Ο «Έλληνας» Γκρεκοπίθηκος και όχι ο «Αφρικανός» Σαχελάνθρωπος είναι ο πρώτος προάνθρωπος

Στην νοτιοανατολική Μεσόγειο και όχι στην Αφρική ο διαχωρισμός ανθρώπων και χιμπατζήδων - Η επιστημονική υπόθεση δεν αμφισβητεί ωστόσο ότι ο πρώτος Homo sapiens εμφανίσθηκε στην Μαύρη Ήπειρο

Ο χωρισμός των ανθρώπων από τους χιμπατζήδες, μπορεί να έγινε στην περιοχή της σημερινής Βαλκανικής και όχι στην Αφρική, άρα ο αρχαιότερος προάνθρωπος (hominin) πιθανώς εμφανίσθηκε στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η νέα αυτή «αιρετική» επιστημονική υπόθεση -που δεν αμφισβητεί ότι ο πρώτος σύγχρονος άνθρωπος (Homo sapiens) εμφανίσθηκε στην Αφρική, αλλά υποστηρίζει ότι ο πρώτος προάνθρωπος εμφανίσθηκε εκτός Αφρικής - βασίζεται σε δύο σπάνια απολιθώματα του Γκρεκοπίθηκου (Graecopithecus freybergi), μία κάτω γνάθο και έναν άνω προγόμφιο, που είχαν ανακαλυφθεί στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία το 1944 και 2009 αντίστοιχα και τα οποία, όπως ανακοινώθηκε τώρα, έχουν σχεδόν την ίδια ηλικία, περίπου 7,2 εκατομμυρίων ετών.

Τη χρονολόγηση αυτή (στα 7,17 - 7,24 εκατ. έτη) έκαναν Γερμανοί, Βούλγαροι, Έλληνες, Καναδοί και άλλοι επιστήμονες, με επικεφαλής την καθηγήτρια Μάντλεν Μπέμε του Κέντρου Σένκενμπεργκ για την Ανθρώπινη Εξέλιξη & και το Παλαιοπεριβάλλον του Πανεπιστημίου του Τίμπιγκεν και τον καθηγητή Νικολάι Σπασόφ της Βουλγαρικής Ακαδημίας Επιστημών και του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας στη Σόφια, οι οποίοι έκαναν δύο σχετικές επιστημονικές δημοσιεύσεις στο περιοδικό PLoS One.

Από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν ο καθηγητής Παλαιοντολογίας-Στρωματογραφίας Γεώργιος Θεοδώρου και ο επίκουρος καθηγητής Σωκράτης Ρουσιάκης του Τμήματος Γεωλογίας & Γεωπεριβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για απολιθώματα προανθρώπων, ενώ υποστηρίζουν μάλιστα πως δεν αποκλείεται να πρόκειται για το αρχαιότερο γνωστό είδος των Ανθρωπίνων (Hominini) που έζησε στην Ευρώπη. Αυτό, όπως λένε, σημαίνει ότι ο διαχωρισμός μεταξύ των ανθρώπων και των χιμπατζήδων έγινε αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια νωρίτερα από ό,τι θεωρείτο μέχρι σήμερα.

Το πότε ζούσε ο τελευταίος κοινός πρόγονος ανθρώπων-χιμπατζήδων (των πιο στενών γενετικών συγγενών του ανθρώπου) αποτελεί «καυτό» θέμα διαμάχης στην παλαιοανθρωπολογία. Σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις, ο πρόγονος αυτός ζούσε προ πέντε έως επτά εκατομμυρίων ετών και ο διαχωρισμός των ανθρώπων από τους χιμπατζήδες έγινε στην Αφρική, όπου και έζησαν οι πρώτοι προ-άνθρωποι.

Οι ερευνητές, όμως, προβάλλουν τον ισχυρισμό ότι, με βάση τα νέα ευρήματα, ο διαχωρισμός ανθρώπων και χιμπατζήδων δεν έγινε στην Αφρική όπως συνήθως πιστεύεται, αλλά στη νοτιοανατολική Μεσόγειο.

Οι ερευνητές ανέλυσαν τα δύο δείγματα Γκρεκοπίθηκου, την ελληνική κάτω γνάθο (που έχει το υποκοριστικό «Ελ Γκρέκο») και το βουλγαρικό δόντι (άνω προγόμφιο), χρησιμοποιώντας εξελιγμένες μεθόδους υπολογιστικής τομογραφίας. Κατάφεραν έτσι να κάνουν την οπτική απεικόνιση της εσωτερικής δομής των απολιθωμάτων, ιδίως των δοντιών, αποκαλύπτοντας ανατομικά χαρακτηριστικά περισσότερο ανθρώπινα και προανθρώπινα (όπως του Αυστραλοπίθηκου και του Αρδιπίθηκου), παρά χαρακτηριστικά μεγάλων πιθήκων.

Η ελληνική κάτω γνάθος του Γκρεκοπίθηκου

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι ο Γκρεκοπίθηκος, ως είδος, πρέπει να ενταχθεί στην προ-ανθρώπινη εξελικτική γραμμή. «Εκπλαγήκαμε από τα ευρήματά μας, επειδή οι προ-άνθρωποι προηγουμένως ήσαν γνωστοί μόνο από την υποσαχάρια Αφρική» δήλωσε ο ερευνητής Γιόχεν Φους.

Παλαιότερος του αφρικανικού Σαχελάνθρωπου
Πολλοί επιστήμονες θεωρούν ως αρχαιότερο γνωστό είδος προανθρώπου τον Σαχελάνθρωπο του Τσαντ (Sahelanthropus tchadensis), που ζούσε πριν από έξι έως επτά εκατομμύρια χρόνια στην Αφρική. Ο Γκρεκοπίθηκος, όμως, είναι εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια παλαιότερος του Σαχελάνθρωπου.

«Η χρονολόγηση του Γκρεκοπίθηκου μάς επιτρέπει να μετακινήσουμε τον διαχωρισμό ανθρώπου-χιμπατζή στην περιοχή της Μεσογείου» δήλωσε ο καθηγητής Ντέηβιντ Μπέγκαν του Τμήματος Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου του Τορόντο.

Σύμφωνα με τις αναλύσεις των επιστημόνων, ο Γκρεκοπίθηκος ζούσε σε ένα περιβάλλον στη νοτιοανατολική Ευρώπη, που εκείνη την εποχή είχε χαρακτηριστικά σαβάνας και φιλοξενούσε επίσης ρινόκερους, καμηλοπαραδάλεις, αντιλόπες και γαζέλες. Μάλιστα, στις τοποθεσίες όπου βρέθηκαν τα απολιθώματα του Γκεροκοπίθηκου στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία, ανακάλυψαν ίχνη από πανάρχαια σκόνη της βορειοαφρικανικής Σαχάρας, που είχε ταξιδέψει προς τα βόρεια από τον άνεμο.

Σύμφωνα με τη Μπέμε, «ο σχηματισμός μιας ερήμου πριν από περισσότερα από επτά εκατομμύρια χρόνια στη βόρεια Αφρική και η εξάπλωση της σαβάνας στη Νότια Ευρώπη μπορεί να έπαιξε κεντρικό ρόλο για το διαχωρισμό του κλάδου των ανθρώπου από τον κλάδο του χιμπατζή».

Ο όχι ιδιαίτερα γνωστός Γκρεκοπίθηκος (Graecopithecus freybergi) θεωρείται κατοπινό είδος από τον Ουρανοπίθηκο τον μακεδονικό (Ouranopithecus macedoniensis). Το απολίθωμα του πρώτου ανακαλύφθηκε στον Πύργο Βασιλίσσης στην Αττική το 1944 και βρίσκεται σήμερα στην Γερμανία. Ενώ αρκετά απολιθώματα του Ουρανοπίθηκου βρέθηκαν στην κεντρική Μακεδονία (στην κοιλάδα του Αξιού-περιοχή Ν.Μεσήμβριας το 1973, στο Ξηροχώρι το 1989 και στη Νικήτη Χαλκιδικής το 1990).

Ο Ουρανοπίθηκος, που είχε βάρος περίπου 70 κιλών, χρονολογείται από την Ανώτερη (Ύστερη) Μειόκαινο πιθανώς προ περίπου 9,5 εκατ. ετών και μοιάζει πολύ με τους σύγχρονους μεγάλους αφρικανικούς πιθήκους, ιδίως τους θηλυκούς γορίλες. Είναι το αρχαιότερο γνωστό ανθρωποειδές (όχι προ-άνθρωπος) που έζησε στον ελλαδικό χώρο και φαίνεται ότι αντιπροσωπεύει τον κοινό πρόγονο των μεγάλων πιθήκων της Αφρικής (γορίλας, χιμπατζής) και του κλάδου του Ανθρωπίνων (Hominini).

Δηλώσεις Ελλήνων παλαιοντολόγων
'Αλλοι ξένοι παλαιοντολόγοι εμφανίσθηκαν επιφυλακτικοί και ανέφεραν στο "New Scientist" ότι πρέπει να υπάρξουν περισσότερα απολιθώματα για να στηριχθεί η νέα θεωρία. Από την πλευρά τους, οι Έλληνες παλαιοντολόγοι θεωρούν σημαντικές τις νέες μελέτες, που βάζουν πιο δυναμικά την Ελλάδα στον «χάρτη» της διεθνούς παλαιοντολογίας. Αλλά κι αυτοί τονίζουν ότι θα χρειασθεί να βρεθούν περισσότερα απολιθώματα του Γκρεκοπίθηκου, μέσω ανασκαφών.
Ο καθηγητής Παλαιοντολογίας-Στρωματογραφίας Γεώργιος Θεοδώρου του ΕΚΠΑ, που συμμετείχε στη νέα βιοστρωματογραφική και παλαιοπεριβαλλοντική μελέτη, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι στις νέες μελέτες «δίδεται μια εντελώς νέα διάσταση στην διαδοχή στον χώρο και στο χρόνο των προανθρώπων, καθώς για πρώτη φορά διεθνώς δίδεται η Αττική, με το είδος Graecopihecus freibergi προερχόμενο από τις 'Ανω Μειοκαινικές αποθέσεις της Δυτικής Αττικής (Πύργος Βασιλίσσης) και των Βαλκανίων, ως ο τόπος διαχωρισμού του κλάδου των προανθρώπων από τον κλάδο των χιμπατζήδων. Το πολύ σημαντικό είναι ότι από την μελέτη που αφορά το περιβάλλον και τη στρωματογραφία των Μειοκαινικών αποθέσεων Πικερμίου και Αγίων Αναργύρων, προκύπτει ότι ο διαχωρισμός των δύο εξελικτικών κλάδων πραγματοποιήθηκε λίγο πριν από την εμφάνιση του μέχρι σήμερα θεωρούμενου παλαιότερου προανθρώπου, του Sahelanthropus tchadensis».

«Eίναι βέβαιο ότι θα χρειαστούμε πολλή δουλειά και πολλά ακόμη δείγματα για να γίνει οριστικά και διεθνώς αποδεκτή αυτή η άποψη. Είναι απόλυτα βέβαιο ότι χρειαζόμαστε πολλά νέα καλά δείγματα του Graecopihecus. Ο δρόμος είναι σίγουρα πολύ μακρύς, αλλά το πρώτο βήμα έγινε» τόνισε ο κ.Θεοδώρου, ο οποίος πραγματοποιεί ήδη ανασκαφές στην περιοχή Πικερμίου, μαζί με τον κ.Ρουσιάκη και ομάδα μεταπτυχιακών και προπτυχιακών φοιτητών του ΕΚΠΑ.

Όπως είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η ανασκαφική ομάδα παράλληλα αναζητεί από το 2015-2016 νέα ανασκαφική θέση στην πυκνοκατοικημένη περιοχή των Αγίων Αναργύρων. Η έρευνα του Πανεπιστημίου Αθηνών χρηματοδοτείται και στηρίζεται έμπρακτα από τους Δήμους Ραφήνας Πικερμίου και Αγίων Αναργύρων Καματερού.

«Οι πρόσφατες μελέτες και τα αποτελέσματα των χρονολογήσεων δημιουργούν βάσιμες ελπίδες για τον εντοπισμό του πολύ σημαντικού Graecopithecus freybergi και στα νεότερα στρώματα του Πικερμίου Aττικής και όχι μόνον των Αγίων Αναργύρων» τόνισε ο κ. Θεοδώρου.

Ο καθηγητής Παλαιοντολογίας και Στρωματογραφίας του Τμήματος Γεωλογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Γιώργος Κουφός δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Η χρονολόγηση των ευρημάτων του Γκρεκοπίθηκου είναι πολύ σημαντική, γιατί μας δίνει την γεωλογική ηλικία του για πρώτη φορά και επιβεβαιώνει παλαιότερες απόψεις σχετικά με τη διαφορετικότητα του Γκρεκοπίθηκου από τον Ουρανοπίθηκο. Όσον αφορά στην άποψη ότι ο διαχωρισμός ανθρώπων και χιμπατζήδων δεν έγινε στην Αφρική όπως συνήθως πιστεύεται, αλλά στη νοτιοανατολική Μεσόγειο, νομίζω ότι υπάρχει κάποια ένδειξη, αλλά χρειάζονται περισσότερα ευρήματα με σαφή χαρακτηριστικά και από σαφώς γνωστές θέσεις για να αποδειχθεί πλήρως. Τίποτα όμως δεν αποκλείει να έχει συμβεί στον Ευρωπαϊκό χώρο».

Θεωρία του Σύμπαντος

Η θεωρία του Δαρβίνου αφορά την εξέλιξη στην Γη, θέλωντας να καταργήσει τον Δημιουργό με τον νοήμονα σχεδιασμό. Δεν δημιουργήθηκε όμως μόνο η Γη, διότι η Γη είναι ενα απειροελάχιστο μέρος της δημιουργίας του Σύμπαντος η των πολυσυμπάντων και είναι απειροελάχιστο να εναρμονίζονται ολα αυτά απο την τυχαία σειρά γεγονότων η φυσικής επιλογής της Δαρβινικής θεωρίας. Δεν υπάρχουμε απο σύμπτωση όπως δεν μπορεί να υπάρξει ύλη απο το τίποτα! Τα πρώτα δομικά στοιχεία-υλικά της υλης των πλανητών και της ζωης δεν μπορεί να δημιουργήθηκαν απο την ανυπαρξία και το κενό και εξέλιξη χωρίς εκκίνηση δεν υφίστατε.

Αμεινίας ο Παλληνεύς

Δυστυχώς για εσάς τα στοιχεία για την Εξέλιξη είναι συντριπτικά, και από πολλούς επιστημονικούς κλάδους (παλαιοντολογία, βιολογία, γεωλογία) κλπ... η αρχή της ζωής, η οποία βασίζεται σε 1 μονο (απλα αρκετά πολύπλοκο για να αυτοαναπαράγεται) μόριο, είναι δύσκολο να ανακαλυφθεί... όμως, όπως λέτε η απειρία των κόσμων καθιστά μια πιθανότητα, όσο μικρή και αν είναι, απολύτως πραγματοποιήσημη... οπότε, ναι μια χαρά μπορεί να ξεκίνησε η ζωή στη γη τυχαία, και απο εκεί και πέρα να εξελίχθηκε με βάση τις περιβαλλοντικές συνθήκες που κάθε φορά αντιμετώπιζε... ομως, η αποδοχή της επιστημονικής πραγματικότητας, καθιστά εντελώς περιττή την ύπραξη θεού/ων ποθ "δημιουργούν" και "σώζουν" τους ανθρώπους... κι αυτό είναι πολύ βαρύ για κάποιους...

δονητής

Είναι καλό να χωθώ σε γκρεκοπίθηκο;

KING KONG

Γιατι δεν δοκιμάζεις σε μένα? Μετά ομως θα δοκιμάσεις και το δικό μου οκ?

γρέκο

πίθηκος

Πασόκους Πασόκους

Ενα dna τεστ να κανετε για να δειτε αν εχετε το γονιδιο του Πασοκανθρωπου. Πολλοι Συριζαιοι και Νεοδημοκρατες ειναι φορεις και δεν το ξερουν. Αν ψηφισατε Σημιτη στο παρελθον ειστε φορεας, τρεξτε για εξετασεις

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΟΙ ΝΑΙ GREEK TOURIST COME

Ρε εσείς απο κάτω γιατι μας το χαλάτε τώρα που βγήκε οτι ολοι κατάγονται απο Ελλάδα? Τουριστίκο γραφείο εχούμε και θα ερθουν ολοι να δούνε την γενέτηρα τους!!! Να δουνε που μεγάλωσε ο προπαπούς τους ο γκρεκοπιθήκους!! Ναι ολοι στην Ακρόπολη YES GREEK SOUVLAKI, GREEK KAMAKI συγνώμη καλαμάκι ήθελα να πω! Οχι οχι οχι για το εργαλείο καλαμάκι! Το greek εργαλείο οταν νυχτώνει τις κάνει σουβλάκι και τις δυο! Γερμανιδες Γκαλίδες ολες! ΓΙΑ COME ΤΟΥ ΔΩΘΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ GREKOPITHIKOΥS LOVER ΜΕ ΤΡΙΧΑ ΓΙΑ ΠΟΥΛΟΒΕΡ ΚΑΙ μουσάκα και θάλασσα καλό με αλάτι αλμυρό σαν του Βόλου ενα πράμα! ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΜΠΑΤΗΡΙΔΕΣ ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ. ΤΟ ΒΛΕΜΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΑ ΔΙΕΥΡΩ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΑΡ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΙΣΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ. ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ. ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΦΑΩ ΑΧΡΕΙΕ ΓΚΡΕΚΟΠΙΘΗΚΕ ΠΟΥ ΟΛΟ ΠΟΝΗΡΙΕΣ ΣΚΕΦΤΕΣΕ! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΝΤΡΟΠΗ ΓΟΡΙΛΛΑ!!!! ΑΤΙΜΟ ΠΑΙΔΙ!!!!

TRAGIC

ΠΙΘΗΚΟΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ?

Ανακαλύφθηκαν δομικά στοιχεία για τη δημιουργία ζωής σε κομήτη! Το διαστημόπλοιο προσέγγισε το ουράνιο σώμα τον Αύγουστο του 2014, μετά από περιπλάνηση 10 χρόνων στο διάστημα Ίχνη δοκιμών στοιχείων που χρησιμεύουν για τη δημιουργία ζωής ανακαλύφθηκαν από διαστημόπλοιο ευρωπαϊκής αποστολής στον κομήτη. Όπως ανακοινώθηκε, εντοπίστηκαν αμινοξέα τα οποία αποτελούν τη βάση για τη δημιουργία της πρωτενης, καθώς και φωσφορικά ορυκτά, τα οποία συνεισφέρουν στη γέννηση του DNA Οι επιστήμονες είναι ενθουσιασμένοι, καθώς επιβεβαιώνεται η θεωρία, βάσει της οποίας τα στοιχεία που συνθέτουν και διαμορφώνουν τη ζωή στο σύμπαν, μεταφέρονται μέσω των κομητών. Το διαστημόπλοιο, που αποτελεί μέρος της αποστολής με την κωδική ονομασία Ροζέτα, προσέγγισε τον κομήτη τον Αύγουστο του 2014, μετά από 10 χρόνια περιπλάνησης στο διάστημα. Είναι η πρώτη φορά που υπάρχουν αποδείξεις για τα δομικά αυτά στοιχεία ζωής σε ουράνιο σώμα εκτός της Γης. Αποδεικνύεται ότι οι κομήτες αποτελούν τους μεταφορείς των πρωτόγονων αυτών στοιχείων για τη δημιουργία της ζωής και αυτός πλέον θα είναι ο βασικός μας στόχος. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα, δήλωσε ο επιστήμονας Ματ τέιλορ, που συμμετέχει στο πρόγραμμα Ροζέτα. ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΗΓΗ ESA EUROPEAN SPACE AGENCY: ROSSETA'S COMET CONTAINS INGREDIENTS FOR LIFE

planet

Τελικά δεν καταγόμαστε απο την ΕΥΑ και τον ΑΔΑΜ???

@planet

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΩΝ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΕΥΑ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΖΕΥΓΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΖΕΥΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ. ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΕΥΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΦΥΛΕΣ ΟΠΩΣ ΜΑΥΡΗ,ΑΣΙΑΤΙΚΗ,ΚΑΥΚΑΣΙΑ ΚΛΠ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΕΔΩ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΚΙΒΩΤΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΠΛΟΙΟ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΖΕΥΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ 50 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ! ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΕΜΒΡΥΙΚΗ ΣΕ ΣΩΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΕΠΤΥΞΑΝ ΕΔΩ! Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΠΛΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ Η Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ??? ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΕΙΔΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ? ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ? ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΛΠ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΝΑ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΣΥΝΕΘΕΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΕ ΥΛΗ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΒΙΟΡΟΜΠΟΤ ΣΕ ΕΝΑΝ ΥΠΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΦΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΦΥΤΑ ΓΙΑ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΟΞΥΓΟΝΟ! ΤΕΤΟΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΡΑΦΥΣΗΝ ΡΥΠΟΓΟΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ??? ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ? ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ?

Μπεεε

Θες να μας πεις οτι δημιουργηθηκαν με τον ιδιο τροπο δυο κινεζοι και μετα τεκνοποιησαν? Δηλαδη δεν μπορει 500 πιθηκια να γιναν ανθρωποι σωνει ντε και καλα να ηταν μονο δυο? Δεν μπορει απλα το μυαλο τον θρησκευομενων ανθρωπων να αντιληφθει οτι η εξεληξη αυτη δεν εγινε σε 5000 χρονια αλλα 100000 ισως και παραπανω.

George M.

Μισο βρε παιδιά για να καταλάβουμε ολοι. Αν για παράδειγμα έγιναν οι άνθρωποι απο 500 πιθήκια αυτά δεν ξεκίνησαν απο ζεύγος και πολλαπλασιάστηκαν? Διαφορετικά πως έγιναν 500??? 'Eγιναν μήπως απο το προηγούμενο είδος που το οποίο εξελιχθηκε σε πολλούς πιθήκους αλλα και αυτό το είδος σταμάτησε μεχρι τον πιθηκο? Η εξελίχθηκε ολο αυτο το προηγούμενο είδος σε πίθηκο και σταμάτησε να υπάρχει σαν είδος? Και ο πίθηκος αφου εξελίχθηκε σε κάτι ανωτερο οπως ο ανθρωπος γιατι κυκλοφορει ακόμα ως πίθηκος και δεν τελειώνει σαν είδος? Γιατί μετά τα πιθήκια σταμάτησαν να γίνονται άνθρωποι? Τους το απαγόρευσε ο θεός? Η είδαν τους φίλους τους που γινόντουσαν άνθρωποι και δεν τους άρεσαν οι υποχρεώσεις και αποφάσισαν να παραμείνουν πίθηκοι? Οταν κάτι αναβαθμίζετε-εξελίσετε τοτε η προηγουμενη μορφή παυει να υπάρχει αλλα ο πιθηκος και τα προηγουμενα είδη μεχρι τον πιθηκο υπάρχουν ακόμα. Γιατί κυριε Δαρβινε δεν εξελισονται όλα με την σειρα σε ανθρωπο όπως λεει η θεωρία σου και παραμένουν ψαρια-θηλαστικα-πτηνα-ερπετα??? Τι σταμάτησε την εξελιξη όλων αυτών των ειδών σε ανθρώπους??? ΤΙ ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΔΙΟΤΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΝΕΒΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥΣ? Η θεωρία του Δαρβίνου προσέφερε μια απλή εξήγηση για την ποικιλία των ειδών στη Γη. Επειδή οι διάφορες περιοχές έχουν διαφορετικές συνθήκες και διαφορετικές ευκαιρίες επιβίωσης, διαφορετικοί οργανισμοί επιλέγονται από τη φυσική επιλογή ως οι πιο προσαρμοσμένοι στο συγκεκριμένο περιβάλλον. Η ΚΟΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ ΣΕ ΚΟΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ ΤΑ ΤΕΖΑΡΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΤΕΩΡΙΤΗ ΠΟΥ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟΣΗ ΣΚΟΝΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΞΕΡΑΘΟΥΝ ΤΑ ΦΥΤΑ ΑΛΛΑ Η ΚΟΤΑ ΕΠΕΖΗΣΕ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΕΩΡΗΣΕ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΟΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΙΘΗΚΟΣ ΑΦΟΥ ΖΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΠΙΘΗΚΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΞΕΛΙΣΕΙ ΠΙΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ?

Συμπεράσματα

Συμπεράσματα: Ο μηχανισμός της φυσικής επιλογής του Δαρβίνου είναι κατευθυνόμενος απο κάποια ανώτερη δύναμη απο αυτή της φύσικης επιλογής η κατέχει δική του νόηση επιλέγοντας πολλα είδη να συμβιώνουν σε παρόμοιες περιβαλλοντικές συνθήκες και σταματάει την εξέλιξη τους μέχρι εκεί επιτρέποντας να συνυπάρχουν πιθηκος με άνθρωπο στο ιδιο περιβάλλον με τον πίθηκο να παραμένει πίθηκος. Οσο για τούς κινέζους και τις υπόλοιπες ανθρώπινες φυλές δεν ξεκαθάρισε ο Δαρβίνος ποια ήταν η αιτία που απο συγκεκριμένα είδη πιθήκου όπως ο Γκρεκοπίθηκος η ο Σαχελάνθρωπος εξελίχθηκαν σε τόσες διαφορετικές ανθρώπινες φυλές εκτός αν υπήρχαν Γκρεκοπίθηκοι λευκοί, σχιστομάτιδες, μαύροι και ερυθρόδερμοι. Το άλλο συμπέρασμα είναι οτι μπορεί να είμαστε δημιούργημα εξωγηίνων γενετιστών που μας δημιούργησαν σαν ζωολογικό κήπο και για τις διατροφικές τους ανάγκες, πάρε για παράδειγμα τις εξαφανισμένες αγελάδες που αρκετοί έχουν δει να τις ανεβάζουν σε ιπτάμενους δίσκους! Και τελευταίο συμπέρασμα είναι η Θεική παρέμβαση.

GAOTU

Ο GAOTU-Grand Architect of the Universe ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΥΦΥΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΟΦΕΙΛΕΤΕ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΕ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΔΟΜΕΣ. ΑΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΟΠΟΥ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΔΑΡΒΙΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΜΕΝΟΥ ΒΙΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΟΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΕΠΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΖΩΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΕΚΡΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΕΞΟΡΥΞΕΙΣ ΞΕΖΟΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΕΜΑΣ!

ΧΟΥ ΡΕ

Ο Αδαμ και η Ευα ηταν πιθηκοι. Σταματηστε να μαλλωνεται πια.

Το νου σας

Ετοιμαζεται καινουριο μοντελο μετα απο τοσες λαθρο-φιλες κυβερνησεις σερι, ειναι ο μελλοντικος "Ελληνας" Μουσουλμανοπιθηκος

κατερίνα

χαχαχα η εξέλιξη του γκρεκοπιθήκου θα είναι αυτή!! χαχαχαχ

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ

"Η ΖΩΗ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙ" ...... ΣΑΣ ΓΥΡΝΑΜΕ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ.

και κλαμα οι οχτροι...