Νότια Κορέα: Βρήκαν καμπίνα γεμάτη 48 νεκρά κορίτσια
Τα άτυχα κορίτσια φορούσαν τα σωσίβιά τους αλλά εγκλωβίστηκαν σε ένα χώρο συγκέντρωσης 30 ατόμων προφανώς επειδή υπάκουσαν στις εντολές του πληρώματος να παραμείνουν στη θέση τους
Δραματικές είναι για άλλη μια φορά οι στιγμές που ζουν οι δύτες που συμμετέχουν στις έρευνες εντοπισμού των εγκλωβισμένων σορών των επιβατών του πλοίου Sewol καθώς, όπως μεταδίδει το CNN, έφτασαν στο σημείο να βρίσκουν καμπίνες γεμάτες με πτώματα ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο.
Σε μια από τις καμπίνες, μάλιστα, που κανονικά χωρούσε 30 άτομα, δύτες εντόπισαν συνολικά 48 κορίτσια που φορούσαν τα σωσίβιά τους αλλά προφανώς υπάκουσαν στις εντολές του πληρώματος που τους ζήτησε να παραμείνουν στη θέση τους αν και οι ίδιοι (το πλήρωμα) ήταν από τους πρώτους που εγκατέλειψαν το σκάφος.
Ο επόμενος στόχος των δυτών είναι να προσεγγίσουν έναν χώρο στον οποίο εκτιμούν ότι μπορεί να παγιδεύτηκαν έως και 50 άτομα.
Κλείσιμο
Τα περισσότερα από τα θύματα φορούν σωσίβια, γεγονός που κατά τον επικεφαλής της ομάδας των δυτών θα δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο τη διαφυγή τους καθώς οι έξοδοι κινδύνου θα ήταν στα πιο κάτω επίπεδα όταν το σκάφος έγειρε.
Το ούτως ή άλλως δύσκολο συναισθηματικά έργο των συνεργείων έρευνας που καλούνται πλέον να ανασύρουν τις σορούς νεκρών παιδιών, δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο τα μεγάλα αντικείμενα που επιπλέουν στο κουφάρι του πλοίου που έχει κάτσει στο βυθό με την αριστερή του πλευρά, η πίεση του νερού που δεν τους επιτρέπει να ανοίξουν ορισμένες πόρτες και γι' αυτό χρειάζονται να σπάσουν τζάμια ενώ τα ισχυρά ρεύματα παρασέρνουν τους σωλήνες παροχής οξυγόνου στους δύτες περιορίζοντας το χρόνο παραμονής τους κάτω από το νερό.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.