Στα My market ανακαλύπτουμε την πιο χαρούμενη γιορτινή εμπειρία, με μοναδικές εκπλήξεις, και καθημερινά δώρα για αγορές ακόμη πιο μαγικές.
Το report.oasa.gr είναι η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, μέσα από την οποία οι πολίτες μπορούν να καταθέσουν παράπονα, σχόλια ή καταγγελίες σχετικά με τη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση της καθημερινής εμπειρίας των επιβατών, παρέχοντας ταυτόχρονα διαφάνεια και άμεση επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς.
Η διαδικασία είναι απλή. Ο πολίτης συνδέεται στην πλατφόρμα από υπολογιστή ή κινητό και επιλέγει το μέσο μεταφοράς που τον αφορά, είτε πρόκειται για λεωφορείο, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό ή τραμ. Στη συνέχεια καθορίζει την κατηγορία του προβλήματος, όπως καθυστερήσεις, ακυρώσεις δρομολογίων, προβλήματα σε οχήματα ή στάσεις, αλλά και ζητήματα συμπεριφοράς προσωπικού. Κατόπιν δηλώνει τον τόπο, την ημερομηνία και την ώρα του περιστατικού, ενώ εφόσον το επιθυμεί μπορεί να ανεβάσει φωτογραφίες ή βίντεο ως αποδεικτικά στοιχεία. Η πλατφόρμα ζητά και βασικά στοιχεία επικοινωνίας ώστε, αν χρειαστεί, να υπάρξει ενημέρωση για την εξέλιξη της αναφοράς.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ