Νέα επιστημονική ανακάλυψη: Στην Κρήτη τα παλαιότερα ίχνη βάδισης του ανθρώπου;

Τα ίχνη δίποδης βάδισης που είχαν βρεθεί τυχαία το 2002 πιστοποιήθηκε ότι ανήκουν σε κάποιο άγνωστο προγονικό είδος του ανθρώπου και άρα είναι τα παλαιότερα που έχουν ποτέ εντοπιστεί

Στην Κρήτη τοποθετούν το αρχαιότερο γνωστό μέρος βάδισης του ανθρώπου τα ίχνη δίποδης βάδισης που είχαν βρεθεί τυχαία το 2002 στο Καστέλι Χανίων. Πλέον πιστοποιήθηκε ότι ανήκουν σε κάποιο άγνωστο προγονικό είδος του ανθρώπου και άρα είναι τα παλαιότερα που έχουν ποτέ εντοπιστεί, καθώς χρονολογούνται πριν από 5,7 εκατ. χρόνια.

Τα αποτελέσματα της μελέτης απολιθωμένων ευρημάτων από την περιοχή Καστελίου Χανίων τα οποία θέτουν υπό αμφισβήτηση την επικρατούσα θεώρηση για την πορεία εξέλιξης του ανθρώπινου είδους, δημοσιεύθηκαν στις 31/8/2017 από περιοδικό του οίκου Elsevier.

Τα ίχνη δίποδης βάδισης που είχαν βρεθεί τυχαία το 2002 από τον Πολωνό Παλαιοντολόγο Gerard Gierlinski άρχισαν να μελετούνται συστηματικά από τον μαθητή του Grzegorz Niedzwiedzki το 2010 οπότε και διαπιστώθηκε ότι μάλλον ανήκουν σε πρόγονο του ανθρώπου.

Η πολυεθνική ερευνητική ομάδα που συστάθηκε στη συνέχεια από το Πανεπιστήμιο της Ουψάλα της Σουηδίας μελέτησε τα ίχνη και πιστοποίησε ότι πρόκειται για δίποδη βάδιση κάποιου άγνωστου προγονικού είδους του ανθρώπου που δημιουργήθηκε πριν από 5,7 εκατομμύρια χρόνια, γεγονός που τα κατατάσσει ως τα παλαιότερα που έχουν βρεθεί μέχρι σήμερα.

Έτσι αμφισβητείται η θεωρία ότι το ανθρώπινο είδος εμφανίστηκε και εξελίχθηκε στην Αφρική πριν από 6 περίπου εκατομμύρια χρόνια και πολύ αργότερα εξαπλώθηκε στις άλλες ηπείρους.

Τα δεδομένα από το Καστέλι υποστηρίζονται και από τη σχετικά πρόσφατα τοποθέτηση ίδιας ηλικίας απολιθωμάτων του είδους του Graecopithecus, που βρέθηκαν στη βόρεια Ελλάδα και Βουλγαρία, στα προγονικά είδη του ανθρώπου και όχι των πιθήκων όπως πιστεύαμε παλιά.

Στη διεθνή ερευνητική ομάδα συμμετείχαν από την Ελλάδα δύο επιστήμονες ο έφορος Παλαιοανθρωπολογίας και Σπηλαιολογίας Αθανάσιος Αθανάσιου και ο υπεύθυνος Παλαιοντολογίας και Γεωλογίας του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χαράλαμπος Φασουλάς.

Πηγή: ekriti.gr

dias

Σιγουρα ειναι ετσι.Δειγμα ο Pollakius aksiristus - trampukius που μεχρι σημερα διασωζεται

@

Διασώζεται επειδή είναι σύγχρονο είδος. Καμιά σχέση με τον προαναφερθεντα ελληνοπίθηκο δεν έχει το Pollakius, όπως κι όλα τα υποείδη Αxiristus, αφού ΔΕΝ είναι ενδημικό. Προέρχεται από το παράσιτο syrizus barufus Maximus, ένα μαλάκιο που εισέβαλε στην Eυρώπη πριν χίλια χρόνια, μαζί με άλλα μαλάκια. Η προέλευση τους είναι αβέβαιη, αν και έχουν βρεθεί απολιθώματά τους και στην Μ.Ασία, στη Μογγολία και την υποσαχάρια Αφρική.

ΑΛΒΑΝΟΣ

Σε όλα τα σοβαρά πανεπιστήμια του κόσμου ,αν γράψεις μια έρευνα και βάλειςως πηγή ή ότι βασίζεσαι στην θεωρεία του δαρβίνου δεν την δέχονται την έρευνα ,πρώτον γιατί είναι θεωρεία και τίποτε άλλο αλλά επείσης ο ίδιος ο δαρβίνος αποδέχθηκε ότι είναι περισσότερο φαντασιακό το έργο του παρά ερευνητικό .

β

Αν η εξελιξη ηταν 100% γενικη, σωστη και αποδεδειγμενη δεν θα λεγοταν θεωρια καν. Η διαφορα αναμεσα στον ανθρωπο και τον πιθηκο οση ειναι αναμεσα στο αλογο και τον ρικοκερο. Δωστε στον εαυτο σας μια ευκαιρια να πιστεψει στον Θεο και την Δημιουργια, δεν ειναι τοσο κακο. Στα συγχρονα χρονια οι ελιτ προσπαθουν να απομακρυνουν τον ανθρωπο απο τον Θεο με τα λεγομενα τους περι αρχαιων αστροναυτων, UFO που δεν ειναι καν θεωριες, αλλα εικασιες. Οσο για τα ''βιμανα'' σας παραπεμπω σε οποιοδηποτε ινδικο λεξικο για να δειτε οτι δεν ειναι ιπταμενες μηχανες. Μην δεχεστε τρομερα παραμυθια και αρνειστε να πιστεψετε την Βιβλο.

homo sapiens

Βρε αγράματε άνθρωπε, μάθε ότι πρόσφατα αποκωδικοποιήθηκε πρόσφατα και το γονιδίωμα του γορίλα που έδειξε ότι είναι ίδιο με του ανθρώπου κατά 98%. Στην έρευνα αυτή επικεφαλής της οποίας είναι ο Ρίτσαρντ Ντέρμπιν του Ινστιτούτου Wellcome Trust Sanger του Κέμπριτζ, και στην οποία συμμετέχει και ο Έλληνας καθηγητής Εμμανουήλ Δερμιτζάκης, αποτελεί ένα από τα βήματα για την ανακάλυψη των γενετικών μεταλλάξεων που οδήγησαν στην ανάπτυξη της γλώσσας, του πολιτισμού και της επιστήμης στους ανθρώπους. Επίσης μάθε ότι το γονιδίωμα του χιμπατζή είναι όμοιο με του ανθρώπου κατά το 99% και του ουρακουτάγκου κατά το 97%. Μάθε ακόμα ότι ανατομικά οι σύγχρονοι άνθρωποι (homo sapiens) εμφανίστηκαν πριν από περίπου 200.000 χρόνια, αλλά η διόγκωση του εγκεφάλου που επέτρεψε την ανάπτυξη της νόησης και του πολιτισμού συνέβη πριν από 50.000 χρόνια. Τώρα εσύ αν αισθάνεσαι καλά πάρε μια βίβλο και τράβα να μάθεις στο χιμπατζή ή το γορίλα ή τον ουρακοτάγκο την αλήθεια. Καλυνήχτα!

εισαι τοσο απαραδεκτος

Σωστα λες οτι προκειται περι "θεωριας" αλλα ξεχνας οτι η Βιβλος ειναι ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ! Ελεος πια με το διλημμα "εξελιξη ή δημιουργια". Και τα δυο ειναι απλα παραμυθια για ανιδεους.

"Μην δεχεστε τρομερα παραμυθια και αρνειστε να πιστεψετε την Βιβλο." Αυτό ήταν το καλύτερο ανέκδοτο που έχουμε ακούσει ποτέ!

Σίγουρα ισχύει. Μονο έτσι μπορεί να εξηγηθεί ο σημερινός homo Kρητηκάνθρωπους.

Ανεκδοτο

Παιδι: Μπαμπα μπαμπα απο που προερχομαστε Πατερας: απο τον αδαμ και την ευα Παιδι: μα μπαμπα η μαμα μου ειπε οτι καταγομαστε απο τους πιθυκους Πατερας: ααααα αλλο το σοι της μανας σου!!!!

Ξυδι ρεεεε

Εσυ που εισαι homo zilepsanthropous τι θα ελεγες. Μαλλον η εξεληξη σε αφησε πισω ουγκ ε ουγκ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΦΙΛΟΖΩΩΝ

ΟΣΕΣ πιστευετε οτι καταγεστε απο τους πιθηκους, καντε μια λιστα με ονοματα να σας στειλουμε μπανανες!

@

Προς το παρόν φάει τη μπανάνα μόνη σου, θεούσα. Κανείς δε λέει ότι καταγόμαστε "από τον πίθηκο" (αν και δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά για μερικές από εσάς...). Απλώς ο homo sapiens και τα simians είχαν ένα κοινό είδος ως πρόγονο.

cicca

Δεν καταγομαστε απο τους πιθηκους, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΘΗΚΟΙ

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΑ 45 ΤΟΥΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΖΑ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΚΡΥΠΤΗ ΚΑΝΑΣ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ (ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΑ 20 ΤΟΥΣ.... ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ...)...

αντιτζιχαντ

κανονικα, αυτο το άρθρο, ειναι για την στηλη Περιβαλλον.(ή φτιαξτε μια στηλη "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ$$" ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ)

α

Η θεωρια της εξελιξης εφαρμοζεται στο ιδιο ειδος, πχ πεταλουδα σε αλλο ειδος πεταλουδας. Δεν μπορει πχ το πουλι να γινει ψαρι και ο πιθηκος να γινει ανθρωπος. Αν ηταν ετσι δεν θα επρεπε να υπαρχουν καν πιθηκοι. Ο ιδιος ο Δαρβινος το δεχτηκε τελικα.

cicca

Ο ανθρωπος ΕΙΝΑΙ πιθηκος αδερφε

Χάρης

Η μεγαλύτερη απόδειξη απάτης της θεωρίας της εξελίξεως είναι ότι ποτέ δεν κατάφεραν οι χημικοί επιστήμονες στα εργαστήρια να ενώσουν και να καταφέρουν να γίνει σύλληψη, με εξωσωματική γονιμοποίηση μεταξύ σπερματοζωαρίου ανθρώπου και πιθήκου, όσες φορές το επιχείρησαν αυτό! Γνωρίζουμε ότι παρόλο τις διαφορές που υπάρχουν στις ράτσες των ζώων αυτά καταφέρνουν να συλλάβουν, π.χ. παρόλο την μεγάλη διαφορά στις ράτσες των σκυλιών όπως πιτ μπούλ, ή ντόπερμαν με πεκινουά ή κανίς, αυτά καταφέρνουν να συλλάβουν και να εγκυμονήσουν, όπως επίσης και το γαϊδούρι με το άλογο, μπορούν να συλλάβουν τα θηλυκά και να κυοφορήσουν το μουλάρι κ.ο.κ., Οι εξελικτικοί ποτέ όσο και αν ακούγεται αρρωστημένο δεν κατάφεραν στα εργαστήρια να κάνουν εξωσωματική γονιμοποίηση των σπερματοζωαρίων πιθήκου και ανθρώπου, αποδεικνύοντας ότι δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους!

@

Είναι διαφορετικά είδη . Απλώς πρίν εκατομ. έτη είχαν κοινό πρόγονο . Πώς να διασταυρωθούν ;;

@Χάρης

Σταμάτα να γράφεις επιτέλους τις μπαρούφες σου, ΚΟΥΡΑΣΕΣ!

Λουί Παστέρ

Ο Δαρβίνος ήταν περιηγητής και φυσιοδίφης, που σημαίνει ότι την θεωρία της εξελίξεως (ορθώς λέγεται θεωρία εφόσον δεν αποδεικνύεται απόλυτα πρακτικά!) την σχεδίασε από μυαλού και από εντυπώσεις δικές του, χωρίς ποτέ να ασχοληθεί με την θεωρία της εξελίξεως στα επιστημονικά εργαστήρια. Εν αντιθέσει με τον Δαρβίνο ο Λουί Παστέρ ο γνωστός διακεκριμένος επιστήμονας Γάλλος χημικός, ασχολήθηκε με την θεωρία της εξελίξεως, και προσπάθησε να την αποδείξει στα χημικά εργαστήρια του, και τελικά ανακάλυψε ότι δεν υπάρχει ...αυτόματη γέννηση, και απέδωσε την δημιουργία του ανθρώπου στον Θεό.

kardia