F1: Προσομοίωση βρόχινων συνθηκών!

F1: Προσομοίωση βρόχινων συνθηκών!

Το προηγούμενο διήμερο διεξήχθη στη νότια Γαλλία, στην υπερσύγχρονη πίστα του Πωλ Ρικάρντ ένα τεστ με στόχο την εξέλιξη της τελευταίας γενιάς των βρόχινων ελαστικών.

F1: Προσομοίωση βρόχινων συνθηκών!
Ίσως ο πιο δύσκολος τομέας σε εξέλιξη στη F1, να είναι αυτός των βρόχινων ελαστικών. Μολονότι χρησιμοποιούνται συχνά στους αγώνες, δεν είναι εύκολο να γίνουν δοκιμές εξέλιξης καθώς η βροχή δεν είναι στάνταρ. Ακόμη όμως και όταν βρέχει πρέπει να είναι και οι θερμοκρασίες σχετικά υψηλές για να έχει νόημα η δοκιμή καθώς στους αγώνες που γίνονται τη θερινή περίοδο δεν κάνει κρύο όταν βρέχει.

Κλείσιμο
Στις δοκιμές εξέλιξης βρόχινων ελαστικών του Πωλ Ρικάρντ συμμετείχαν Ferrari, McLaren και Red Bull αποδεχόμενες πρόσκληση της Pirelli που απευθύνονταν σε όλες τις ομάδες.  Η πίστα Πωλ Ρικαρντ διαθέτει ένα εξαιρετικό αρδευτικό σύστημα για το κατάβρεγμα του οδοστρώματος ώστε να προσομοιώνονται με ακρίβεια βρόχινες συνθήκες διαφορετικής έντασης. Αυτό έδωσε στους οδηγούς τη δυνατότητα να δοκιμάσουν μια σειρά από πρωτότυπα βρόχινα ελαστικά, με διαφορετικές γόμες και σκελετούς και να τα αντιπαραβάλουν με τα βρόχινα ελαστικά του 2015. Καθότι αυτό ήταν ένα ‘τυφλό τεστ’ τα πρωτότυπα ελαστικά δεν έφεραν χρωματιστά σημάδια στο πλάι και οι οδηγοί δεν γνώριζαν ποιο τύπο ελαστικού δοκιμάζουν. Όλα τα μονοθέσια που χρησιμοποιήθηκαν ήταν του 2015.




Τα πρωτότυπα ελαστικά δεν έφεραν σημάδια.

Στο πρόγραμμα δοκιμών και εξέλιξης που ολοκληρώθηκε μέσα σε δυο μέρες, στο Πωλ Ρικάρντ συμπληρώθηκαν 659 γύροι σε μια κοντή διαμόρφωση της πίστας. Συμμετείχαν 5 οδηγοί και διανύθηκαν συνολικά 2326km. Οι θερμοκρασίες παρέμειναν σταθερά σε χαμηλά επίπεδα και τις δυο μέρες των δοκιμών με το μέγιστο να είναι οι 11 βαθμοί Κελσίου. Μολονότι δεν πρόκειται για πλήρως αντιπροσωπευτικές συνθήκες συλλέχθηκε μια ευρεία γκάμα δεδομένων τα οποία θ’ αναλυθούν στο κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της Pirelli στο Μιλάνο.




Εκεί ο συνδυασμός/αντιπαραβολή των δεδομένων τηλεμετρίας των ομάδων
με τα  δεδομένα της εταιρείας ελαστικών θα δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την απόδοση κάθε πρωτοτύπου. Ο οδηγός της McLaren, Στόφελ Βαντούρν ήταν ο μόνος που οδήγησε και τις δυο μέρες. Για τη Ferrari οδήγησε ο Ράικονεν τη Δευτέρα και ο Φέτελ χτες. Για λογαριασμό της Red Bull οδήγησε ο Ρικιάρντο την πρώτη μέρα και ο Κβιάτ τη δεύτερη μέρα. Οι ταχύτεροι χρόνοι του διημέρου ήταν:

Οδηγός/Ομάδα

Χρόνοι

Γύροι

Vettel (Ferrari)

1.06"750

(134)

Kvyat (Red Bull)

1.06"833

(113)

Vandoorne (McLaren)

1.07"758

(87 + 127)

Ricciardo (Red Bull)

1.08"713

(99)

Raikkonen (Ferrari)

1.09"637

(99)  




Επόμενο τεστ θα είναι οι δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη της Ισπανίας από τις 22 – 25/2.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης