Στη Βραυρώνα άρχισε πιλοτικό πρόγραμμα στείρωσης του ασιατικού κουνουπιού «τίγρης»
Το πρόγραμμα γίνεται με τη χρήση ιοντίζουσας ακτινοβολίας – Το επικίνδυνο ασιατικό κουνούπι τίγρης ευθύνεται για τη διάδοση ασθενειών, όπως τσικουνγκούνια, ζίκα και δάγκειος πυρετός.
Μια νέα μέθοδος διαχείριση του πληθυσμού των κουνουπιών, με στόχευση το επικίνδυνο ασιατικό κουνούπι «τίγρης» (Aedes albopictus) ξεκίνησαν να εφαρμόζουν στην περιοχή Βραυρώνα στο Δήμο Μαρκόπουλου.
Το συγκεκριμένο είδος θεωρείται υπεύθυνο για τη διάδοση διαφόρων ασθενειών, όπως τσικουνγκούνια, ζίκα και δάγκειος πυρετός.
Οι αρμόδιοι επιχειρούν να ελέγξουν τον πληθυσμό μέσω μιας πρωτοποριακής μεθόδου, η οποία περιλαμβάνει αρχικά τη στείρωση σε ειδικά μηχανήματα των αρσενικών κουνουπιών με τη χρήση ιοντίζουσας ακτινοβολίας (Sterile Insect Technique-SIT). Στη συνέχεια, τα κουνούπια απελευθερώνονται στο περιβάλλον. Όταν τα στείρα αρσενικά κουνούπια ζευγαρώνουν με τα θηλυκά, δεν θα τα γονιμοποιούν πλέον και ο πληθυσμός τους σταδιακά θα μειωθεί.
Το πρόγραμμα -που έχει δοκιμασθεί και σε άλλες χώρες- υλοποιείται από το Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Εργαστήριο Εντομολογίας και Εφαρμοσμένης Ζωολογίας), με την υποστήριξη της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ).
Η χρηματοδότηση του προγράμματος «Developing Genetic Control Programs on Aedes Invasive Mosquitoes in the European Region» γίνεται από τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής Ενέργειας (IAEA) στο πλαίσιο του Προγράμματος Τεχνικής Συνεργασίας, όπως ανακοίνωσε η ΕΕΑΕ.
Ερευνητικές ομάδες της χώρας μας έχουν συμμετάσχει στο παρελθόν σε παρόμοια προγράμματα για την παρακολούθηση και τη διαχείριση άλλων εντόμων, όπως οι μύγες.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.