PROTOTHEMA

Κόσμος

«Δεν μιλάμε για μικρά πράσινα ανθρωπάκια»

NASA: «Θα βρούμε εξωγήινους τα επόμενα 10-20 χρόνια»!

Σε ομιλία της η Ellen Stofan, εκ των επικεφαλής επιστημόνων της NASA, δήλωσε ότι πολύ σύντομα θα βρεθεί ζωή και σε άλλους πλανήτες

Ο γαλαξίας μας αποτελείται από διακόσια εκατομμύρια πλανήτες που μοιάζουν με τον δικό μας, τόνισε σε ομιλία της, στην Ουάσιγκτον, η επικεφαλής επιστήμονας της NASA, Ellen Stofan, η οποία δήλωσε ότι δεν γεννάται θέμα, αν οι επιστήμονες θα ανακαλύψουν εξωγήινους, αλλά αυτό θεωρείται δεδομένο. Η ίδια υποστήριξε ότι οι επιστήμονες της NASA γνωρίζουν καλά πού να ψάξουν για στοιχεία εξωγήινης ζωής σε άλλους πλανήτες, πώς να ψάξουν και επιπλέον διαθέτουν και την απαραίτητη τεχνολογία.

Με αυτά τα δεδομένα η Stofan θεωρεί ότι μέσα στα επόμενα δέκα με είκοσι χρόνια θα έχουμε σίγουρα ανακαλύψει εξωγήινη ζωή σε άλλους πλανήτες του γαλαξία μας. Στο ίδιο μήκος κύματος με την Stofan, o Jeffery Newmark, διευθυντής Ηλιοφυσικής στη NASA, πρόσθεσε ότι: «Δεν συζητάμε για το αν θα ανακαλύψουμε εξωγήινους, αλλά για το πότε θα τους ανακαλύψουμε», ενώ η Stofan πρόσθεσε να μην περιμένουμε να βρούμε «μικρά πράσινα ανθρωπάκια, αλλά θα μπορούσαμε να μιλήσουμε και για μονοκύτταρους οργανισμούς».

Ο Jim Green, διευθυντής πλανητικής επιστήμης στη NASA, δήλωσε ότι σε μια πρόσφατη μελέτη της ατμόσφαιρας του Άρη βρέθηκε ότι το 50% στο βόρειο ημισφαίριο του πλανήτη είχε κάποτε ωκεανούς με βάθος πάνω από 1.500 μέτρα. Η ίδια μελέτη αποκάλυψε ότι στον «κόκκινο» πλανήτη υπήρξε νερό για διάστημα περισσότερο από 1.200 εκατομμύρια χρόνια!

Οι επιστήμονες με την χρήση του διαστημικού τηλεσκοπίου Hubble έχουν αποκτήσει ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία ότι το φεγγάρι του πλανήτη Δία, ο Γανυμήδης, έχει αλμυρό νερό και υπόγειους ωκεανούς, οι οποίοι είναι πολύ πιθανόν να βρίσκονται ανάμεσα σε δύο στρώματα πάγου. Αυτά τα ευρήματα σε συνδυασμό με τα πλούσια μεταλλικά  στοιχεία που υπάρχουν στο φεγγάρι του Κρόνου, τον Εγκέλαδο, συνηγορούν ότι τα συστατικά για την διαμόρφωση ζωής, όπως εμείς την γνωρίζουμε, υπάρχουν και σε άλλους πλανήτες.

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Μιλτιάδης19/07/201502:48

Είμαστε μια ομάδα εξωγήινων αλλά δεν ερχόμαστε στη γη γιατί έχετε κάποιον εκεί που τον λένε Μητσοτάκη

Alien09/04/201515:38

Με λένε X345F23FDFH, είμαι εξωγήινος και νιώθω καλα. Αλλά στη Γη δεν θέλω να έρθω εχει πολυ πράσινο και θα με φαν τα φίδια. Θέλω ποιο βραχώδεις πλανήτες γθα τις διακοπές μου.

Κ09/04/201515:37

Το να τους βρούμε εμείς δεν είναι κακό. Το ερώτημα είναι τι γίνεται αν μας βρουν αυτοί πρώτοι.

Cats09/04/201512:17

Γατάκια σε είκοσι χρονια θα τους βρείτε ενώ εμεις έχουμε καμένο Λιακόπουλο που ήδη συνομιλούν μαζί τους και 300 et βουλευτές άμα φύγουμε απο την ΕΕ γινόμαστε μέλος της διαγαλαξιακης ένωσης φτιάχνουμε stargate στο παλιοαεροδρομιο πληρωνόμαστε μεκρυπτονιτη και μας προσκυνάτε γατάκια για λιγο πολύτιμο μέταλλο ρε αντε γεια nasa σου λέει ο άλλος εμεις είμαστε ολόκληρο ufoδρόμιο αντε τωρα μην σας στείλω Τατσό και φωτόπ για συνέντευξη στους nyt και τρελαθείτε που ζουν ανάμεσα μας .

Απάντηση