Κορωνοϊός - Κοζάνη: Παρατείνεται η καραντίνα στα χωριά Δαμασκηνιά και Δραγασιά
Κορωνοϊός: Τα δύο χωριά της Κοζάνης θρηνούν ήδη 2 νεκρούς ενώ αρκετοί κάτοικοι τους έχουν προσβληθεί από τη νόσο
Μανόλης Γαλάνης
Παρατείνεται έως τις 6 Απριλίου η καραντίνα στα χωριά Δαμασκηνιά και Δραγασιά του νομού Κοζάνης, που θρηνούν ήδη 2 νεκρούς από τον κορωνοϊό ενώ αρκετοί κάτοικοι τους έχουν προσβληθεί από τη νόσο. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Παπαγεωργίου προβλέπεται η παράταση κήρυξης σε Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας για λόγους δημόσιας υγείας των ορεινών αυτών χωριών του Δήμου Βόιου.
Επιπλέον, παρατείνεται και η επιβολή περιορισμού κατ’ οίκον των κατοίκων τους και προσωρινή άρση της δυνατότητας μετακίνησης τους εκτός των ορίων της γεωγραφικής ενότητας των τοπικών κοινοτήτων των δήμων τους.
Από την πλευρά της η περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και ο δήμος Βόϊου θα συνεχίσει να τροφοδοτεί με είδη πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα κ.α.) τους κατοίκους των 2 χωριών έχοντας την ευθύνης συνδρομής σε περιπτώσεις κατοίκων χρονίως πασχόντων και αναξιοπαθούντων. Την επιτήρηση εφαρμογής του μέτρου του κατ’ οίκον και γεωγραφικού περιορισμού των κατοίκων των χωριών έχει η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση (ΓΕ.ΠΑ.Δ.) Δυτικής Μακεδονίας ενώ στις 6 Απριλίου θα επανεκτιμηθεί η άρση ή η συνέχιση του.
Προχθές κατέληξε ο 64χρονος ιδιοκτήτης του καφενείου στη Δαμασκηνιά, ο οποίος νοσηλευόταν διασωληνωμένος στο ΑΧΕΠΑ ενώ πριν λίγες μέρες είχε πεθάνει και ο 90χρονος πατέρας του στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας. Από τον κορωνοϊό είχε προσβληθεί και η σύζυγος του 64χρονου, η οποία μετά από νοσηλεία στο νοσηλευτική μονάδα της Πτολεμαΐδας πήρε χθες εξιτήριο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.