Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Οι fans γυρίζουν την πλάτη στην «kinky» Rihanna!
Οι fans γυρίζουν την πλάτη στην «kinky» Rihanna!
Οι χαμηλές προπωλήσεις εισιτηρίων την αναγκάζουν να ακυρώσει προγραμματισμένες εμφανίσεις...
Όσο και αν προσπαθεί να κρατήσει με νύχια και με δόντια τη θέση της στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα, φαίνεται πως δεν τα καταφέρνει. Ο λόγος γίνεται για τη Rihanna, καθώς ακόμα και οι fans της δείχνουν να της γυρνούν την πλάτη...
Ενδεικτικές είναι οι επιεικώς τραγικές πωλήσεις εισιτηρίων για τις συναυλίες της, οι οποίες, σύμφωνα με τα σχετικά ρεπορτάζ, ενδέχεται να την οδηγήσουν σε ακύρωση ορισμένων εκ των προγραμματισμένων εμφανίσεων της. Τα πρώτα «σημάδια», άλλωστε, είχαν φανεί και από την περιοδεία της την περασμένη χρονιά, η οποία πήγε χειρότερα του αναμενομένου...
Έπειτα από τις φτωχές προπωλήσεις εισιτηρίων για τις συναυλίες της στις ΗΠΑ τον περασμένο μήνα, ο Jay Brown, ατζέντης της Rihanna, την συμβούλεψε να ακυρώσει ορισμένες ημερομηνίες της περιοδείας της υπό τον τίτλο «Loud». Για παράδειγμα, η διάσημη τραγουδίστρια πρόκειται να εμφανιστεί στο TD Garden της Βοστόνης στις 24 Ιουλίου, παρέα με τον Cee Lo Green.
Από τα 15.000 εισιτήρια ωστόσο, που βγήκαν σε προπώληση, έχουν «φύγει» μόλις 3.700.
Αναζητώντας την αιτία του... φαινομένου, οι gossip στήλες του Χόλιγουντ υπενθυμίζουν ότι η Rihanna απομάκρυνε τον πρώτο της μάνατζερ, Marc Jordan, ο οποίος «απογείωσε» ουσιαστικά την καριέρα της, έπειτα από διαφωνία που είχαν μετά την περιοδεία της, το 2010. Ο νέος της μάνατζερ, Jay Brown, ανήκει στην εταιρεία Roc Nation του διάσημου ράπερ, παραγωγού και συντρόφου της Beyonce, Jay-Z, και υπόσχεται «αλλαγές». Αλλά μια πηγή από «μέσα», υπογραμμίζει: «Δεν θα έπρεπε να εμφανίζεται (η Rihanna) σε θέατρα και μικρούς συναυλιακούς χώρους»...
Ενδεικτικές είναι οι επιεικώς τραγικές πωλήσεις εισιτηρίων για τις συναυλίες της, οι οποίες, σύμφωνα με τα σχετικά ρεπορτάζ, ενδέχεται να την οδηγήσουν σε ακύρωση ορισμένων εκ των προγραμματισμένων εμφανίσεων της. Τα πρώτα «σημάδια», άλλωστε, είχαν φανεί και από την περιοδεία της την περασμένη χρονιά, η οποία πήγε χειρότερα του αναμενομένου...
Έπειτα από τις φτωχές προπωλήσεις εισιτηρίων για τις συναυλίες της στις ΗΠΑ τον περασμένο μήνα, ο Jay Brown, ατζέντης της Rihanna, την συμβούλεψε να ακυρώσει ορισμένες ημερομηνίες της περιοδείας της υπό τον τίτλο «Loud». Για παράδειγμα, η διάσημη τραγουδίστρια πρόκειται να εμφανιστεί στο TD Garden της Βοστόνης στις 24 Ιουλίου, παρέα με τον Cee Lo Green.
Από τα 15.000 εισιτήρια ωστόσο, που βγήκαν σε προπώληση, έχουν «φύγει» μόλις 3.700.
Αναζητώντας την αιτία του... φαινομένου, οι gossip στήλες του Χόλιγουντ υπενθυμίζουν ότι η Rihanna απομάκρυνε τον πρώτο της μάνατζερ, Marc Jordan, ο οποίος «απογείωσε» ουσιαστικά την καριέρα της, έπειτα από διαφωνία που είχαν μετά την περιοδεία της, το 2010. Ο νέος της μάνατζερ, Jay Brown, ανήκει στην εταιρεία Roc Nation του διάσημου ράπερ, παραγωγού και συντρόφου της Beyonce, Jay-Z, και υπόσχεται «αλλαγές». Αλλά μια πηγή από «μέσα», υπογραμμίζει: «Δεν θα έπρεπε να εμφανίζεται (η Rihanna) σε θέατρα και μικρούς συναυλιακούς χώρους»...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα