Γιάννης Στασινόπουλος: Ο μάστερ των VIP μενού και διακοπών στην Ελλάδα

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
stasinopoulos_main1

Γνώστης της καλής ζωής, άλλαξε με την εταιρεία του Greek Luxury Products τον γαστρονοµικό χάρτη της Αθήνας µε σπάνια gourmet προϊόντα, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες concierge για exclusive τουρισµό σε όλη τη χώρα

Χαβιάρι από το Ιράν, ηθικό φουά γκρα Γαλλίας, αυγά σαλιγκαριών, σιέλ αλάτι και πάγος από την Ανταρκτική σίγουρα απογειώνουν ένα τραπέζι. Σε μια περίοδο όπου η ποιότητα έχει ίσως μεγαλύτερο ειδικό βάρος από την ποσότητα, ο Γιάννης Στασινόπουλος με την ομάδα του μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι του luxury living. H εταιρεία του, άλλωστε, έχει υπογράψει ορισμένα από τα πλέον κοσμικά καλέσματα, όπως τα τραπέζια του ζεύγους Κούστα, τα δείπνα βασιλικών οικογενειών της Σαουδικής Αραβίας στο «Island» και τα dinner party γνωστών designers όπως ο Ζαν-Πολ Γκοτιέ και ο Βαλεντίνο.

Ο Γιάννης Στασινόπουλος με τους συνεργάτες του έχει κατακτήσει την εμπιστοσύνη της αγοράς διεθνώς. Απόδειξη, τα τρία γραφεία και καταστήματά του σε Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο. Το flagship store της εταιρείας του βρίσκεται εντός του «Hilton» στην Αθήνα και συνδυάζει το luxury concierge -ταξιδιωτικές υπηρεσίες, διαχείριση σκαφών και πολυτελών καταλυμάτων και διοργάνωση events- με τη luxury boutique - διαθέτει τη συλλογή γυαλιών Linda Farrow και τις θήκες κινητών Hadoro. Κάποια από τα εκλεκτά προϊόντα του βρίσκονται και στα καταστήματα attica, σε χώρο που επιμελήθηκε ο Τάσος Ζέππος: συλλογές προϊόντων της Petrossian Paris, που διαθέτει τα μεγαλύτερα caviar innovations (υγρό και αποξηραμένο χαβιάρι), άγριο καβούρι από την Αλάσκα, μαριναρισμένο σολομό σε χυμό παντζαριού, σφαίρες με χρυσό συμπιεσμένο χαβιάρι και λευκά ροδάκινα κομπόστα. Φυσικά, δεν λείπουν τα προϊόντα της γνωστής Caviar House & Prunier με τον περίφημο σολομό Balik και Kaviari, η μπάρα από συμπιεσμένο χαβιάρι που τρίβεται σαν τρούφα και οι περίφημες μαρμελάδες Confiture Parisienne. Υπάρχουν ακόμη τα μαρόν γλασέ από το Πιεμόντε, οι καραμελίτσες που σερβίρει after dinner το θρυλικό «Harry’s Bar» στη Βενετία, τα τσάτνεϊ Newton & Pott της Κάιλι Νιούτον, καθώς και οι σοκολάτες Marchessi που πρόσφατα εξαγοράστηκαν από τον όμιλο Prada. «Πέρυσι μας ζητήθηκε από σκάφος ξένου επιχειρηματία να του εξασφαλίσουμε τόσο χαβιάρι και jamon Iberico που αναγκαστήκαμε να ταξιδέψουμε στο εξωτερικό για να του βρούμε την απαιτούμενη ποσότητα», αποκαλύπτει ο Γιάννης Στασινόπουλος. Στην ανεξάντλητη λίστα των γαστρονομικών θησαυρών της Greek Luxury Products συγκαταλέγονται ακόμα το φουά γκρα ηθικής εκτροφής Sousa & Labourdette, τα τυριά από τα τυροκομεία Beemster της Ολλανδίας και Carlo del Clat της Ιταλίας και τα Floral Herbal Teas από το Λονδίνοπου αναδύουν νότες λουλουδιών. Τέλος, ειδικές παραγγελίες γίνονται για τα μακαρόν του πασίγνωστου γαλλικού ζαχαροπλαστείου «Ladurée».

Luxury_products_-34
O ετήσιος οδηγός της The Luxury Edition
Luxury_products_-10
Μαρμελάδες Confiture Patisienne
Luxury_products_-6
Γκουρμέ θησαυρούς της Greek Luxury Products βρίσκουμε και στον χώρο delicatessen των Attica στα πρότυπα των food halls των Harrods &Selfridges


«Ανάμεσα στα προϊόντα-ορόσημα αξίζει να αναφέρουμε το No1 Rosemary Water από τους Βασιλικούς Βοτανικούς Κήπους του Λονδίνου, το οποίο γρήγορα έγινε το πιο δημοφιλές νερό στην Ευρώπη, με τις Βικτόρια Μπέκαμ, Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ και Αννα Γουίντουρ ανάμεσα στους λάτρεις του. Το δενδρολίβανο έχει ένα μυστικό το οποίο σας καλούμε να ανακαλύψετε», αναφέρει ο CEO του Greek Luxury Products και συνεχίζει: «Ιδιαίτερα υπερήφανος είμαι και για τα προϊόντα που φέρουν την ετικέτα μας. Oπως τις καρδιές από άγριο αγκιναράκι Κρήτης, σπάνιο και πολυτελές προϊόν καθώς η παρασκευή του απαιτεί πολλές εργατοώρες. Ή το σπανιότατο βιολογικό μέλι βανίλιας από το Μαίναλο, το αγουρέλαιο από τη Μονή Βατοπεδίου αλλά και τη Σπάρτη και βέβαια όλη τη χρονιά, ανάλογα με την εποχή, τις μαύρες και λευκές τρούφες από την Ελλάδα και το εξωτερικό (τη μαύρη μελανόσπορη τρούφα από την Αυστραλία και τις μοναδικές κατάλευκες γλυκιές honey truffles από τα παραδουνάβια δάση). Φέτος, εκτός από τα καταστήματά μας, ορισμένα από τα προϊόντα μας θα σερβίρονται στο “Νammos” στη Μύκονο και σύντομα και στο Ντουμπάι».

Πώς ερμηνεύει όμως ο ίδιος την έννοια της πολυτέλειας; «Eνα προϊόν θεωρείται πολυτελές όταν είναι χειροποίητο, φτιαγμένο για λίγους. Ακόμα και όταν πρόκειται για υπηρεσία, χρειάζεται δεξιοτεχνία για να την αποδώσεις μέσα σε αυτό το πνεύμα. Πολυτέλεια σημαίνει αποκλειστικότητα, κάτι που δεν ταυτίζεται αποκλειστικά με το υψηλό κόστος», απαντά.

Τουρσιμός αστέρων
Η Αθήνα αποτελεί το νέο ταξιδιωτικό hotspot. Η αύξηση στην προσέλευση τουριστών που αναζητούν εμπειρίες πέρα από μια επίσκεψη στην Ακρόπολη και στα γύρω μεζεδοπωλεία άρχισε από πέρυσι. Η Αθήνα με το ιστορικό της κέντρο αλλά και τη Ριβιέρα αποτελεί τον πρώτο σταθμό πριν από την εξόρμηση σε άλλους δημοφιλείς νησιώτικους προορισμούς όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη κ.ά. «Ο πολυτελής τουρισμός είναι ένας νέος τομέας στην Ελλάδα και υπάρχουν πλέον εταιρείες διεθνούς πιστοποίησης ικανές να αναλάβουν υπηρεσίες VIP. Η ομάδα μας κατορθώνει να παραδώσει οποιοδήποτε προϊόν, όσο εκκεντρική και αν είναι η απαίτηση. Πέρυσι, για παράδειγμα, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε σε Αμερικανούς μεγαλοεπιχειρηματίες ένα μουσείο για prive δείπνο», σχολιάζει ο Γιάννης Στασινόπουλος. «Κάθε χρόνο η Ελλάδα ανέρχεται όλο και περισσότερο στις προτιμήσεις VIP καλεσμένων όπως ο πρίγκιπας Κάρολος, η Μέριλ Στριπ, ο Βαλεντίνο και πολλοί άλλοι, οι οποίοι επισκέπτονται τις ακτές της Αττικής με τις θαλαμηγούς τους πριν πραγματοποιήσουν κρουαζιέρα στα νησιά. Είναι πραγματικά σπάνιο να βρεις ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που να συνδυάζει τις ιδανικές καιρικές συνθήκες με σχεδόν κρυστάλλινες θάλασσες. Γίνεται μεγάλη συζήτηση για την Κυανή Ακτή και το Μόντε Κάρλο, το Σεν Τροπέ και τις Κάννες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχουμε δει τη ζήτηση να αυξάνεται για τον Αργοσαρωνικό και τον Σαρωνικό, όπως και το Πόρτο Χέλι. Ξένοι και ντόπιοι επιχειρηματίες έχουν επενδύσει χρόνο, ενέργεια και χρήματα προκειμένου να δημιουργήσουν τις τέλειες συνθήκες για να καλωσορίσουν celebrities, jet setters, βασιλικές οικογένειες και ακριβοθώρητους σταρ του αθλητισμού».

Luxury_products_-12
Σπάνια χαβιάρια για ιδιαίτερες περιστάσεις
Luxury_products_-30
Luxury_products_-5
Luxury_products_-54


Ένας γνήσιος μπον βιβέρ
Γεννημένος στην Αγία Παρασκευή και μεγαλωμένος σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που σχετίζεται με τα χρηματοοικονομικά, ο Γιάννης Στασινόπουλος αρχικά επέλεξε το Λονδίνο για σπουδές πάνω στο Banking and International Finance. Στη Γηραιά Αλβιώνα παρέμεινε για οκτώ χρόνια, όπου ασχολήθηκε με το Real Estate και το Business Development. Πολυταξιδεμένος, έχει συλλέξει εμπειρίες από τα ωραιότερα μέρη του πλανήτη, ενώ έχει δοκιμάσει προϊόντα και πιάτα από κορυφαίους παραγωγούς και σεφ του κόσμου. Αγαπημένη του συνοικία στην Αθήνα είναι το Κολωνάκι, όπου και κατοικεί σε ένα διαμέρισμα με μίνιμαλ έχει διανθίσει με μια ενδιαφέρουσα επιλογή χαλιών. Συνηθίζει να πίνει τον καφέ του στο «Athénée» και να απολαμβάνει το δείπνο του στα «Παπαδάκης», «Stinking Bishop» και «Island». Εχει αδυναμία στα sur mesure κοστούμια και διαθέτει πλούσια συλλογή από πολύχρωμες γραβάτες. Αρνείται επίμονα την οδήγηση και προτιμά να μετακινείται με ταξί, ενώ ξεκουράζεται ακούγοντας κλασική μουσική και κάποια μοντέρνα ακούσματα. Φυσικά, κάνει έντονη κοινωνική ζωή, με την πολυτέλεια να είναι πανταχού παρούσα ◆
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα