Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 100% της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού

trainose-aftodioikisi

Σύμφωνα με το Ταμείο, πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη για το πρόγραμμα αξιοποίησης της περιουσίας του ελληνικού δημοσίου, καθώς το ΤΑΙΠΕΔ επιτυγχάνει να ολοκληρώσει μία διαδικασία, που ξεκίνησε το 2013 και διασφαλίζει την αναβάθμιση του ρόλου και την περαιτέρω ανάπτυξη της ΕΕΣΣΤΥ στις υπηρεσίες συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού

Αποδεκτή έγινε από το ΤΑΙΠΕΔ η βελτιωμένη προσφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την απόκτηση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) και την ανακήρυξε ως προτιμητέο επενδυτή, έχοντας λάβει υπόψη του την θετική εισήγηση των συμβούλων του για την εγκυρότητα της υποβληθείσας προσφοράς, τις αποτιμήσεις που εκπόνησαν δύο ανεξάρτητοι αποτιμητές και τη θετική γνωμοδότηση του συμβουλίου εμπειρογνωμόνων.

Σύμφωνα με το Ταμείο, πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη για το πρόγραμμα αξιοποίησης της περιουσίας του ελληνικού δημοσίου, καθώς το ΤΑΙΠΕΔ επιτυγχάνει να ολοκληρώσει μία διαδικασία, που ξεκίνησε το 2013 και διασφαλίζει την αναβάθμιση του ρόλου και την περαιτέρω ανάπτυξη της ΕΕΣΣΤΥ στις υπηρεσίες συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού.

Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί άμεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο και μετά την σχετική έγκριση θα ακολουθήσει η υπογραφή της σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.

Για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ, η Επενδυτική Τράπεζα Ελλάδος και η Kantor ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι, οι Μ&Π Μπερνίτσα και Hogan Lovells ως νομικοί σύμβουλοι και η Louis Berger ως τεχνικός σύμβουλος.

ΣΧΟΛΙΑ

τραιναπατ.

Ξέρετε πως συντηρούν τις γραμμές? Τις γυρίζουν ανάποδα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

follie

Απο το 2015 τουλάχιστον είχαν προβληθεί ενστάσεις για τις απαιτήσεις της κινεζικής θυγατρικής - Οι ξένοι επενδυτές θα ζητήσουν να μάθουν πως μια εταιρεία που δανείστηκε το 2017 έχασε το ταμείο μερικούς μήνες μετά

hgc_XL

«Το υγροποιημένο φυσικό αέριο θα είναι από τις βασικές πηγές ενέργειες καθώς και γη κύρια πηγή καυσίμων για τις θαλάσσιες μεταφορές. Είναι μια αναπόφευκτη εξέλιξη. Το τρένο έφυγε από το σταθμό!»