Λίγο πριν την έναρξη παραγωγής των επαγγελματικών οχημάτων με κυψέλες υδρογόνου η Stellantis ανακοίνωσε ξαφνικά τον τερματισμό του προγράμματος για οχήματα με αυτή την τεχνολογία καυσίμου.
Η Stellantis ανακοίνωσε την αιφνίδια διακοπή του προγράμματός της για την ανάπτυξη ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCVs) με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, μόλις λίγες εβδομάδες πριν ξεκινήσει η μαζική παραγωγή σε εργοστάσια στη Γαλλία και την Πολωνία. Η απόφαση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα περιορισμένης υποδομής ανεφοδιασμού, υψηλού αρχικού κόστους και ανεπαρκών κινήτρων για τους καταναλωτές. Το project προέβλεπε την παραγωγή οκτώ εκδόσεων van με υδρογόνο από τη γκάμα Pro One, όπως τα Citroen e-Jumpy, Fiat E-Scudo, Opel Vivaro και Peugeot E-Expert. Παρ’ όλα αυτά, η Stellantis εκτιμά πλέον ότι η εμπορική διείσδυση του υδρογόνου στα LCVs δεν είναι ρεαλιστική μέσα στην τρέχουσα δεκαετία. Η εταιρεία επανεξετάζει τώρα τη στρατηγική της για τη Symbio, την κοινοπραξία με τη Michelin και τη Forvia, στην οποία είχε αποκτήσει μερίδιο 33,3% μόλις το 2023.
Η απόφαση χαρακτηρίστηκε «αιφνιδιαστική» από τη Michelin, ενώ εγείρονται ανησυχίες για πιθανές απώλειες θέσεων εργασίας, αν και η Stellantis διαβεβαιώνει ότι οι εργαζόμενοι θα απορροφηθούν σε άλλα τμήματα. Όπως δήλωσε ο Jean-Philippe Imparato, επικεφαλής της Stellantis για την Ευρώπη, «το υδρογόνο παραμένει μια εξειδικευμένη λύση, χωρίς προοπτική μεσοπρόθεσμης οικονομικής βιωσιμότητας. Πρέπει να κάνουμε σαφείς και υπεύθυνες επιλογές για να διατηρήσουμε την ανταγωνιστικότητά μας». Η απόφαση έρχεται σε αντίθεση με τις πρόσφατες εξαγγελίες της εταιρείας και τη γενικότερη τάση της αγοράς, καθώς άλλοι κατασκευαστές —όπως η Toyota, η Hyundai και η BMW— συνεχίζουν να επενδύουν στην τεχνολογία υδρογόνου, βλέποντας σε αυτήν μια κρίσιμη εναλλακτική για τη βιώσιμη κινητικότητα του μέλλοντος.
Η La Roche-Posay γιορτάζει 50 χρόνια δερματολογικής φροντίδας προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που συνδυάζουν ορατά αποτελέσματα και σεβασμό στην επιδερμίδα.