Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ακόμα πιο ισχυρή η νέα Mercedes-AMG GT
Ακόμα πιο ισχυρή η νέα Mercedes-AMG GT
Οσονούπω η Mercedes-AMG θα παρουσιάσει τη νέα γενιά της GT, με κύρια χαρακτηριστικά την αυξημένη ιπποδύναμη και την εξελιγμένη τετρακίνηση.
Βασικό «όπλο» του κορυφαίου γερμανικού κουπέ της φίρμας από το Affalterbach αποτελεί ο V8 twin-turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων, που πλέον θα διαθέτει ένα ήπιο υβριδικό κύκλωμα 48V, το γνωστό EQ Boost, ενώ στην κορυφαία έκδοση θα υπάρχει και σύστημα εξελιγμένης τετρακίνησης. Να αναφέρουμε ότι χάρη στην ύπαρξη του EQ Boost ενσωματώνεται και ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προσθέτει επιπλέον ίππους, κυρίως στις χαμηλές στροφές, υποστηρίζοντας το θερμικό σύνολο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα η ισχύς της νέας Mercedes-AMG GT, τουλάχιστον στην top έκδοση να ξεπερνά τους 660 PS, αντίστοιχα και η μέγιστη τιμή της ροπής, θέτοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία των supercars. Να υπενθυμίσουμε ότι προς το παρόν, η κορυφαία GT R αποδίδει 585 PS, ενώ η ισχυρότερη έκδοση του V8 κινητήρα της AMG, με κωδικό M178, βρίσκεται στην GT63 S 4Matic 4-Door Coupé, όπου αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 639 PS και 900 Nm ροπής.
Σε ότι αφορά την τετρακίνηση, οι τεχνικοί της εταιρείας αναμένεται να τοποθετήσουν ένα εξελιγμένο σύστημα, με τον πίσω άξονα να ενσωματώνει τεχνολογία AMG Torque Control για καλύτερο έλεγχο με την χρησιμοποίηση δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενων πολύδισκων συμπλεκτών, ένα για κάθε πίσω τροχό. Φήμες που υπήρχαν στο παρελθόν σχετικά με την κατασκευή μίας plug-in hybrid έκδοσης της Mercedes-AMG GT, όπως φαίνεται δεν ισχύουν. Στελέχη της φίρμας ανακοίνωσαν ότι από την στιγμή που το γερμανικό supercar διαθέτει ρεζερβουάρ 75 λίτρων, τοποθετημένο πίσω από την καμπίνα των επιβατών, η ύπαρξη μπαταρίας ικανής για έστω για «ηλεκτρικές» διαδρομές λίγων χλμ., θα αποτελούσε μία ουτοπία.
Βάση για την κατασκευή της νέας γενιάς Mercedes-AMG GT θα αποτελέσει ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας θα χαρίζει αρκετά χαμηλότερο βάρος σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, που θα φτάνει μέχρι και τα 233 kg, αλλά και αυξημένες τιμές στρεπτικής ακαμψίας. Η επίσημη πρεμιέρα του συγκεκριμένου μοντέλου αναμένεται μέσα στο 2021, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2022.
Σε ότι αφορά την τετρακίνηση, οι τεχνικοί της εταιρείας αναμένεται να τοποθετήσουν ένα εξελιγμένο σύστημα, με τον πίσω άξονα να ενσωματώνει τεχνολογία AMG Torque Control για καλύτερο έλεγχο με την χρησιμοποίηση δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενων πολύδισκων συμπλεκτών, ένα για κάθε πίσω τροχό. Φήμες που υπήρχαν στο παρελθόν σχετικά με την κατασκευή μίας plug-in hybrid έκδοσης της Mercedes-AMG GT, όπως φαίνεται δεν ισχύουν. Στελέχη της φίρμας ανακοίνωσαν ότι από την στιγμή που το γερμανικό supercar διαθέτει ρεζερβουάρ 75 λίτρων, τοποθετημένο πίσω από την καμπίνα των επιβατών, η ύπαρξη μπαταρίας ικανής για έστω για «ηλεκτρικές» διαδρομές λίγων χλμ., θα αποτελούσε μία ουτοπία.
Βάση για την κατασκευή της νέας γενιάς Mercedes-AMG GT θα αποτελέσει ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας θα χαρίζει αρκετά χαμηλότερο βάρος σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, που θα φτάνει μέχρι και τα 233 kg, αλλά και αυξημένες τιμές στρεπτικής ακαμψίας. Η επίσημη πρεμιέρα του συγκεκριμένου μοντέλου αναμένεται μέσα στο 2021, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2022.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα