Πιες στην υγειά τους
Πιες στην υγειά τους
Frink, μία πρωτοποριακή εφαρμογή που αναλαμβάνει να σου γνωρίσει τα μπαρ της πόλης σου… κερνώντας σε ένα ποτό!
Πριν από περίπου έναν χρόνο, ο 30χρονος σήμερα Στέφανος Πρόκος διαπίστωσε πως παρά τα εκατοντάδες αξιόλογα μπαρ που υπάρχουν στην Αθήνα, οι περισσότεροι συνομίληκοί του επέλεγαν να βγαίνουν στα 5-6 που γνωρίζουν. «Ο λόγος γι αυτό», μου εξηγεί, «είναι προφανής: κάθε έξοδος είναι μια μικρή επένδυση από μέρος τους και, εξαιτίας των δύσκολων οικονομικών συνθηκών, καταλήγουν να επισκέπτονται μόνο τα μέρη που ξέρουν, αποφεύγοντας το “ρίσκο” του να πάνε κάπου αλλού». Σκέφτηκε λοιπόν να δημιουργήσει το "Frink!”, μία smartphone εφαρμογή που θα βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν νέους προορισμούς (μπαρ, pubs, εστιατόρια) κερδίζοντας ένα δωρεάν ποτό κάθε βράδυ.
«Στόχος μας είναι να εξαλείψουμε το “ρίσκο” της αποτυχημένης εξόδου προσφέροντάς τους ένα δωρεάν ποτό κάθε βράδυ. Έτσι μπορούν να γνωρίσουν ένα μπαρ που ενδεχομένως να τους αρέσει και να γίνει κι αυτό ένα από τα στέκια τους». Σύμφωνα μάλιστα με την άποψή του, οι επιχειρήσεις ξοδεύουν μεγάλα ποσά κάθε μήνα σε διαφημίσεις, social media και πάρτι με αποτελέσματα που δεν είναι μετρήσιμα - και πολλές φορές δεν αξίζουν καν την επένδυση. «Ένα frink, αντιθέτως, είναι ένας εξαιρετικά οικονομικός τρόπος να προσεγγίσεις νέους πελάτες που θα γνωρίσουν από μέσα την επιχείρηση και θα δουν από πρώτο χέρι την εμπειρία που προσφέρεις. Κι αν τους αρέσει, σίγουρα θα τη θυμούνται και θα τη μοιραστούν με τους φίλους τους».
«Στόχος μας είναι να εξαλείψουμε το “ρίσκο” της αποτυχημένης εξόδου προσφέροντάς τους ένα δωρεάν ποτό κάθε βράδυ. Έτσι μπορούν να γνωρίσουν ένα μπαρ που ενδεχομένως να τους αρέσει και να γίνει κι αυτό ένα από τα στέκια τους». Σύμφωνα μάλιστα με την άποψή του, οι επιχειρήσεις ξοδεύουν μεγάλα ποσά κάθε μήνα σε διαφημίσεις, social media και πάρτι με αποτελέσματα που δεν είναι μετρήσιμα - και πολλές φορές δεν αξίζουν καν την επένδυση. «Ένα frink, αντιθέτως, είναι ένας εξαιρετικά οικονομικός τρόπος να προσεγγίσεις νέους πελάτες που θα γνωρίσουν από μέσα την επιχείρηση και θα δουν από πρώτο χέρι την εμπειρία που προσφέρεις. Κι αν τους αρέσει, σίγουρα θα τη θυμούνται και θα τη μοιραστούν με τους φίλους τους».
Ο τρόπος που λειτουργεί η εφαρμογή είναι αρκετά απλός: την κατεβάζεις στο κινητό σου, συνδέεσαι και πατάς πάνω στο εικονίδιο ενός shaker για να δεις αν κερδίζεις ένα δωρεάν ποτό. Στην περίπτωση που είσαι τυχερός, εμφανίζονται πάνω στον χάρτη τα μπαρ που συμμετέχουν κάθε μέρα στην ενέργεια και κάνεις κράτηση του ποτού σου. Τέλος, το μόνο που χρειάζεται είναι να δείξεις το κουπόνι σου στο προσωπικό του μαγαζιού ώστε να πάρεις το ποτό σου. «Ο χώρος της νυχτερινής διασκέδασης είναι αρκετά δύσκολος αλλά, μέχρι στιγμής, η ανταπόκριση που έχουμε από τους πελάτες και από τους χρήστες μας είναι εξαιρετικά ενθαρρυντική. Ελπίζουμε ότι έχουμε βρει μια “μαγική συνταγή” και για τους ανθρώπους που βγαίνουν αλλά και για τις επιχειρήσεις», λέει με αισιοδοξία ο Στέφανός.
Κύρια διαφοροποίηση της ομάδας σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η διάδραση που έχει με τους χρήστες της. «Τους δίνουμε την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ποτό κάθε βράδυ, χωρίς να τους ζητάμε κάτι σαν αντάλλαγμα (π.χ. υποχρεωτικά check-ins). Απλά πιες ένα frink σε ένα από τα μπαρ που το προσφέρουν απόψε! “No strings attached”». Έτσι, ο χρήστης που επισκέπτεται και βλέπει από μέσα ένα μπαρ, θυμάται που είναι κι αν του άρεσε. Δεν διαβάζει απλά μια λίστα με προτάσεις αλλά του δίνεται η ευκαιρία να τα επισκεφθεί ο ίδιος, να δοκιμάσει τα ποτά τους και να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Στόχος της ομάδας τώρα είναι να ολοκληρώσει την ανάπτυξη της εφαρμογής για iPhone, καθώς προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο για Android. Στη συνέχεια, σειρά θα πάρει η επέκταση σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, κυρίως όπου υπάρχουν πολλοί φοιτητές και νέοι - ήδη μάλιστα έχουν τεθεί οι βάσεις προς αυτή την κατεύθυνση. «Προτεραιότητα έχουν η Πάτρα, η Λάρισα και η Θεσσαλονίκη. Από εκεί και μετά, άμεσο βήμα είναι η επέκτασή μας σε χώρες της Μεσογείου και της Βορείου Ευρώπης», συμπληρώνει ο Στέφανος και καταλήγει: «Έχουμε ήδη και μία πρόταση συνεργασίας για άνοιγμα σε πόλεις της Γερμανίας την οποία εξετάζουμε σοβαρά».
Τα μέλη της Frink
Στέφανος Πρόκος (CEO): γεννήθηκε στα Γιάννενα το 1985, σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο ΕΚΠΑ και MBA International στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δούλεψε στο τμήμα μάρκετινγκ της L’Oreal και τα τελευταία δύο χρόνια είναι σύμβουλος management σε startup εταιρείες.Κωνσταντίνος Γέρος (COO): γεννήθηκε στην Πρέβεζα το 1985, σπούδασε Ψηφιακά Συστήματα στο ΠΑΠΕΙ και Business Communication στο SUNY Empire College. Έχει δουλέψει στην ΑΕΠΙ, στα τμήματα πωλήσεων της Γερμανός Α.Ε.-Cosmote Α.Ε. αλλά και ως project manager στην κατασκευαστική εταιρεία Τοξότης Α.Ε.
Παναγιώτης Ξυνός (CTO): γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972, σπούδασε Πληροφορική στο Open University UK και από τότε μετράει 20 χρόνια εμπειρίας στην αρχιτεκτονική ψηφιακών συστημάτων σε εταιρείες όπως Hellas On Line, Vivodi, ICAP, PeoplePerHour και Fortune Technologies.
Γιώργος Χαϊλαζόπουλος (Head of Mobile): γεννήθηκε στην Αθήνα το 1993 και σπουδάζει Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες στο ΕΚΠΑ. Πριν χτίσει την Android εφαρμογή του “Frink!”, ήταν υπεύθυνος για την Android version του πολύ επιτυχημένου “The City Game”.
* Φωτογραφίες: Στέφανος Πετριανίδης - Sigma Pi Photography. Η φωτογράφηση έγινε στο Πικάπ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα