«Θα κάνουμε ένα πολύ καλύτερο Πάσχα», εκτίμησε ο Καθηγητής Πνευμονολογίας Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, μιλώντας στον ΣΚΑΪ για την πορεία της πανδημίας στη χώρα.
Όπως εξήγησε ο καθηγητής,«με σχεδόν 1500 κρούσματα έχουμε 25 θανάτους. Με τον διπλάσιο αριθμό κρουσμάτων το Νοέμβριο είχαμε 100 θανάτους. Αναλογικά ανά 100 κρούσματα έχουμε τους μισούς θανάτους. Πιθανότερη εξήγηση είναι ότι με τον εμβολιασμό καλύψαμε τους ηλικιωμένους που πάνε στο νοσοκομείο και χάνουν τη ζωή τους. Έτσι, αν συνεχίσει να πηγαίνει καλά ο εμβολιασμός και αυξηθούν και οι δόσεις, θα φτάσουμε στο Πάσχα και θα έχουμε εμβολιασμένο τουλάχιστον με την πρώτη δόση το μεγαλύτερο μέρος του ευπαθούς πληθυσμού».
Την επόμενη εβδομάδα, προβλέπει μια κάμψη των κρουσμάτων, καθώς ο χιονιάς μείωσε τις μετακινήσεις και τις επαφές, άρα και τη διασπορά του ιού.
Ωστόσο, ο κ. Βασιλακόπουλος τόνισε ότι «θα δούμε αύξηση των νοσηλευομένων, διότι καθυστερεί της διάγνωσης η βαριά νόσηση, αλλά δεν πρέπει αυτό να μας απογοητεύσει».
Επίσης, ανέφερε ότι ήδη διασωληνωμένοι μεταφέρονται από το δημόσιο σύστημα στο ιδιωτικό.
Μιλώντας για τις μετακινήσεις εμβολιασμένων από νομό σε νομό, ο κ. Βασιλακόπουλος εξήγησε ότι όποιος έχει εμβολιαστεί δεν κινδυνεύει από σοβαρή νόσο. Μετά την πρώτη δόση, μάλιστα, το ποσοστό αυτών που έχουν τον ιό στον οργανισμό τους είναι ελάχιστο και τον διατηρούν για ελάχιστο χρόνο και σε επίπεδο που μάλλον δεν είναι μεταδοτικός.
«Αν αυτός ο άνθρωπος φορέσει και τη μάσκα του, δεν υπάρχει ο παραμικρός κίνδυνος να μολύνει κανέναν». Για να τελειώσουμε με τη μάσκα θα πρέπει να αποκτήσουμε την «ανοσία αγέλης», την οποία εκτιμά ότι θα έχουμε γύρω στον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.