Χαρίτσης: Το Eurogroup να στείλει σαφές μήνυμα στις αγορές ότι το ελληνικό χρέος είναι βιώσιμο

har20

Αποφασισμένο από το 2017 το σχέδιο για την οριστική διευθέτηση του ελληνικού χρέους, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας

«To Eurogroup πρέπει να στείλει καθαρό μήνυμα στις αγορές, ότι το ελληνικό χρέος είναι βιώσιμο». Αυτό σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας Αλέξης Χαρίτσης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο CNΝ.

«Πιστεύουμε ότι θα υπάρξει στο Eurogroup επωφελής απόφαση για την ελληνική οικονομία», δήλωσε ο κ. Χαρίτσης, στην εκπομπή Quest Means Business του CNN.

Ο αν. υπουργός υπογράμμισε ότι η Ελλάδα διεκδικεί συμφωνία που θα δίνει σαφές μήνυμα στις αγορές ότι το ελληνικό χρέος είναι βιώσιμο. Σημείωσε ότι η χώρα μας τήρησε τις δεσμεύσεις της και τώρα είναι η ώρα της ευθύνης και για τους εταίρους μαςνα υλοποιήσουν τις δεσμεύσεις τους για αποφασιστική διευθέτηση του ελληνικού χρέους.

Ο κ. Χαρίτσης επισήμανε ότι το Eurogroup, ήδη από το 2017, έχει αποφασίσει το σχέδιο για την οριστική διευθέτηση του ελληνικού χρέους, το οποίο τώρα πρέπει να συγκεκριμενοποιηθεί περαιτέρω.

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Μ.ΠΑΣΟΚ

ΡΕ ΑΛΉΤΕΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ?ΠΟΣΟ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?

Πανος

Λεβεντάκο η οικονομία δεν ανακάμπτει με κουβέντες, ούτε προσελκύει επενδυτές και δανειστές διατεθειμένους να δανείσουν Χαμηλότοκα τη χώρα. Είστε ανίκανοι, δεν πετύχατε κανέναν στόχο, το χρέος της χώρας μεγαλώνει με την άχρηστη οικονομική σας πολιτική, ήδη ξεπέρασε τα 330 δις.

Τηλέμαχος

Ξεχάστε τη μείωση του χρέους της χώρας και φροντίστε να το εξοφλήσετε από τα δισεκατομμύρια ευρώ που οφείλουν οι λεβέντες της πραγματικής οικονομίας της αγοράς σε κρατικά ταμεία, οργανισμούς, τράπεζες, εφορίες, ασφαλιστικούς φορείς, μέσω των περιουσιών των υπόχρεων, στα πλαίσια της αποκατάστασης της νομιμότητας και της διάσωσης της εθνικής οικονομίας.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

attiki_ar

Έργα βαριάς συντήρησης αλλά και νέες λιμενικές υποδομές σε νησιά όπως η Σαντορίνη, η Άνδρος, η Πάρος, η Σαμοθράκη, η Κάρπαθος, η Κάσος, η Χίος και η Λέσβος, σειρά οδικών έργων με τα οποία θα αντιμετωπιστεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Αττική και σε άλλες περιοχές της χώρας αλλά και κίνητρα για την διείσδυση του απαξιωμένου ελληνικού σιδηροδρόμου στις χερσαίες μεταφορές, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τομέα των μεταφορών το οποίο θα είναι έτοιμο τον επόμενο μήνα.

airport_art

Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γαλλία και η πολλά υποσχόμενη και ανερχόμενη Πολωνία αποτελούν το τοπ 5 των ευρωπαϊκών αγορών για τα ελληνικά αεροδρόμια το 2018, τα οποία δέχθηκαν συνολικά 23 εκατ. διεθνείς αφίξεις.

4708377

Τα νεότερα στοιχεία του ΟΟΣΑ - τόσο σε ονομαστικούς όρους αποδοχών όσο και στα «λεφτά στην τσέπη» - δείχνουν ότι το εισόδημα του Ελληνα εργαζόμενου επέστρεψε στα επίπεδα του 2013, χαμηλότερα δηλαδή και από εκεί που βρίσκονταν το 2014!

52
c006d2271e0a7117710051c23aad7361_XL

Σοφέρ με λιμουζίνα που περιμένει να σε πάει στην ειδική πύλη 12 για VIP του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Ενα υπερσύγχρονο ιδιωτικό jet με ανέσεις και υπηρεσίες που μόνο σε ταινίες έχουμε δει, έτοιμο να σε πάει σε όποιο μέρος του κόσμου επιθυμείς.

8db80d17d4e06e009ac612f2f3bc3e7e_XL

Εγκλωβισμένη σε χαμηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, που φέτος δεν θα ξεπεράσουν το 1,9% και την επόμενη τετραετία θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα, ή στην καλύτερη περίπτωση θα φτάσουν έως το 2,5%, θα παραμείνει η ελληνική οικονομία, εάν δεν υπάρξουν δραστικές παρεμβάσεις βελτίωσης του επενδυτικού περιβάλλοντος, σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών, την οποία παρουσιάζει σήμερα το «business stories».