Προηγουμένως, η δεύτερη πτήση, η ΕΚ 209, είχε απογειωθεί και βρισκόταν πάνω από την Ιταλία (Σαρδηνία), όταν ο πιλότος ειδοποιήθηκε να προσγειωθεί άμεσα. Ωστόσο, ούτε η Γαλλία, ούτε η Ιταλία δέχτηκαν να προσγειωθεί σε κάποιο από τα αεροδρόμιά τους το αεροπλάνο και έτσι αυτό επέστρεψε στην Αθήνα, τόπο εκκίνησης του δρομολογίου.
Μάλιστα, το αεροπλάνο, τύπου Boeing 777, άλλαξε διαδρομή και πήγαινε μόνο πάνω από τη θάλασσα, αποφεύγοντας να πετάξει πάνω από τη στεριά.
Η πτήση ΕΚ 209, με 228 επιβάτες -ανάμεσά τους ένα βρέφος- και 18μελές πλήρωμα, από την ώρα που μπήκε στον εθνικό εναέριο χώρο, συνοδευόταν από δύο F16 της Πολεμικής μας Αεροπορίας, που απογειώθηκαν στις 21:09 από τη βάση της Σούδας.
Το αεροπλάνο της Emirates ήταν 120 μίλια νοτιοδυτικά της Καλαμάτας, όταν δόθηκε εντολή απογείωσης στα μαχητικά να απογειωθούν. Την εντολή έδωσε το ΝΑΤΟ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από τον πύργο ελέγχου έστειλαν στο πλήρωμα τα χαρακτηριστικά του προσώπου που υπέδειξαν, αντίγραφο του διαβατηρίου του. Έγινε έλεγχος και δεν βρήκαν τίποτα, υπήρξε ωστόσο ο φόβος ότι ταξιδεύει με πλαστά στοιχεία.
Το αεροσκάφος της Emirates απομονώθηκε σε μια πλευρά της πίστας. Γίνεται έλεγχος στους επιβάτες και στον χώρο των αποσκευών. Το αεροπλάνο δεν θα φύγει από την Ελλάδα σήμερα. Προβλέπεται να ανχωρήσει αύριο στις 20:00 για Νέα Υόρκη.
Στις 22:06, δε, η πτήση ΕΚ 210, που είχε καθηλωθεί στο έδαφος, αναχώρησε για Ντουμπάι, καθώς ολοκληρώθηκε ο έλεγχος στους επιβάτες.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.