Hyundai: Ετήσιο συνέδριο δικτύου

huday

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 10-12 Φεβρουαρίου 2019 στην Αράχωβα Βοιωτίας το Ετήσιο Συνέδριο του Δικτύου της Hyundai για το 2019.

Το διήμερο Συνέδριο τίμησε με την παρουσία του το σύνολο του Δικτύου της Hyundai. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να ανταλλάξουν τις απόψεις τους σε ένα ευχάριστο και πολύ εποικοδομητικό κλίμα.


Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου έγινε μια σύντομη αναδρομή στη χρονιά που πέρασε και τονίστηκε το γεγονός ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μία σειρά σημαντικών προκλήσεων και αλλαγών στην αγορά αυτοκινήτου.

 

Στόχος της Hyundai για το 2019 είναι να οδηγήσει τις αλλαγές και να βελτιώσει σημαντικά τα επίπεδα δραστηριότητας της εταιρείας, ώστε να πρωτοπορήσει τόσο σε προϊοντικό επίπεδο όσο και σε αυτό του “μοντέλου λειτουργίας” με γνώμονα πάντα τη φιλοσοφία Modern Premium της εταιρείας.

 

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

BMW-8-series-gran-coupe-tsiro-1000

Αρκετές φωτογραφίες της νέας BMW Σειρά 8 Gran Coupe έχουν εμφανιστεί online στο διαδίκτυο, πριν από το επίσημο ντεμπούτο της αργότερα μέσα στο μήνα που διανύουμε.

erdogan

Στα τέλη του έτους αναμένεται να παρουσιαστεί το πρωτότυπο του πρώτου τουρκικού αυτοκινήτου που ετοιμάζει ο Ερντογάν μαζί με 5 από τις κορυφαίες εταιρείες της χώρας και πλέον, είδαν το φως της δημοσιότητας οι πρώτες εικόνες του.

BMW-3-series-touring-tsiro-1000

Η νέα BMW σειρά 3 Touring ήρθε στη ζωή θέλοντας να προσθέσει λίγους πόντους πρακτικότητας στην ποιοτική αύρα της γνωστής μας 3άρας. Όπως θα διαπιστώσετε όμως υιοθετεί κι αυτή σπορτίφ χαρακτήρα. 

Hennessey-maximus-jeep-gladiator-tsiro-1000

Η Hennessey μεταμόρφωσε το Jeep Gladiator τοποθετώντας έναν θηριώδη κινητήρα Hellcat ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία του συγκεκριμένου τέρατος με απεριόριστες δυνατότητες σε κάθε είδους τερέν... 

Subaru_XV

Δημοσιεύτηκε ο ετήσιος κατάλογος Consumer Report ο οποίος αποτελεί σημαντικό οδηγό για πολλούς που θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο. Ο κατάλογος μετρά την ικανοποίηση των πελατών μέσω ερευνών και εξετάζει την απόδοση και την αξιοπιστία αλλά και την οικονομία καυσίμου. 

2