H 23χρονη Μαρίλια Μητρούση είναι κόρη του γνωστού ηθοποιού Μιχάλη Μητρούση και της επίσης ηθοποιού Ρουμπίνης Βασιλακοπούλου. Η Μαρίλια όμως θέλει να γίνει τραγουδίστρια και το παλεύει. Για το λόγο αυτό επέλεξε το Voice για να δοκιμάσει την τύχη της. Επέλεξε ένα δύσκολο τραγούδι, αυτό της Άλκηστις Πρωτοψάλτη, το «Σίδερο με ατμό» αλλά δεν κατάφερε να πείσει τους κριτές του να την πάρουν στην ομάδα τους.
Οι coaches την επαίνεσαν για την ερμηνεία της, ωστόσο επισήμαναν πως οι αστάθειες ήταν πολλές. «Το’χεις βρε παιδάκι μου. Λίγη αστάθεια υπήρχε. Αρκετούτσικη δηλαδή, αλλά το λέει η ψυχούλα σου», είπε ο Σάκης Ρουβάς που λίγο αργότερα της ζήτησε μια αγκαλιά.
«Η φωνή σου θυμίζει μεγαλύτερο σε ηλικία άνθρωπο και περιμένεις και από την επιλογή του τραγουδιού να δεις κάποιον μεγαλύτερο. Για τα 23 σου πιστεύω ότι στα 24 θα είσαι τέλεια και θα έρθεις και θα μας το πεις», σχολίασε ο Πάνος Μουζουράκης, ενώ λίγες στιγμές αργότερα ο Γιώργος Καπουτζίδης τους σύστησε ξανά την Μαρίλια.
«Τώρα που σας βλέπω καταλαβαίνω γιατί έχει αυτή την αρετή», είπε ο Κωστής Μαραβέγιας στον Μιχάλη Μητρούση. «Το τραγούδι το ερμήνευσε, δεν το τραγούδησε. Τα πιο πολλά παιδιά έρχονται και τραγουδάνε. Η Μαρίλια το ερμήνευσε. Είναι πάρα πολύ εκφραστική. Έχει πάρει δάνεια από εσάς, γιατί εδώ σίγουρα έχει να κάνει με υποκριτική ικανότητα», ανέφερε ο Κωστής Μαραβέγιας.
O Μιχάλης Μητρούσης στα παρασκήνια του Voice με τον Γιώργο Καπουτζίδη
Κλείσιμο
«Αγχώθηκα πάρα πολύ. Είναι πάρα πολύ τρομακτικό αυτό το πράγμα»σχολίασε η υποψήφια πηγαίνοντας στα παρασκήνια. «Αφού έπνιξε τη φωνή της», σχολίασε ο Μιχάλης Μητρούσης, ο οποίος ήταν υποστηρικτικός στην προσπάθεια της κόρης του.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.