Στα σκαριά το ηλεκτρικό KIA Stinger

Στα σκαριά το ηλεκτρικό KIA Stinger

To Stinger δεν ήταν επιτυχημένο εμπορικά, ωστόσο η ώθηση που έδωσε στην εικόνα της KIA ήταν καθοριστική για τα χρόνια που ακολούθησαν.

Στα σκαριά το ηλεκτρικό KIA Stinger

Όταν τα στελέχη της KIA αποφάσιζαν να δημιουργήσουν το Stinger και να το διαθέσουν στην ευρωπαϊκή και την αμερικανική αγορά πήραν ένα επιχειρηματικό ρίσκο, χωρίς αυτό να τους βγει.

Το πεντάθυρο μοντέλο παρουσιάστηκε το 2017 και το 2023 αποφασίστηκε να σταματήσει η παραγωγή του, καθώς συγκριτικά με τα πολυτελή γερμανικά αντίστοιχα μοντέλα δεν σημείωσε μια αποδεκτή εμπορική πορεία.
Στα σκαριά το ηλεκτρικό KIA Stinger

251204102412_kia-stinger-ev-conc

Κλείσιμο
Ωστόσο, το Stinger άφησε το αποτύπωμά του στην ιστορία της εταιρείας καθώς βοήθησε τους ανθρώπους της να μάθουν από αυτό και να βγάλουν τα συμπεράσματά τους, όπως και να αναβαθμίσει την εικόνα της ως κατασκευαστή.

Τώρα, έγινε γνωστό ότι στην KIA προετοιμάζουν μια αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα η οποία θα έχει κομψό αμάξωμα και δυναμικά χαρακτηριστικά. Όπως φημολογείται ενδέχεται να αποτελέσει τον αντικαταστάτη τού Stinger.

Η εταιρεία δημοσίευσε στο διαδίκτυο κάποιες φωτογραφίες από το πρωτότυπο που ετοιμάζει οι οποίες αποκαλύπτουν ένα τετράθυρο όχημα με έντονα κεκλιμένο αμάξωμα, καμπίνα μετατοπισμένη προς τα εμπρός (φιλοσοφίας «cab forward») και σχετικά μακρύ μεταξόνιο.

Αν και διαθέτει γνώριμα σχεδιαστικά στοιχεία από τα υπάρχοντα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του Κορεάτη κατασκευαστή, το πρωτότυπο διαφέρει αισθητά από αυτά. Χαρακτηριστικά είναι τα εμπρός και πίσω φώτα, όπως και το γεγονός ότι οι συμβατικοί εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες οι οποίες είναι τοποθετημένες στην απόληξη των εμπρός φωτιστικών σωμάτων και παρέχουν εικόνες για το προς τα πίσω περιβάλλον.

Το εσωτερικό είναι ορατό μόνο μέσα από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, ωστόσο διακρίνεται ότι διαθέτει ένα τιμόνι τύπου «yoke» αντί του παραδοσιακού κυκλικού.

Η επιλογή αυτή αφήνει να εννοηθεί ότι στο πρωτότυπο ίσως χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία «steer by wire» που έχουν εξελίξει στην νοτιοκορεατική εταιρεία. 

Προς το παρόν, από την KIA δεν έχουν επιβεβαιώσει πότε θα παρουσιαστεί επίσημα το μοντέλο ή πώς θα ονομαστεί. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Χο Σουνγκ Σονγκ, είχε δηλώσει παλαιότερα στο βρετανικό Autocar ότι εξετάζουν την πιθανότητα να δημιουργήσουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα είναι αντίστοιχο του Stinger.

Tότε είχε πει σχετικά: «Εξετάζουμε την περίπτωση ενός τέτοιου οχήματος, δηλαδή τι είδους μοντέλο μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση της μάρκας; Αυτό μελετάμε τώρα».

Πάντως, το καινούργιο μοντέλο που θα προκύψει θα μπορούσε να ονομαστεί EV7 ή EV8, σύμφωνα με την επικρατούσα πρακτική ονοματοδοσίας που εφαρμόσει η KIA στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματά της. Έτσι θα τοποθετηθεί μεταξύ του EV6 και του μεγάλων διαστάσεων EV9.

Τέλος, εάν το νέο μοντέλο διατηρήσει τον Grand Tourer χαρακτήρα του Stinger, τότε η μέγιστη ισχύς του, οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά του θα πρέπει να είναι καλύτερες από αυτές του EV6 GT.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης