ΕΝΦΙΑ: Χωρίς μείωση για 750.000 ιδιοκτήτες - Δείτε ποιοι μένουν εκτός

akinita

Ο ΕΝΦΙΑ και οι νέες τιμές σε παραδείγματα

Χωρίς μείωση ο ΕΝΦΙΑ για 750.000 ιδιοκτήτες. Ουσιαστικά, εκτός ελαφρύνσεων για το 2019 μένει η μεσαία τάξη, η οποία πληρώνει περίπου 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι ιδιοκτήτες λοιπόν, που έχουν αστική ακίνητη περιουσία συνολικής αντικειμενικής αξίας άνω των 202.857 ευρώ δεν θα δικαιούνται φέτος καμία μείωση στον ΕΝΦΙΑ καθώς πάνω από αυτό το επίπεδο αξίας η έκπτωση των 100 ευρώ μηδενίζεται.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Καθημερινή», όπως προκύπτει από τα στοιχεία 3,488 εκατ. ιδιοκτήτες με ατομικές περιουσίες έως 60.000 ευρώ θα ωφεληθούν με 50-55 ευρώ κατά μέσο όρο και οι έχοντες περιουσία από 100.000 έως 150.000 ευρώ θα κερδίσουν 55 ευρώ κατά μέσο όρο.

Στο μεταξύ για πρώτη φορά τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ θα αναρτηθούν στα τέλη Ιουλίου στο Taxisnet, ενώ η πληρωμή του θα αρχίσει τον Αύγουστο αντί για τέλη Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθεί στα τέλη Δεκεμβρίου (5 δόσεις).

Τα τελευταία χρόνια χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων προχώρησαν στο «σπάσιμο» της περιουσίας τους στα μέλη της οικογένειας, με στόχο να περιορίσουν τις τεράστιες επιβαρύνσεις. 

Διαβάστε παραδείγματα

- Για σπίτι στο Κερατσίνι αξας 60.000 ευρώ ο φορολογούμενος πληρώνει ΕΝΦΙΑ 224 ευρώ
-Για σπίτι στο Αιγάλεω, που ο φολολογούμενος πληρώνει τώρα 203 ευρώ, το 2019 θα πληρώσει 142 ευρώ
-Για σπίτι στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, που ο φορολογούμενος το 2018 πλήρωσε 232 ευρώ, το 2019 θα πληρώσει 162 ευρώ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mario-draghi-pic

Η θητεία του Ντράγκι λήγει τον Οκτώβριο και οι ευρωπαίοι ηγέτες θα επιλέξουν τον διάδοχό του, ενδεχομένως εντός της εβδομάδας - Τις δύσκολες στιγμές που η Ευρωζώνη ήταν έτοιμη να διαλυθεί,  η κεντρική τράπεζα υπό την καθοδήγηση του κ Ντράγκι υπήρξε ο μοναδικός θεσμός που απέτρεψε την καταστροφή, επισημαίνει το δημοσίευμα

hvL

Ασφυκτικός γίνεται ο κλοιός των τραπεζών στην υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη των ΑΠΕ της ΔΕΗ, εμποδίζοντας την υλοποίηση ενός εναλλακτικού σχεδίου για την διαχείριση της θυγατρικής της.

shopping_ar

Μέχρι σήμερα οι online πωλησεις δεν αποτελούσαν ούτε αποτελούν ακόμα το βασικό κανάλι λιανικής πώλησης τροφίμων, ποτών και άλλων ειδών μπακαλικής ή σούπερ -μάρκετ που προτιμούν οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Αλλωστε, είναι μια πραγματικότητα ότι ακόμη και στις πιό προηγμένες τεχνολογικά χώρες η συνήθεια της επίσκεψης στο σούπερ – μάρκετ είναι κάτι που δεν έχει αλλάξει με τον χρόνο.