CNN: Οι τέσσερις Έλληνες που πέτυχαν γιατί «δεν είχαν τίποτα να χάσουν»

CNN: Οι τέσσερις Έλληνες που πέτυχαν γιατί «δεν είχαν τίποτα να χάσουν»

Οι ιστορίες τεσσάρων νέων ανθρώπων που εκπροσωπούν τη νέα γενια Ελλήνων επιχειρηματιών πρωταγωνιστούν σε αφιέρωμα του αμερικανικού δικτύου

CNN: Οι τέσσερις Έλληνες που πέτυχαν γιατί «δεν είχαν τίποτα να χάσουν»
Τις προσωπικές ιστορίες τεσσάρων νέων ανθρώπων που κατάφεραν να πετύχουν στην Ελλάδα της κρίσης παρουσιάζει το CNN επιχειρώντας να σκιαγραφήσει τους Έλληνες που πέτυχαν «επειδή δεν είχαν να χάσουν κάτι».

Τα αδέρφια Δουζή, ο Θωμάς και ο Γιώργος, ξεκίνησαν την εταιρεία τους με τίτλο Ergon επικεντρώνοντας το επιχειρηματικό τους στόχαστρο στις ελιές. Την καλύτερη πρώτη ύλη την βρήκαν στο Κολυμβάρι στη δυτική Κρήτη. Το επόμενο βήμα τους ήταν το μέλι επιλέγοντας ως «όχημα» τον τίτλο "Bee's project".

Η Ergon έκανε τα πρώτα της βήματα στην εποχή της ευημερίας του 2004 αλλά μέχρι το 2010 τα δεδομένα είχαν αλλάξει άρδην, σημειώνει το CNN. Όμως η Ergon είχε καταφέρει να τοποθετηθεί στην αγορά διατέθοντας εκτός από ελιές και μέλι, ψάρι σε κονσέρβα, φασόλια, μανιτάρια και λευκές τρούφες.

Κλείσιμο
Παρόλα αυτά τα αδέρφια Δούζη κατάφεραν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να φτάσουν σήμερα να έχουν 150 υπαλλήλους και επτά καταστήματα στην Ελλάδα, ένα στο Λονδίνο με το επόμενο βήμα τους να είναι οι Βρυξέλλες. Και τα όνειρά τους δεν σταματούν εδώ θέτοντας ως επόμενο στόχο τις ΗΠΑ. Το 2017 σκοπεύουν να έχουν μπει στην αμερικανική αγορά όπου τα ελληνικά προϊόντα παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση μετά την επιτυχία του γιαουρτιού. «Ξεκινήσαμε σε μια πολύ άσχημη κατάσταση αλλά αποδείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε νικητές εν μέσω κρίσης» περιγράφει την πορεία τους ο Θωμάς Δούζης.



Το επόμενο τυπικό παράδειγμα αλλαγής κατά το CNN είναι η εταιρεία Reload που βοηθάει τους Έλληνες μεταπράτες να βρίσκουν καλύτερες ευκαιρίες στην αγορά. «Θέλαμε να αφήσουμε τους ανθρώπους να κάνουν αυτό που θέλουν και στη συνέχεια να τους συνδέσουμε με την Ελλάδα ώστε να βοηθήσουμε την ελληνική κοινωνία» δήλωσε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Μάρκος Κιοσέογλου.

Το τελευταίο παράδειγμα είναι ο Μάνος Σηφάκης, ο οποίος ξεκίνησε την εταιρεία του στον ελεύθερο χρόνο του την εποχή που ήταν φαντάρος το 2008. Πλέον η Customedialabs, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο multimedia marketing, έχει γραφεία σε δύο ηπείρους και συνεργάζεται με εταιρείες-μεγαθήρια όπως η Johnson & Johnson, η ING και η Exxon Mobile. «Αν δεν είχα την Ελλάδα, δεν θα δούλευα αυτή τη στιγμή. Το νούμερο ένα πλεονέκτημα για μένα είναι η πίστη. Και στην Ελλάδα έχω τους πιο πιστούς και ταλαντούχους συνεργάτες» εξηγεί ο Σηφάκης στο CNN.


Ο Μάνος Σηφάκης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης