Δεν παραχώρησε ποτέ συνέντευξη η Ιωάννα, η 34χρονη γυναίκα που δέχθηκε επίθεση με βιτριόλι, αναφέρουν σε ανακοίνωση τους οι δικηγόροι της άτυχης κοπέλας κ.κ. Νικόλαος Αλεξανδρής και Απόστολος Λύτρας. Μάλιστα, τονίζουν ότι η μητέρα της Ιωάννας έκπληκτη διαπίστωσε πως ολιγόλεπτη τηλεφωνική συζήτηση που είχε με δημοσιογράφο τηλεοπτικού σταθμού καταγραφόταν εν άγνοια της και μεταδόθηκε, εν είδει συνεντεύξεως, χωρίς τη συναίνεση της.
Αναλυτικά, ολόκληρη η ανακοίνωση των δικηγόρων της Ιωάννας έχει ως εξής:
«Με αφορμή φαινόμενα που παρατηρήθηκαν τις τελευταίες δύο ημέρες και ενόχλησαν τόσο την εντολέα μας όσο και την οικογένειά της, οι πληρεξούσιοι δικηγόροι της Ιωάννας αναγκαζόμαστε να τοποθετηθούμε δημόσια και να διευκρινίσουμε τα εξής:
Η Ιωάννα ουδέποτε παραχώρησε συνέντευξη σε οποιοδήποτε δημοσιογραφικό μέσο, Ελληνικό ή ξένο. Αλλωστε, αυτό δεν θα ήταν εφικτό, δεδομένου πως η κατάσταση της υγείας της παραμένει ιδιαιτέρως σοβαρή, μόλις δε πριν λίγα 24ωρα πραγματοποιήθηκε μία ακόμα (η τέταρτη κατά σειρά) κρίσιμη χειρουργική επέμβαση.
Η μητέρα της, η οποία στέκεται νυχθημερόν στο πλευρό της και προσπαθεί και εκείνη να διαχειριστεί τον πόνο του παιδιού της και την σοβαρότητα της καταστάσεώς της με ευγένεια και στωικότητα, έκπληκτη διαπίστωσε πως ολιγόλεπτη τηλεφωνική συζήτηση που είχε με δημοσιογράφο τηλεοπτικού σταθμού καταγραφόταν εν άγνοια της και μεταδόθηκε, εν είδει συνεντεύξεως, χωρίς τη συναίνεση της.
Επιθυμία της Ιωάννας και της οικογενείας της είναι να υπάρξει σεβασμός στην τραγική κατάσταση της, αφού αναμφίβολα προέχει η ηρεμία της, προκειμένου να ανταπεξέλθει στα πολλαπλά χειρουργεία που έχει μπροστά της. Η Ιωάννα θα μιλήσει, όταν θα είναι σε θέση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.