Περί ML και λοιπών SUV...
Τάκης Τρακουσέλλης
Περί ML και λοιπών SUV...
Ισως σε κάποιους να φαίνεται άτοπο αυτή την περίοδο να κάνουμε μεγάλο θέμα την οδήγηση αυτοκινήτων που κοστίζουν 70.000-80.000 ευρώ στις χλιδάτες Αυστριακές Αλπεις. Το κάνουμε όμως επειδή -πολύ απλά- θέλουμε να πηγαίνουμε ανάποδα στο ρεύμα. Αντίθετα στην γκρίνια, τη μιζέρια και την κακομοιριά στην οποία μας έχουν ρίξει οι πολιτικάντηδες, που εμείς βέβαια εκλέξαμε.
Θέλουμε να ανεβάσουμε ψυχολογικά τον αυτοκινητικό κόσμο που μας διαβάζει. Βέβαια, αυτό θα γίνει όταν σταματήσουν τα «αχ, βαχ» που κάνουν κάποιοι όταν διαβάζουν για αυτοκίνητα σαν την M-Class λόγω του ότι δεν θα μπορέσουν να τα αποκτήσουν. Το αυτοκίνητο, όμως, είναι χόμπι. Αυτά που γράφουμε να τα διαβάζετε για να περνάτε καλά και συνάμα να θαυμάζετε το ανθρώπινο μυαλό για ό,τι έχει καταφέρει. Σκεφτείτε πώς ήταν τα αυτοκίνητα πριν από 30 χρόνια και πώς είναι τώρα. Κι αν δεν θέλετε να πάμε μακριά, δείτε πώς ήταν τεχνολογικά η πρώτη M-Class και πού έχει φτάσει η τρίτη γενιά!
Από εκεί και πέρα, όσοι μπορούν και αποκτούν τέτοια αυτοκίνητα πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να... ξεστραβωθούν. Να μάθουν δηλαδή τι ακριβώς είναι αυτό που έχουν στα χέρια τους. Τι τεχνολογία...
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Ισως σε κάποιους να φαίνεται άτοπο αυτή την περίοδο να κάνουμε μεγάλο θέμα την οδήγηση αυτοκινήτων που κοστίζουν 70.000-80.000 ευρώ στις χλιδάτες Αυστριακές Αλπεις. Το κάνουμε όμως επειδή -πολύ απλά- θέλουμε να πηγαίνουμε ανάποδα στο ρεύμα. Αντίθετα στην γκρίνια, τη μιζέρια και την κακομοιριά στην οποία μας έχουν ρίξει οι πολιτικάντηδες, που εμείς βέβαια εκλέξαμε.
Θέλουμε να ανεβάσουμε ψυχολογικά τον αυτοκινητικό κόσμο που μας διαβάζει. Βέβαια, αυτό θα γίνει όταν σταματήσουν τα «αχ, βαχ» που κάνουν κάποιοι όταν διαβάζουν για αυτοκίνητα σαν την M-Class λόγω του ότι δεν θα μπορέσουν να τα αποκτήσουν. Το αυτοκίνητο, όμως, είναι χόμπι. Αυτά που γράφουμε να τα διαβάζετε για να περνάτε καλά και συνάμα να θαυμάζετε το ανθρώπινο μυαλό για ό,τι έχει καταφέρει. Σκεφτείτε πώς ήταν τα αυτοκίνητα πριν από 30 χρόνια και πώς είναι τώρα. Κι αν δεν θέλετε να πάμε μακριά, δείτε πώς ήταν τεχνολογικά η πρώτη M-Class και πού έχει φτάσει η τρίτη γενιά!
Από εκεί και πέρα, όσοι μπορούν και αποκτούν τέτοια αυτοκίνητα πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να... ξεστραβωθούν. Να μάθουν δηλαδή τι ακριβώς είναι αυτό που έχουν στα χέρια τους. Τι τεχνολογία καβαλάνε και τι μπορούν να κάνουν με αυτή. Δυστυχώς οι περισσότεροι (όχι όλοι) είναι παντελώς άσχετοι. Δεν έχουν διαβάσει ποτέ αυτοκινητικό έντυπο, δεν έχουν επισκεφθεί στο Διαδίκτυο αυτοκινητική σελίδα. Θέλησαν να πάρουν ML επειδή απλώς θέλουν να έχουν «Μερτσεντέ» με χώρους, να μπουν στο μάτι του γείτονα, να τους δει η κάθε σελέμπριτη «Σούλα» στο Κολωνάκι. Κι όταν θελήσουν να πάνε στον Παρνασσό και έχει χιόνι, νοικιάζουν Grand Cherokee και αφήνουν το «θεριό» στο γκαράζ.
Ε, λοιπόν, κυρίες μου (και κύριοι), απελευθερώστε το «θεριό» που κλείνετε στο γκαράζ και απολαύστε το αυτοκίνητο που πληρώσατε αδρά.
Κι αν κάποιο κλαδάκι σάς το γρατζουνίσει λίγο, μην αναζητάτε αγοραστή να το πουλήσετε επειδή... χάλασε. Κι αν λασπωθούν τα σπόιλερ λίγο παραπάνω, μη λιποθυμήσετε. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κατασκευασμένα γι’ αυτήν ακριβώς τη δουλειά κι όχι για τη χρήση που μας έχουν συνηθίσει οι κάτοχοί τους (όχι όλοι, το τονίζω) στην Ελλάδα. Λασπώστε το, παιδέψτε το στα λαγκάδια, γρατζουνίστε το στα κλαδιά...
Πιστέψτε με, του κάνει καλό!
Αντε και καλές off road γιορτές!
Θέλουμε να ανεβάσουμε ψυχολογικά τον αυτοκινητικό κόσμο που μας διαβάζει. Βέβαια, αυτό θα γίνει όταν σταματήσουν τα «αχ, βαχ» που κάνουν κάποιοι όταν διαβάζουν για αυτοκίνητα σαν την M-Class λόγω του ότι δεν θα μπορέσουν να τα αποκτήσουν. Το αυτοκίνητο, όμως, είναι χόμπι. Αυτά που γράφουμε να τα διαβάζετε για να περνάτε καλά και συνάμα να θαυμάζετε το ανθρώπινο μυαλό για ό,τι έχει καταφέρει. Σκεφτείτε πώς ήταν τα αυτοκίνητα πριν από 30 χρόνια και πώς είναι τώρα. Κι αν δεν θέλετε να πάμε μακριά, δείτε πώς ήταν τεχνολογικά η πρώτη M-Class και πού έχει φτάσει η τρίτη γενιά!
Από εκεί και πέρα, όσοι μπορούν και αποκτούν τέτοια αυτοκίνητα πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να... ξεστραβωθούν. Να μάθουν δηλαδή τι ακριβώς είναι αυτό που έχουν στα χέρια τους. Τι τεχνολογία καβαλάνε και τι μπορούν να κάνουν με αυτή. Δυστυχώς οι περισσότεροι (όχι όλοι) είναι παντελώς άσχετοι. Δεν έχουν διαβάσει ποτέ αυτοκινητικό έντυπο, δεν έχουν επισκεφθεί στο Διαδίκτυο αυτοκινητική σελίδα. Θέλησαν να πάρουν ML επειδή απλώς θέλουν να έχουν «Μερτσεντέ» με χώρους, να μπουν στο μάτι του γείτονα, να τους δει η κάθε σελέμπριτη «Σούλα» στο Κολωνάκι. Κι όταν θελήσουν να πάνε στον Παρνασσό και έχει χιόνι, νοικιάζουν Grand Cherokee και αφήνουν το «θεριό» στο γκαράζ.
Ε, λοιπόν, κυρίες μου (και κύριοι), απελευθερώστε το «θεριό» που κλείνετε στο γκαράζ και απολαύστε το αυτοκίνητο που πληρώσατε αδρά.
Κι αν κάποιο κλαδάκι σάς το γρατζουνίσει λίγο, μην αναζητάτε αγοραστή να το πουλήσετε επειδή... χάλασε. Κι αν λασπωθούν τα σπόιλερ λίγο παραπάνω, μη λιποθυμήσετε. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κατασκευασμένα γι’ αυτήν ακριβώς τη δουλειά κι όχι για τη χρήση που μας έχουν συνηθίσει οι κάτοχοί τους (όχι όλοι, το τονίζω) στην Ελλάδα. Λασπώστε το, παιδέψτε το στα λαγκάδια, γρατζουνίστε το στα κλαδιά...
Πιστέψτε με, του κάνει καλό!
Αντε και καλές off road γιορτές!
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα