Πολεμικό χθες βράδυ το κλίμα στα κανάλια καθώς στην prime time καθώς το Nomads βρέθηκε απέναντι στο Voice, στο Τατουάζ, στο Μην αρχίζεις τη μουρμούρα αλλά και στο MasterChef Junior.
Σίγουρα οι όμορφες εικόνες από την όμορφη Μαδαγασκάρη σε συνδυασμό με τις ενδιαφέρουσες τηλεοπτικά προσωπικότητες των παικτών τράβηξαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών στην πρεμιέρα του reality επιβίωσης του ΑΝΤ1.
Αρχικά ο Σάββας Πούμπουρας στάθηκε πολύ καλά μέσα στο όλο project, όμως η υποτονική περιγραφή του αγωνίσματος και το… κουβεντολόι με τον Γιώργο Λέντζα έριξαν την τηλεθέαση του παιχνιδιού.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΣΥΝΟΛΟ
Το Τατουάζ 23,9%
The Voice 23,2%
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 18,5%
Nomads 16,8%
Κλείσιμο
MasterChef Junior 4,4%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
The Voice 22,8%
Το Τατουάζ 22,3%
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 18,3%
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.