Η επόμενη ημέρα της εταιρείας μετά τον απροσδόκητο χαμό του Στέλιου Σκλαβενίτη

sklavenitis_spata4

Κανονικά, χωρίς αναταράξεις συνεχίζεται η πορεία της μεγαλύτερης ελληνικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ – Tο άγχος της απορρόφησης της Μαρινόπουλος και πως μέσα σε ένα χρόνο η αλυσίδα που δεν έβγαινε εκτός των ορίων της Αττικής ανέλαβε να σηκώσει το βάρος της πτώσης της μεγαλύτερης επιχείρησης του κλάδου

Χωρίς αναταράξεις, παρά το απροσδόκητο του θανάτου του Στέλιου Σκλαβενίτη, συνεχίζεται η επόμενη ημέρα για την αλυσίδα Σκλαβενίτης. Παρά τη θλίψη της μεγάλης αυτής επιχειρηματικής οικογένειας, σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr η απώλεια του 52χρονου επιχειρηματία δεν αλλάζει τη στρατηγική και τα σχέδια της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρείας, η οποία παραμένει πιστή στο σχέδιο συγχώνευσης της αλυσίδας Μαρινόπουλος και διατήρησης της πρώτης θέσης στο εγχώριο λιανεμπόριο.

Αν και ο αιφνίδιος χαμός του Στέλιου Σκλαβενίτη δεν άφησε περιθώρια περαιτέρω συζητήσεων, η αλυσίδα συνεχίζει κανονικά την πορεία της σε όλα τα επίπεδα – και για το εφετινό Πάσχα – ενώ στο διοικητικό σχήμα δεν θα προκύψουν ανατροπές με τους Μάκη και Μαρία Σκλαβενίτη να συνεχίζουν να ασκούν καθήκοντα. Σε δεύτερη φάση η οικογένεια του Στέλιου Σκλαβενίτη θα μελετήσει μαζί με τα αδέλφια του τις κινήσεις που θα γίνουν, όμως στην αγορά είναι γνωστή η ενότητα της συγκεκριμένης οικογένειας άρα θεωρείται βέβαιο πως δεν θα προκύψουν ανατροπές.

Πάντως δεν είναι λίγοι εκείνοι που συνδυάζουν τον αιφνίδιο χαμό του Στέλιου Σκλαβενίτη εκτός της ασθένειας λόγω του γνωστού ιού και με την πίεση που την τελευταία διετία ο ίδιος υπέστη για να ολοκληρωθεί επιτυχώς και χωρίς αναταράξεις η συγχώνευση της καταρρέουσας αλυσίδας Μαρινόπουλου. Θα πρέπει να θυμίσουμε πως στις αρχές του 2017 ο όμιλος Σκλαβενίτη από τα 160 καταστήματα που ανήκαν στο δίκτυό του, βρέθηκε να του μεταβιβάζονται άλλα 400 καταστήματα για να μην υπάρξει ένα κραχ με ανυπολόγιστες συνέπειες στη χώρα μας από την πτώση της αλυσίδας Μαρινόπουλου. Μέσα σε ελάχιστο λοιπόν διάστημα και κάτω από μεγάλες συζητήσεις στον κλάδο μεταβιβάστηκαν στην Σκλαβενίτης 238 καταστήματα Μαρινόπουλος, 103 Express Μαρινόπουλος, 15 μαγαζιά της Ξυνός ΑΕ, 2 της Πειραϊκόν ΑΕ καθώς και συμμετοχές σε καταστήματα της Σαντορίνης, της Τήνου και της Σύρου, της Κύπρου, της Πάτρας.

Κι όλα αυτά ενώ πριν το γκρουπ διατηρούσε ως Σκλαβενίτης 160 καταστήματα, εκ των οποίων 112 καταστήματα με την επωνυμία «Σκλαβενίτης», 39 καταστήματα «Χαλκιαδάκης» στην Κρήτη (σ.σ. η Σκλαβενίτης κατέχει το 60% της εταιρείας) και 9 καταστήματα υπό το σήμα «The Mart» (πρώην Makro). Πολλοί λοιπόν αναφέρονται στο τεράστιο βάρος που η οικογένεια σήκωσε για να σώσει τη Μαρινόπουλος αλλά και στις πιέσεις της αγοράς, της κυβέρνησης και της ίδιας της κοινωνίας να μην μπει λουκέτο σε έναν όμιλο με περίπου 12.000 εργαζόμενους.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

almina-n21

Ο Αλμούνια ως επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων από το 2004 έως το 2010 είδε από πολύ κοντά τη διαδικασία δημοσιονομικού εκτροχιασμού της Ελλάδας που οδήγησε στο Μνημόνιο

athens_hotel

Στο στόχαστρο γαλλικού fund για επενδύσεις, σε πρώτη φάση, ύψους 100 εκατ. ευρώ σε ξενοδοχειακά projects, είτε πρόκειται για υφιστάμενα ξενοδοχεία είτε ακόμη και για νέα έργα βρίσκεται η χώρα μας, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά το ισχυρό ενδιαφέρον που έχει δημιουργήσει η άνοδος του τουρισμού τα τελευταία χρόνια.

hotel_ar

Και τώρα ...τρέχουμε. Το μεγάλο βήμα για την προκήρυξη του διαγωνισμού για την άδεια καζίνο εντός του Ολοκληρωμένου Τουριστικού Συγκροτήματος του Ελληνικού που θα περιλαμβάνει, εκτός των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και το μεγαλύτερο συνεδριακό κέντρο της χώρας έγινε, με ορίζοντα υποβολής των προσφορών στις 22 Απριλίου.

akinita_ar

Δώρον - άδωρον η παράταση και η αλλαγή του νόμου Κατσέλη - Καλύπτει μόνο χρέη ως το 2018 - «Γράμμα κενό» οι υποσχέσεις για προστασία «μετά την κρίση» - Για 1-3 χρόνια διασώζονται μόνον άνεργοι και βαριά πάσχοντες - Μόνη άμυνα για τους οφειλέτες ο Κώδικας Δεοντολογίας της ΤτΕ

13