Report.oasa.gr - Ξεκίνησε η πλατφόρμα καταγγελιών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς
Ο πολίτης μπορεί να υποβάλει καταγγελία για λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό και τραμ για μια σειρά θεμάτων, όπως η κατάσταση του οχήματος, η συμπεριφορά του υπαλλήλου, οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια κ.α.
Πρόκειται για μια εφαρμογή υποβολής καταγγελιών ανώνυμα, για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στην οποία θα μπορεί ο πολίτης να υποβάλει την καταγγελία του για λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό και τραμ για μια σειρά θεμάτων, όπως για την κατάσταση του οχήματος, την συμπεριφορά του υπαλλήλου, τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια κ.α.
Η πλατφόρμα,. που είναι προσβάσιμη και μέσω κινητών τηλεφώνων, δίνει τη δυνατότητα στον καταγγέλλοντα να τοποθετήσει σε χάρτη το πού εντόπισε το πρόβλημα, να ονοματίσει τη γραμμή ή τη στάση που το εντόπισε αλλά και να επισυνάψει βίντεο και φωτογραφίες.
Το κάθε αίτημα θα παίρνει μοναδικό κωδικό ώστε να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της καταγγελίας του «και έτσι θα τα λύσουμε τα προβλήματα» διεμήνυσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Ο κ. Κυρανάκης, αναφέρθηκε επίσης και στο θέμα της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ το περασμένο Σάββατο, υπογραμμίζοντας ότι το μέτρο είχε μεγάλη επιτυχία, καθώς το βράδυ του Σαββάτου, μεταφέρθηκαν περίπου 59.000 επιβάτες.
Η Uber δεν είναι απλώς μια εφαρμογή, είναι τρόπος ζωής που εξελίσσεται μαζί μας, σε κάθε ηλικία, κάθε στιγμή, για κάθε ανάγκη. Δεν μιλάμε απλά για νέες υπηρεσίες, αλλά για διευκολύνσεις που απελευθερώνουν χρόνο.
Η Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Oxford Company προτείνει κομμάτια με χαρακτήρα, υψηλής ποιότητας υλικά και γραμμές που παραμένουν πάντα στη μόδα, για δώρα που διαρκούν.