Η Talbotιδρύθηκε το 1903 και έπειτα από χρεωκοπία και εξαγορές έπαψε να υπάρχει ως αυτοκινητοβιομηχανία το 1994.
Η εταιρεία άνηκε στην Peugeot και κατά συνέπεια στον Όμιλο PSA. Από το 2021, με τη ίδρυση του Ομίλου Stellantis, τα εμπορικά σήματα και τα δικαιώματά της περιήλθαν στην ιδιοκτησία του τελευταίου.
Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι αυτός πλήρωσε το απαραίτητο ποσό και ανανέωσε τα δικαιώματα χρήσης της εταιρικής επωνυμίαςTalbot, γεγονός που έκανε κάποιους να θεωρούν ότι ενδεχομένως στη Stellantis να επαναφέρουν την εταιρεία.
Εάν συμβεί στην πραγματικότητα, είναι βέβαιο πως η Talbot θα ανταγωνίζεται την Dacia.Το ίδιο ενδεχόμενο είχε υπάρξει ως σενάριο και το 2008 όμως τότε δεν είχε υλοποιηθεί τελικά. Ο Κάρλος Ταβάρες, ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis απέρριπτε αυτό το ενδεχόμενο καθώς θεωρούσε ότι θα ήταν βιώσιμο επιχειρηματικά.
Έπειτα από την απομάκρυνσή του από τη θέση του, η πιθανότητα να επανασυσταθεί η Talbot έχει αρχίσει να ακούγεται από κάποιους, έστω και ως φήμη. Ό Όμιλος Stellantis έχει ήδη επικεντρωθεί στην ενίσχυση τηςLanciaκαι η αναβίωση της Talbot φαντάζει λιγότερο πιθανή. Ορισμένοι θεωρούν ότι η ανανέωση των δικαιωμάτων έγινε απλώς για την προστασία του ονόματός της από κακή χρήση, αλλά και για να τη διατηρήσει στο χαρτοφυλάκιό του.
Δύο ελληνικές startups είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Hubraum Tech Incubator Center στην Κρακοβία, όπου παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία νεοφυείς επιχείρηση