Προφυλακτικό με γεύση μελιτζάνας; Η εταιρεία Durex προκάλεσε φρενίτιδα ανακοινώνοντας μέσω του Twitter ότι προωθεί στην αγορά προφυλακτικό με γεύση παπουτσάκια και ιμάμ...
Λίγες ώρες αργότερα πήρε πίσω την πικάντικη ανακοίνωσή της απογοητεύοντας τους λάτρεις της μελιτζάνας.
Η ανακοίνωση προκάλεσε σάλο στα social media, με τους χρήστες να πέφτουν στην "παγίδα της" που στήθηκε όμως για καλό σκοπό.
Μετά την φράουλα, την μπανάνα και τα φρούτα του δάσους, η μελιτζάνα επιστρατεύτηκε αρχικά από την εταιρεία για να λανσάρει, όπως έγραψε προφυλακτικά με πικάντικη γεύση.
Κλείσιμο
Aυτή ήταν μία ιδέα της εταιρείας για να αφυπνίσει τους νέους για το θέμα της αντισύλληψης , όπως διευκρίνισε στη συνέχεια.
"Ξεκινάμε μία νέα, συναρπαστική σειρά αλμυρών #Προφυλακτικό με γεύση μελιτζάνας" ήταν η ανακοίνωση της Durex στο Twitter.
Λίγες ώρες αργότερα η εταιρεία έσπευσε να τονίσει πως η ανακοίνωση δεν ήταν παρά μία ιδέα της Durex για να αυξήσει το ενδιαφέρον της νέας γενιάς αναφορικά με το θέμα της αντισύλληψης.
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.