Με μια ακόμα ενδυματολογική επιλογή που κλείνει με νόημα το μάτι σε ένα τηλεοπτικό τοπίο που εδώ και καιρό έχει χάσει το στυλιστικό του edge –χωρίς ενδιαφέρουσες επιλογές που παλιότερα ήταν αυτές που προκαλούσαν μια ευχάριστη έκπληξη στο κοινό-, οΝίκος Κοκλώνης μετά το λεοπάρ πουκάμισο του προηγούμενου Σαββάτου που σχολιάστηκε στα social media, έκανε μια ακόμα εμφάνιση-statement.
Με ένα σύνολο της pre-fall κολεξιόν του χαρισματικού Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent, ο Νίκος Κοκλώνης έδωσε μια δόση εκκεντρικής κομψότητας στη Eurovision βραδιά που παρουσίασε το Just The Two Of Us το βράδυ του Σαββάτου.
Με έμπνευση την Beat Generation στα τέλη του ‘50 και τις αρχές του ‘60 και με «σημαία» του ένα γοητευτικό coolness με ροκ διάθεση, ο βελγικής καταγωγής creative director του οίκου Saint Laurent δημιούργησε μια κολεξιόν που κερδίζει τις εντυπώσεις και ο Νίκος Κοκλώνης υιοθέτησε, προσαρμόζοντάς τη στο δικό του ιδιαίτερο στυλ.
Οι fashion stylists Ηλίας Μιχαλόλιας και Χάρης Γκοτζαμανίδης που επιμελούνται τις εμφανίσεις του Νίκου Κοκλώνη, επέλεξαν ένα snow-leopard, ασπρόμαυρο πουκάμισο από μεταξωτό κρεπ που έδωσε μια πιο… wild νότα στην εμφάνιση, συνδυάζοντάς το με μονόπετο μακρύ σακάκι σε φωτεινό μαύρο, με “diamond” λεπτομέρειες. Το σύνολο συμπληρώθηκε με μαύρο παντελόνι Saint Laurent και Chelsea boots του οίκου Alexander Mc Queen.
Κλείσιμο
Σε ένα σόου όπως το Just The 2 Of Us που τα πάντα μοιάζουν προσεγμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, το look του “one man show” παρουσιαστή -που ασχολείται με το κάθε τι που μπορεί να κάνει τη διαφορά και να υπογραμμίσει την αίσθηση πως τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη- δεν θα μπορούσε παρά να είναι ξεχωριστό και διακριτό, με ιδιαίτερη αισθητική, ξεχωρίζοντας ανάμεσα στην ισοπεδωτική στιλιστική μαζικοποίηση της TV που χαρίζει πλούσιο υλικό για θέματα του τύπου «ποια/ποιος το φόρεσε καλύτερα».
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.