McLaren καλεί Honda!

McLaren καλεί Honda!

Υπάρχει προβληματισμός και ένταση στη σχέση των δυο εταιρειών καθώς οι μέχρι τώρα εμφανίσεις στους επτά πρώτους αγώνες είναι αποκαρδιωτικές.

McLaren καλεί Honda!
Η αναβίωση της συνεργασίας McLaren – Honda συνοδεύτηκε από μεγάλες προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν τόσο από τις δυο εταιρείες όσο και από την ανάγκη των φιλάθλων να υπάρξει αντίπαλο δέος στην Mercedes. Από τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης κατέστη σαφές ότι στη συνεργασία υπήρχαν πολλά προβλήματα όχι μόνο τεχνικής φύσεως. Η ομάδα ξεκίνησε και συνεχίζει απογοητευτικά τη χρονιά, με μια ευχάριστη παρένθεση τους τέσσερις βαθμούς που πήρε ο Μπάτον στο Μονακό.

Κλείσιμο
Βασικό θέμα είναι η απόδοση της μονάδος ισχύος αλλά και η ψύξη της όπως και η τοποθέτησή στο σασί της McLaren. Η όποια επισκευή επιδιόρθωση γίνεται πολύ δύσκολα με μεγάλη χρονοτριβή είναι χαρακτηριστικό πως ο Μπάτον δε συμμετείχε στις κατατακτήριες δοκιμές στον Καναδά γιατί οι μηχανικοί δεν πρόλαβαν να αντικαταστήσουν έγκαιρα τη μονάδα ισχύος παρότι είχαν 2 ώρες στη διάθεσή τους από το τέλος των ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου ως την αρχή των κατατακτήριων. Ο Βρετανός έχει ήδη τοποθετήσει στο μονοθέσιο του την 5η μονάδα ισχύος για φέτος και εξέτισε ποινή διέλευσης γι’ αυτό ενώ οι κανονισμοί προβλέπουν τέσσερις μονάδες ισχύος για όλη τη χρονιά.



Αμφότερα τα μονοθέσια της McLaren εγκατέλειψαν τελικά από εξάτμιση
με την ομάδα να δηλώνει πως δεν προκάλεσε η ίδια αιτία τις δυο αστοχίες. Κατά τη διάρκεια του αγώνα υπήρξε μεγάλη ένταση ανάμεσα στον Αλόνσο και τους μηχανικούς που του ζητούσαν να κάνει οικονομία καυσίμου ενώ έδινε μάχη για θέση. Ο Ισπανός αρνήθηκε, εξανέστη και μετέπειτα δήλωσε: «Με κάνουν να δείχνω ερασιτέχνης. Όταν δίνεις μάχη για θέση δεν είναι ώρα για οικονομία καυσίμου. Πρώτα μονομαχείς και μετά εξοικονομείς καύσιμο».

Κάνοντας αυτοκριτική μετά το τέλος του αγώνα ο Έρικ Μπουλιέ δήλωσε: « Πρέπει να βελτιωθούμε σε όλα. Στην αεροδυναμική, στο σετάρισμα, στο σασί, στην ευκολία οδήγησης παντού. Δεν έχουμε την αεροδυναμική απόδοση των κορυφαίων μονοθεσίων. Μιλάμε καθημερινά με την Honda, δε θέλω να δημοσιοποιήσω κάτι αλλά υπάρχει ένας τρόπος να προοδεύσουμε γρήγορα. Φυσικά είναι εύκολο να κατηγορείς το συνεργάτη σου, ενώ πρέπει να συνεργαζόμαστε. Πρέπει να τους βοηθήσουμε να κάνουν πιο γρήγορα βήματα. Για να είμαστε δίκαιοι αποφάσισαν πριν δυο χρόνια να επιστρέψουν στη F1 και δεν είναι εύκολο να κερδίσεις σε τόσο σύντομο διάστημα. Πρέπει να έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό για να το πετύχεις. Πρέπει να επενδύσουμε περισσότερα στο πρόγραμμα μπορούμε να τους βοηθήσουμε στον τομέα του IT. Το ερώτημα είναι πόσο γρήγορα μπορεί ν’ ανακάμψει η Honda. Δεν είναι εύκολο να μην προβείς σε κατηγορίες. Δε θέλουμε να πάρουμε το δρόμο Red Bull – Renault που μάχονται στα media. Δεν έχει νόημα αυτό. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τη Honda και είμαστε χαρούμενοι γι’ αυτή μας την απόφαση παρότι τώρα είναι λίγο επίπονο. Πρέπει να ενημερώνουμε τους μετόχους γι’ αυτή την όχι ευχάριστη κατάσταση αλλά έτσι είναι η F1 σήμερα και η τεχνολογία που εμπλέκεται είναι πολύπλοκη και πολυδιάσταση». 



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης