Διαβάστε τι κάνει ένας άνδρας και εξαπατά τους περιπτερούχους, εξασφαλίζοντας δωρεάν χρόνο ομιλίας
Όσκαρ... φαντασίας δικαιούται ο άγνωστος άνδρας που χρησιμοποιεί μια πρωτότυπη μέθοδο για να εξασφαλίζει δωρεάν χρόνο ομιλίας στο κινητό του ή και να τον... πουλάει, κλέβοντάς τον από τις κάρτες που ζητά -αλλά τελικά δεν αγοράζει- από περίπτερα της Ρόδου!
Οι κάμερες των περιπτέρων έχουν καταγράψει τον άγνωστο προς το παρόν δράστη που εμφανίζεται ως πελάτης και προσποιείται ότι αγοράζει μπουκάλια με νερό, αναψυκτικά και εφημερίδες. Το τελευταίο που ζητά από τους περιπτερούχους είναι μια κάρτα ομιλίας άξιας 50 ευρώ αλλά, όταν έρχεται η ώρα να πληρώσει, προσποιείται ότι δεν βρίσκει το πορτοφόλι του μέσα στην τσάντα που κρέμεται από τον ώμο του. Στον περιπτερούχο λέει ότι ξέχασε τα χρήματα στο αυτοκίνητό του και αφήνει ό,τι έχει διαλέξει για να αγοράσει, πηγαίνοντας να τα φέρει.
Στο μεταξύ, όμως, έχει... σημειώσει τον κωδικό της κάρτας σε ένα χαρτί μέσα στην τσάντα του και δεν... επιστρέφει ποτέ! Μέσα σε λίγα λεπτά, εξαπάτησε τρεις περιπτερούχους στο Παραδείσι οι οποίοι διαπίστωσαν κατόπιν εορτής ότι οι κάρτες που είχαν στα χέρια τους ήταν... άχρηστες! Οι κάμερες ασφαλείας ενός περιπτέρου έχουν καταγράψει τον δράστη, που αναζητείται από την Αστυνομία.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.