To Μουσείο Ουφίτσι μήνυσε τον γαλλικό οίκο μόδας Ζαν Πολ Γκοτιέ
Ο οίκος μόδας χρησιμοποίησε διάσημο πίνακα του Μποτιτσέλι «χωρίς άδεια» και δεν πληρώνει για τα δικαιώματα, καταγγέλλει το μουσείο
To Μουσείο Ουφίτσι στη Φλωρεντία ανακοίνωσε ότι μήνυσε τον γαλλικό οίκο μόδας Ζαν Πολ Γκοτιέ για «μη αδειοδοτημένη χρήση» του έργου του Μποτιτσέλι «The Birth of Venus» (Η Γέννηση της Αφροδίτης) ιταλικό αριστούργημα της Αναγέννησης.
Ζωγραφισμένο από τον Σάντρο Μποτιτσέλιστα μέσα της δεκαετίας του 1480, απεικονίζει τη γυμνή θεά Αφροδίτη να στέκεται πάνω σε ένα γιγάντιο όστρακο.
Ο οίκος Γκοτιέ χρησιμοποίησε την εικόνα «σε πολλά ρούχα, φωτογραφίες των οποίων δημοσίευσε στον ιστότοπό του και στα κοινωνικά δίκτυα» ανέφερε το ιταλικό Μουσείο. Επισύναψε στιγμιότυπα οθόνης στα οποία φαίνεται ένα μοντέλο να φορά ένα παντελόνι με τμήμα του πίνακα της Αφροδίτης τυπωμένο στο πίσω μέρος.
Ο Γκοτιέ χρησιμοποίησε τον πίνακα «χωρίς άδεια» και δεν πληρώνει για τα δικαιώματα, επισήμαναν οι εκπρόσωποι του Μουσείου προσθέτοντας ότι θα ζητήσουν αποζημίωση. Επιστολή που στάλθηκε στον πολυτελή οίκο μόδας τον Απρίλιο αγνοήθηκε, πρόσθεσαν.
Ορισμένα Μουσεία σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Ινστιτούτου Τέχνης του Σικάγο, του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης στη Νέα Υόρκη και του Rijksmuseum του Άμστερνταμ, διαθέτουν πολλά από τα έργα τους δημόσια, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπόκεινται πλέον σε πνευματικά δικαιώματα, αναφέρει το AFP.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.