Πριν από μερικές εβδομάδες σας είχαμε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες
και τα στοιχεία για το νέο GT-R που είχε κάνει μία διακριτική εμφάνιση
στο Παρίσι.
Πριν από μερικές εβδομάδες σας είχαμε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες και τα στοιχεία για το νέο GT-R που είχε κάνει μία διακριτική εμφάνιση στο Παρίσι. Τώρα και επισήμως η Nissan δημοσίευσε όλα τα στοιχεία για το εντυπωσιακό supercar που θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2011 στις εκδόσεις Black, Egoist, Pure, Premium και SpecV καθώς και στη νέα Club Track που είναι προσαρμοσμένη ειδικά για την Ευρώπη. Οι αλλαγές στο αμάξωμα (με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέους προφυλακτήρες, φώτα ημέρας LED, μεγαλύτερο πίσω διαχύτη κ.α.) και στο εσωτερικό περνούν μάλλον απαρατήρητες καθώς η ουσία κρύβεται στην βελτιωμένη αεροδυναμική (με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 από 0,27) και στα αναβαθμισμένα μηχανικά μέρη.
Συγκεκριμένα, η ανάρτηση έχει διαφορετικό set-up και γεωμετρία ενώ βελτιώσεις έχει δεχτεί και το σύστημα πέδησης. Σχετικά με τον V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,8 lt υπάρχει διαφορετική χαρτογράφηση με αυξημένη πίεση του διπλού turbo με την απόδοση να φτάνει τους 530 PS στις 6.400 rpm και τα 612 Nm στις 3.200-6.000 rpm (630 Nm για την Spec-V). Μάλιστα, οι Ιάπωνες φρόντισαν να επενδύσουν το σύστημα turbo με ένα κόκκινο κάλυμμα τονίζοντας την αναβάθμιση ισχύος. Στον αντίποδα, εντυπωσιακή είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με την συνδρομή του συστήματος «Save» (σε πιο χαλαρή οδήγηση ρυθμίζει το διπλοσύμπλεκτο 6άρι κιβώτιο σε «soft mode») όπου η μέση τυποποιημένη διαμορφώνεται στα 8,5 lt/100 km σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία.
Η Uber δεν είναι απλώς μια εφαρμογή, είναι τρόπος ζωής που εξελίσσεται μαζί μας, σε κάθε ηλικία, κάθε στιγμή, για κάθε ανάγκη. Δεν μιλάμε απλά για νέες υπηρεσίες, αλλά για διευκολύνσεις που απελευθερώνουν χρόνο.
Η Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Oxford Company προτείνει κομμάτια με χαρακτήρα, υψηλής ποιότητας υλικά και γραμμές που παραμένουν πάντα στη μόδα, για δώρα που διαρκούν.