Θα κοκκινίσει σήμερα η Μόντσα;

Θα κοκκινίσει σήμερα η Μόντσα;

Μια από τις πιο κορυφαίες στιγμές του πρωταθλήματος της F1, είναι αναμφισβήτητα το Ιταλικό GP, ειδικά αν σ' αυτό πρωταγωνιστήσουν οι Ferrari.

Θα κοκκινίσει σήμερα η Μόντσα;
Ο ναός της Ταχύτητας, το θρυλικό πάρκο της Μόντσα που βρίσκεται στα περίχωρα του Μιλάνο αποτελεί τη φυσική έδρα των κόκκινων. Εκεί οι tifozi απαιτούν νίκη και μόνο, εκεί ο Μπέργκερ έγραψε ιστορία σπάζοντας το απόλυτο σερί των ανίκητων McLaren το 1988 μέρες μετά το θάνατο του Έντσο Φεράρι. Οι τελευταίες δυο φορές που κέρδισαν εκεί οι Ferrari ήταν με το Σουμάχερ το 2006 και με τον Αλόνσο το 2010.

Κλείσιμο
Χτες οι Ράικονεν και Φέτελ κατάφεραν να κάνουν το 2-3 στις κατατακτήριες δοκιμές πίσω από τη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον. Ειδικά για το Ράικονεν ήταν η καλύτερη του επίδοση με τη Ferrari από το Μονακό του 2009.

Μιλώντας μετά το τέλος της διαδικασίας ο Iceman δε δίστασε να εκφράσει την έκπληξή του: "Κατά κάποιο τρόπο είναι μεγάλη έκπληξη για μας ότι ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί σε σχέση με τις Mercedes. Πολλές φορές οι φίλαθλοι επικεντρώνονται στην Παρασκευή αλλά εκεί δεν μετράνε οι χρόνοι καθώς κάνεις ότι θέλεις. Δεν έχει διαφορά από τη στιγμή που θα κάνεις τη δουλειά σου αν καταλήξεις 10ος ή 1ος; Στις δοκιμές όμως όλα δούλεψαν καλά για μας. Φυσικά δεν είμαστε ικανοποιημένοι με τη δεύτερη ή την τρίτη θέση αλλά εδώ περιμέναμε περισσότερες δυσκολίες δεδομένης της μορφής της πίστας οπότε είναι έκπληξη το που βρεθήκαμε. Όταν βρίσκεσαι πιο πίσω η πρώτη στροφή μπορεί να είναι πρόβλημα με τόσα μονοθέσια τριγύρω σου. Το πιο σημαντικό της 2ης θέσης είναι ότι θα αποφύγω τα προβλήματα της 1ης στροφής οπότε θα έχω περισσότερες πιθανότητες στον αγώνα".

Από την πλευρά του ο Φέτελ που εκκινεί 3ος, συμπλήρωσε: "Το θετικό είναι ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά το Λιούις, αυτό μας δίνει αυτοπεποίθηση για τον αγώνα. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές θα είναι σκληρός αγώνας. Οι Mercedes έχουν κορυφαίο ρυθμό όπως διαπιστώσαμε τόσες φορές φέτος".



Ο Χάμιλτον καλωσόρισε την πρόοδο της Ferrari:
"Είναι ωραίο να έχουμε κόντρα. Ο ρυθμός μας είναι δυνατός και ελπίζω να το δείξω αυτό στον αγώνα. Δεν θέλω να περιορίσω τα όνειρα του Σεμπάστιαν αλλά έχω και εγώ όνειρα. Σίγουρα η κερκίδα θα θέλει να κερδίσουν οι Ferrari όμως είμαι σίγουρος πως θα είναι ευχαριστημένοι αν διατηρήσουν τις θέσεις τους".    
Στη Mercedes υπάρχει προβληματισμός μετά το πρόβλημα που παρουσίασε η αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του Ρόσμπεργκ που εκκινεί 4ος σήμερα δίπλα στο Φέτελ.

Μιλώντας σχετικά ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ σημείωσε: "Δεν ξέρουμε την πηγή του προβλήματος στη μονάδα ισχύος του Νίκο. Νομίζουμε πως δε σχετίζεται με την απόδοση. Αν ανακαλύψουμε πως είναι σημαντικό και θέτει σε κίνδυνο τον αγώνα του Λιούις προφανώς θα σκεφτούμε να του αλλάξουμε μονάδα. Το μονοθέσιο μας έχει σπουδαίο ρυθμό και είναι καλύτερα να είμαστε σίγουροι. Ο συνδυασμός της προηγούμενης μονάδας ισχύος σε συνδυασμό με σετάρισμα όχι ανάλογο των συνθηκών έφερε το Νίκο στην 4η θέση. Αν αλλάξεις μονάδα ισχύος πριν τις δοκιμές σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο. Αυτή που έχει τώρα ο Νίκο έχει τερματίσει σε 6 αγώνες και λογικά η απόδοσή της έχει μια κάμψη. Παραταύτα μπορεί να περάσει τις Ferrari".



Ο χρόνος του Χάμιλτον χτες στο 1.23.4 ήταν επτά δέκατα ταχύτερος από τον αντίστοιχο
περσινό που του είχε δώσει την pole. Ο Βρετανός κυριάρχησε σε όλες τις περιόδους ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών. Η Pirelli εκτιμά πως η κυρίαρχη στρατηγική για τον αγώνα θα είναι το ένα πιτ στοπ. Σε σύνολο 53 γύρων η Ιταλική εταιρεία θεωρεί πως όποιος εκκινήσει με τη μαλακή γόμα θα βάλει τη μέση στον 21ο γύρο και θα πάει έτσι μέχρι το τέλος. Οι αναλύσεις δείχνουν πως η στρατηγική των δυο πιτ στοπ είναι μόλις 1.5 sec πιο αργή. Ο αγώνας ξεκινά στις 14:00 ώρα τοπική.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης