες;».

«Έχω φτάσει σε ένα σημείο με πολύ κόπο και προσπάθεια να νιώθω ελεύθερος. Να λέω αυτό το οποίο θέλω να πω. Και χαίρομαι πάρα πολύ που το κάνω αυτό το πράγμα. Και χαίρομαι πολύ που βοηθάω πολύ κόσμο. Αυτός είναι και ο στόχος μου. Ούτε θεατές ψάχνω για το θέατρο, ούτε ψηφοφόρους, ούτε να μπω σε ένα κόμμα να βολευτώ», σχολίασε από πλευράς του ο ηθοποιός, Γιώργος Καπουτζίδης, χωρίς να την κατονομάσει.

Παρότι τα σχόλια από την νέα ανάρτηση της κ. Λατινοπούλου πέφτουν βροχή στα κοινωνικά δίκτυα, η ίδια μοιάζει απτόητη από τη συντριπτική κοινωνική αποδοκιμασία των κάθε φορά λεγομένων της, παίζοντας με τους όρους της, στο τερέν της δημοσιότητας. Αθλήτρια επί σειρά ετών της αντισφαίρισης (τένις), η νεαρή Θεσσαλονικιά και απόφοιτος της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ έχει αφοσιωθεί στην πολιτική, με έναν μικρό, ενδιάμεσο σταθμό στη δημοσιογραφία, αφού το 2018 εργάστηκε ως ραδιοφωνική παραγωγός, «κι εκεί ανακάλυψα ότι ένα ακόμη πάθος μου ήταν κι είναι η επικοινωνία με τον κόσμο», δηλώνει η ίδια.

Τον προσανατολισμό της, ωστόσο, τον βρήκε «λίγο νωρίτερα», καθώς «η ενασχόλησή μου με τα κοινά ήταν αυτή που με έκανε να καταλάβω ότι η πολιτική ήταν αυτό που χρειαζόμουν στη ζωή μου» αφηγείται, έχοντας αναλάβει τον Νοέμβριο του 2017, στα πλαίσια της συμμετοχής της στην ΟΝΝΕΔ, Γραμματέας Επαρχιακού. Το μεγάλο βήμα προς την ενεργό πολιτική το έκανε το Φεβρουάριο του επόμενου έτους, όταν ξεκίνησε καμπάνια προώθησης των «Ελληνικών Μακεδονικών Προϊόντων», με στόχο «τα Μακεδονικά προϊόντα να ταξιδεύουν παντού, αλλά με γνήσια και ξεκάθαρη ελληνική ταυτότητα». Με καράβι την καμπάνια, ανακηρύσσεται υποψήφια στις εκλογές του 2019 με την Νέα Δημοκρατία, αλλά δεν καταφέρνει την εκλογή της στην ελληνική Βουλή, σε αντίθεση με τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο, που τη φιλοξενεί κατά καιρούς στις εκπομπές του.

Έκτοτε, γίνεται το ίδιο, αν όχι περισσότερο γνωστή από πολλούς «γαλάζιους» βουλευτές, καθώς επιλέγει για τον εαυτό της πυκνές παρεμβάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλλοντας τις δικές της -και καθόλου κοινές- απόψεις.

Λατινοπούλου, άκου κάτι…

Στα κατά καιρούς παραληρηματικά σχόλιά της ξεχωρίζουν το «μασχάλη – gate», δηλαδή το βίντεό της με τίτλο «η αξύριστη γυναικεία μασχάλη ως νέο «πρότυπο» ομορφιάς που προσπαθούν να μας επιβάλλουν», όπου καταφέρεται κατά ραγάδων, πανάδων και άλλων γυναικείων ατελειών, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων από το δημοσιογραφικό και καλλιτεχνικό κόσμο της χώρας. Δεν ήταν λίγοι οι παρουσιαστές, δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες και ηθοποιοί που απάντησαν στις αιτιάσεις της νεαρής πολιτεύτριας σε προσωπικό τόνο, ανεβάζοντας στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες τους με ραγάδες και πανάδες, με πρώτη την Ελεονώρα Μελέτη.

«Λατινοπούλου, άκου κάτι… οι πανάδες που τις αποκαλείς “αντιαισθητικές” λέγονται επιστημονικά μελάγχρωση και έχουν παθολογικά αίτια, συχνά νόσους ή τις αποκτά μια γυναίκα δώρο από την εγκυμοσύνη. Βγαίνουν παντού. Εμένα βγήκαν στο κούτελο και στο άνω χείλος. Κοινώς, όταν με δει ο ήλιος, ναι, έχω μουστάκι! Αλλά μάντεψε. Εμένα δεν με ενοχλούν τελικά, ούτε τον άνδρα μου… κάτι τύπισσες σαν εσένα ενοχλούν… δεν άκουσα τι λες στο βίντεό σου. Σταμάτησα όταν άκουσα να λες πως φωτογραφίζουμε κάποιες γυναίκες “ό, τι αντιαισθητικό έχουμε πάνω μας”. Πάρε λοιπόν τις αντιαισθητικές πανάδες μου. Ορόσημο από τη γέννηση της κόρης μου!», σχολίασε η κ. Μελέτη.

Εκτός από το γυναικείο σώμα, στο στόχαστρο της κριτικής της νεαρής πολιτεύτριας έχουν μπει, μεταξύ άλλων, συχνά πυκνά οι «λαθρομετανάστες», η Γερμανίδα Καγκελάριος Μέρκελ ως «μία πολύ καλή καγκελάριος για τη Γερμανία», το Πολυτεχνείο του 1973, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, μέχρι και η Ναταλία Γερμανού.

Μάλιστα, η περίπτωση της ανάρτησής της για το γυναικείο σώμα έφτασε μέχρι την ελληνική Βουλή μετά από παρέμβαση της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ειρήνης Αγαθοπούλου, με την Υφυπουργό Δημογραφικής Πολιτικής και Ισότητας Φύλων Μαρία Συρεγγέλα να αναφέρει πως «οι απόψεις αυτές δεν απηχούν τις απόψεις του υπουργείου, της κυβέρνησης και της ΝΔ».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης