Η Σουίνι μιλώντας στη «Wall Street Journal» απέφυγε κάθε αναφορά στην καμπάνια που έγινε αντικείμενο κριτικής. Συγκεκριμένα, τόσο η ηθοποιός όσο και η εταιρεία κατηγορήθηκαν για προώθηση «ναζιστικής προπαγάνδας» και «ρατσιστικών υπονοουμένων».
Η καμπάνια φέρει τον τίτλο «Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans», δηλαδή «Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει ωραία γονίδια/τζιν». Το λογοπαίγνιο ανάμεσα στις λέξεις genes (γονίδια) και jeans (τζιν) αποτέλεσε τον κεντρικό άξονα της ιδέας, ωστόσο η συγκεκριμένη προσέγγιση προκάλεσε αντιδράσεις.
Δείτε τη διαφήμιση
Σε ένα από τα διαφημιστικά βίντεο, η 27χρονη ηθοποιός εμφανίζεται ντυμένη αποκλειστικά με τζιν, ενώ περπατά προς μια τεράστια αφίσα με τη φωτογραφία της. Εκεί, σβήνει τη λέξη Genes με λευκή μπογιά και τη διορθώνει σε Jeans. Σε άλλο σποτ, η Σουίνι κουμπώνει το τζιν της την ώρα που ακούγεται voiceover να εξηγεί πώς τα γονίδια καθορίζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών, η προσωπικότητα και το χρώμα των ματιών.
Κλείσιμο
Στο τέλος του βίντεο, η Σουίνι, που έχει γαλανά μάτια, κοιτάζει κατευθείαν στην κάμερα και λέει: «Τα τζιν/γονίδιά μου είναι μπλε». Η προφορά των δύο λέξεων είναι ίδια, γεγονός που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για διπλή ερμηνεία. Η συγκεκριμένη φράση θεωρήθηκε προβληματική από πολλούς χρήστες του TikTok, οι οποίοι υποστήριξαν ότι η καμπάνια αφήνει να εννοηθεί πως γενετικά χαρακτηριστικά όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια παρουσιάζονται ως ανώτερα σε σχέση με άλλα – ένα μοτίβο που ιστορικά έχει συνδεθεί με ιδεολογίες φυλετικής υπεροχής.
Εκτός από θαυμαστές της ηθοποιού που προχώρησαν σε αρνητικά σχόλια, καλλιτέχνες όπως η Doja Cat και η Lizzo σατίρισαν τη διαφήμιση. Η American Eagle απάντησε με ανακοίνωση, στην οποία ανέφερε: «Θα συνεχίσουμε να γιορτάζουμε το πώς ο καθένας φοράει τα AE jeans με αυτοπεποίθηση, με τον δικό του τρόπο. Τα υπέροχα jeans δείχνουν όμορφα σε όλους».
Ένα ακόμη ζήτημα που απέφυγε να σχολιάσει στη συνέντευξή της ήταν η σχέση της με τον συμπρωταγωνιστή της στην ταινία «Anyone But You», Γκλεν Πάουελ, μετά την έντονη χημεία τους κατά την περσινή περιοδεία προώθησης. «Θέλαμε όλα να είναι μια δραστηριότητα», είπε για τη συνεργασία τους, «και στη συνέχεια το κοινό και ο κόσμος ήταν αυτοί που δημιούργησαν όλα τα άλλα σενάρια».
Η Σουίνι, ωστόσο, μίλησε για τις αντιδράσεις που δέχτηκε αναφορικά με την απόφασή της να λανσάρει σαπούνι με νερό από την μπανιέρα της: «Ήταν κυρίως τα κορίτσια που σχολίαζαν γι’ αυτό, κάτι που βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Όλες λάτρευαν την ιδέα του νερού του μπάνιου του Τζέικομπ Ελόντι», είπε, αναφερόμενη στον συμπρωταγωνιστή της στο «Euphoria» και στη χαρακτηριστική σκηνή του Μπάρι Κέογκαν στο «Saltburn».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.