Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross

Με ένα ολόφρεσκο μοντέλο η Citroen μπαίνει εκ νέου πολύ δυναμικά στην κατηγορία των μικρών SUV αυτοκινήτων, λανσάροντας στην ελληνική αγορά το νέο C3 Aircross. Το νέο γαλλικό δημιούργημα προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel και εμείς επιλέγουμε να δοκιμάσουμε την αρκετά ενδιαφέρουσα έκδοσή του με τον 1.600άρη diesel των 100 ίππων.

Το Citroen C3 Aircross ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά λόγω της πολύ μοντέρνας σχεδίασης του αμαξώματός του. Εδώ, η Citroen επέλεξε να εξελίξει τη νεότερη σχεδιαστική της φιλοσοφία στη μικρή κατηγορία που μας έδειξε στην τελευταία γενιά του Citroen C3, επενδύοντας σε ένα μυώδες αμάξωμα με πολλές καμπύλες, αρκετές γυάλινες επιφάνειες, αλλά και τα χαρακτηριστικά λεπτά εμπρόσθια φώτα που συνδυάζονται με μεγάλα τετραγωνισμένα φωτιστικά ακριβώς από κάτω τους.

Επιπλέον των παραπάνω δεν λείπουν τα στοιχεία που τονίζουν και τον off road χαρακτήρα του C3 Aircross, όπως είναι οι «ποδιές» στους προφυλακτήρες, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά, αλλά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (175 χλστ.). Από πλευράς διαστάσεων, με μήκος στα 4,15 μέτρα το γαλλικό μοντέλο τοποθετείται στην «καρδιά» των μικρών SUV, έχοντας επιπλέον ένα αρκετά μακρύ μεταξόνιο 2.600 χιλιοστών.

C3 Aircross test 640 (1)

Ντιζαϊνάτη και πρακτική καμπίνα


Όπως στο αμάξωμα του νέου C3 Aircross, έτσι και στο εσωτερικό η Citroen επέλεξε μια αρκετά μοντέρνα και ντιζαϊνάτη σχεδίαση, με τετραγωνισμένα μοτίβα και όμορφους χρωματισμούς, που παραπέμπει και πάλι στο αντίστοιχο τμήμα του Citroen C3. Το παρών δίνει και η επίσης γνωστή μας κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, η οποία εκτός του συστήματος πολυμέσων φιλοξενεί και το χειρισμό για τον κλιματισμό, ενώ ακριβώς από κάτω της έρχονται να τοποθετηθούν ο διακόπτης για το σύστημα Grip Control και το Hill Descent Assist, αλλά και το μπουτόν για την εκκίνηση του κινητήρα. Στο ποιοτικό κομμάτι, τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ως επί το πλείστον σκληρά στην αφή, με μόνο ένα οριζόντιο κομμάτι στο κέντρο του ταμπλό να διαθέτει λεπτό μαλακό υλικό. Το φινίρισμα κρίνεται συνολικά καλό, αλλά όχι αψεγάδιαστο.
   C3 Aircross test 640 (3)

Το νέο Citroen C3 Aircross εκτός από το ρόλο του νέου μικρού SUV της γαλλικής εταιρείας καλείται να παίξει και αυτόν του αντικαταστάτη του μικρού πολυχρηστικού C3 Picasso, εξ ου και η Citroen το έχει εφοδιάσει με μια σειρά από στοιχεία που τονίζουν την πρακτικότητα του εσωτερικού του. Έτσι λοιπόν, εκτός από τις άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα ή τα κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, στο εσωτερικό υπάρχει και ένα πολύ πρακτικό πίσω κάθισμα που όχι μόνο διαιρείται σε ποσοστό 60:40, αλλά επίσης σύρεται σε μια διαδρομή 150 χλστ. Ανάλογα λοιπόν με τη θέση του πίσω καθίσματος διαμορφώνεται και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, το οποίο μπορεί να προσφέρει από 410 έως και 520 λίτρα ωφέλιμου όγκου, όντας από τα κορυφαία της κατηγορίας.

Μάλιστα, στοιχεία όπως το πολύ χαμηλό κατώφλι του ή το διπλό δάπεδο, τονίζουν περαιτέρω τη λειτουργικότητά του. Σε ό,τι αφορά τέλος στους χώρους για τους επιβάτες, το C3 Aircross φιλοξενεί με άνεση 4 ενήλικες, ενώ ένας μεσαίος πίσω καθήμενος θα απαιτηθεί να κάνει κάποιες παραχωρήσεις για να χωρέσει λόγω κυρίως του διαθέσιμου πλάτους (υπάρχει και εντελώς επίπεδο δάπεδο).

C3 Aircross test 640 (5)

Σβέλτος diesel με καλή οικονομία


Η αρχική επιλογή diesel κινητήρα του νέου Citroen C3 Aircross είναι αυτή με τον γνωστό 1.600άρη BlueHDi των 100 ίππων ισχύος και 25.9 kgm ροπής. Το μοτέρ αυτό προσφέρει θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ικανοποιεί συνολικά με την απόδοσή του και παρέχει καλές επιδόσεις, ενώ παράλληλα δεν κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του στο εσωτερικό από πλευράς θορύβου-κραδασμών. Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται δεν είναι 6τάχυτο, αλλά 5άρι με μακριά κλιμάκωση και κάπως χαλαρή αίσθηση κατά το κούμπωμα. Στόχος εδώ της Citroen είναι να βοηθήσει τον κινητήρα να επιτύχει πολύ καλά νούμερα κατανάλωσης, κάτι που στην πράξη το C3 Aircross το καταφέρνει, μιας και σε πραγματικές συνθήκες η μέση κατανάλωση που είδαμε δεν ξεπέρασε τα 6.0 λτ./100 χλμ.

car_banner_articles

Άνετο στο δρόμο και με Grip Control για κίνηση και εκτός

 Στο δρόμο το νέο Citroen C3 Aircross αποκαλύπτει ότι προσανατολισμός του είναι η παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης, αφού η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση φροντίζει ώστε να μην μεταφέρονται από πλευράς κραδασμών στο εσωτερικό οι ανωμαλίες του οδοστρώματος. Εντός πόλεως το C3 Aircross είναι ευκολοδήγητο, παρέχει πολύ καλή ορατότητα λόγω των αρκετών γυάλινων επιφανειών του, ενώ η θέση οδήγησής του είναι πιο υψηλά τοποθετημένη από ένα τυπικό χάτσμπακ και βοηθά στην εποπτεία των τεκταινομένων. Στην εθνική το γαλλικό μοντέλο εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια, ενώ στις στροφές η σταθερότητα είναι τονισμένη και οι κλίσεις από το αμάξωμα λογικές. Το τιμόνι με τη σειρά του παρέχει την πληροφόρηση που απαιτείται.

C3 Aircross test 640 (8)

 Για όποιον θελήσει να κινηθεί εκτός δρόμου, παρότι απουσιάζει η τετρακίνηση το C3 Aircross έχει τη δυνατότητα να κινηθεί με περισσότερη άνεση από ό,τι ένα συνηθισμένο δικίνητο SUV λόγω του προαιρετικού συστήματος Grip Control. Πρόκειται για ένα σύστημα που παρεμβαίνει στη λειτουργία του ESP ώστε να βοηθήσει την πρόσφυση των εμπρός τροχών σε λάσπη, χώμα, χιόνι κ.λπ., ενώ παράλληλα συνδυάζεται και με το Hill Descent Assist, που ελέγχει αυτόματα την κατάβαση του αυτοκινήτου. Πολύ σημαντική δουλειά στο πεδίο της πρόσφυσης στο χώμα κάνουν και τα ελαστικά M+S, με τα οποία συνδυάζονται οι εκδόσεις με το Grip Control.

C3 Aircross test 640 (6)

Από 18.490 ευρώ με καλό εξοπλισμό


Το κόστος για την έκδοση diesel με τον κινητήρα των 100 ίππων του Citroen C3 Aircross ξεκινά από τα 18.490 ευρώ, στην εξοπλιστική επιλογή Live. Ο εξοπλισμός που συνοδεύει την έκδοση αυτή είναι άκρως ικανοποιητικός, αφού στάνταρ υπάρχουν ESP, 6 αερόσακοι, τα Συστήματα Coffee Brake Alert/Ακούσιας αλλαγής λωρίδας/Αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα κ.α. Στο πεδίο της βενζίνης, η αρχική επιλογή με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 82 ίππων και στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού Live κοστίζει 15.300 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

Κινητήρας: 1.560 cc
 Ισχύς: 100 PS/3.750 rpm
Ροπή: 25.9 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στον εμπρόσθιο άξονα
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 11.5 sec
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4.0 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 104 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 101,92 €
Βάρος:  1.278 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.150/1.760/1.640 mm
 Μεταξόνιο: 2.600 mm
Χώρος αποσκευών: 410-520 lt
Τιμή: 18.490€

C3 Aircross test 640 (4)

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

hyundai-ix35-fuel-cell-1

Οι διαφημιστές θεωρούν ότι έχουν πετύχει το στόχο τους αν τα μηνύματά τους προκαλέσουν συζήτηση ή ακόμη και αντιδράσεις. Στην περίπτωση όμως του Hyundai ix35 Fuel Cell η εξέλιξη δεν ήταν η αναμενόμενη για την κορεατική εταιρεία.

Nissan-Leaf

Το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Leaf βρίσκεται ήδη στη χώρα μας στην πρώτη στατική παρουσίασή του εντός των τειχών. Πρόκειται για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο.


venzini2

Αναζητάτε πρατήριο καυσίμων; Αναζητάτε τα οικονομικότερα καύσιμα; Οπου και να βρίσκεστε δείτε τα πρατήρια καυσίμων που υπάρχουν γύρω σας, τις τιμές των καυσίμων που πουλάνε και πλοηγηθείτε σε αυτά εύκολα και ΔΩΡΕΑΝ...

Niva2-next-640

Η Lada υπό τη σκέπη πλέον της Renault-Nissan ετοιμάζει τη νέα γενιά του Niva και πλέον, νέες πληροφορίες από τη Ρωσία μας δίνουν πολλά στοιχεία για το πολυαναμενόμενο νέο μοντέλο.

Test: Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

baic-ec-best-seller-1000

Το κινέζικο ηλεκτρικό BAIC EC είναι πλέον και επίσημα το πιο μοσχοπουλημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παγκοσμίως για τους πρώτους δύο μήνες του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η αμερικάνικη εταιρία ανάλυσης Jato Dynamics.