Πόσο ακριβότερα είναι τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες;

Πόσο ακριβότερα είναι τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες;

Τα παραδείγματα που επικαλείται καθηγητής του Πολυτεχνείου της Βαρκελώνης, αποτυπώνουν σαφέστατα την… ελληνική ακρίβεια, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν μεταξύ των φθηνότερων χωρών τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αγγλία και τη Γερμανία

Ένας ακόμη πονοκέφαλος προστέθηκε από χθες στα νοικοκυριά, καθώς εν μέσω φοροκαταιγίδας, καλούνται να καλύψουν και τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 και μάλιστα με τις υψηλότερες χρεώσεις, συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Γεγονός είναι ότι η διαφορετικότητα των κριτηρίων (κυβικά, εκπομπές ρύπων, είδος καυσίμου, παλαιότητα, βάρος) που χρησιμοποιεί το κάθε κράτος για να υπολογίσει τα τέλη κυκλοφορίας, όπως αναφέρει το 4news.gr, καθιστά αδύνατη την συνολική σύγκρισή τους ανά εθνική οικονομία, παρά μόνο ενδεικτικά.

Τα παραδείγματα που επικαλείται καθηγητής του Πολυτεχνείου της Βαρκελώνης, αποτυπώνουν σαφέστατα την… ελληνική ακρίβεια, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν μεταξύ των φθηνότερων χωρών τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αγγλία και τη Γερμανία.

Στην Ελλάδα θα πληρώσουν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων των παραδειγμάτων για το 2014:

120 ευρώ: Fiat 500 (0.9 TwinAir BlackJack 3dr) 875 cc

135 ευρώ: Fiat Punto Evo (Hatch 5Dr 1.3 Multijet DPF SS 75) 1.284 cc

240 ευρώ: Audi A1(1.4 TFSI S Line S Tronic) 1.390 cc

265 ευρώ: Ford Fiesta (2011) 1.596 cc

300 ευρώ: Ford Mondeo (2.0 TDCi Titanium X Sport) 1.997 cc

660 ευρώ: Audi A6 (2011) 1.968 cc

H σύγκριση του φόρου -για τα αυτοκίνητα των παραδειγμάτων, με άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχει ως εξής:

Για το μικρό Fiat των 875 κυβικών, ο Γερμανός πληρώνει 17 ευρώ, ο Ούγγρος 30 ευρώ, ο Ρουμάνος 29 ευρώ, ενώ στην Σουηδία και την Βρετανία ο φόρος είναι μηδενικός.

Για το Audi A1, των 240 ευρώ στην Ελλάδα, τα τέλη κυκλοφορίας στην Αγγλία είναι 131 ευρώ, στην Ισπανία 64, και στην Λιθουανία μηδενικός.

Για το Ford Fiesta, ο φόρος στην Τσεχία είναι μηδενικός, στην Ουγγαρία 30 ευρώ και στη Ρουμανία 34 ευρώ.

Για το Audi A6, η ετήσια επιβάρυνση για την κυκλοφορία είναι στην Γαλλία 160 ευρώ, στην Ιταλία 503 ευρώ, στην Ρουμανία 55 και στην Βρετανία μηδενικός.

ΣΧΟΛΙΑ (17)

George

μικρη μου κυβερνιση μη στεναχωριεσαι, εχει μαυρο για ολους σας!!

SPIROS KERKIREOS

O KAMENOS FTAIEI.....XANAPSIFISTE TOUS

Νίκος

Πηρα σήμερα τα τέλη κυκλοφοριας .Τι κουρελόχαρτο ειναι αυτο?Το χαρτί που τυλιγουν τα πιτογυρα ειναι καλύτερης ποιότητας και Κακοεκτυπωμενο.Επισεις η πληρωμή γίνετε μόνο μέσω λογαριασμού τραπέζης και οχι μετρητοίς κάτι που δεν είπε κανείς .Μονο με άδεια κυκλοφοριας ούτε εκτύπωση ούτε τίποτα.

Αντώνης

Το πρόβλημα το έχουν τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί ΠΡΙΝ τον Νοέμβριο του 2010, διότι τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με τον κυβισμό και όχι με τους ρύπους που παράγει το αυτοκίνητο, δλδ στην πλειονότητα των αυτοκινήτων και αυτό πρέπει να αλλάξει και να εναρμονιστεί με την ισχύουσα κατάσταση των νέων αυτοκινήτων…π.χ το Audi A1 έχει κυκλοφορίας 98€, ενώ το 1,6 TDI έχει μηδενικά…στα μεγάλα το Α6 έχει 257€… δλδ η φοροκλοπή ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ !!!

@ Αντώνης

Έχεις απόλυτο δίκιο. Θα έπρεπε να ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα στων οποίων την άδεια κυκλοφορίας αναφέρονται οι εκπομπές CO2 ανεξαρτήτως ημερομηνίας πρώτης κυκλοφορίας. Νομίζω ότι αυτό ισχύει από την υποχρεωτική εφαρμογή του Euro IV και μετά. Για τα αυτοκίνητα που δεν υπάρχει τέτοιο στοιχείο μέσα στην άδεια, άρα δεν υπάρχει και πουθενά μηχανογραφημένο, ας παραμείνει το καθεστώς των κυβικών. Το καθεστώς που υπάρχει τώρα πάντως είναι παντελώς αυθαίρετο.

CELTIC FROST

Δεν ξερουν να μαζευουν λεφτα οι αλλοι... εμεις ξερουμε καλύτερα. ΓΑΠακι τι λες κι εσυ?

SARAVALAKI AGAPI MOU .....

ΔΙΑΧΑΣΜΕΝΟΣ ΤΖΙΠΑΚΙΑΣ ...... μπαίνω στον ΠΕΙΡΑΣΜΟ ..... να πληρώσω και φέτος το 1/2 της ΑΞΙΑΣ του (1.200€ τέλη, 2.000€ αξία ? σε ΜΑΝΤΡΑ) , να ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ?, να τους ΠΙΣΤΟΛΙΑΣΩ και να κυκλοΦΟΡΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ??? ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΤΕΛΗ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ .... ????? ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ, θα βγούμε όλοι στο ΒΟΥΝΟ ΣΤΗ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, ο καθείς για ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ..... (περιμένω σχόλια από κακόμοιρους, του στυλ τα μεταξωτά βρακιά κλπ)

ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ Ι.Χ.ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Καθε συσχέτιση και σύγκριση πρέπει να ειναι ολοκληρωμένη και να γίνεται σ ολα τα επίπεδα για να μπορεί κανείς ν αντιληφθεί πλήρως τη δαπάνη του ΙΧ στις διάφορες χώρες.Ελλάδα-Ισπανία.Εκτός απο τα τέλη κυκλοφορίας που γράφετε,η βενζίνη ειναι φθηνότερη στην Ισπανία τουλάχιστον κατά 10ο/ο,αλλά εχει διόδια,πανάκριβα και τσουχτερά,ιδίως στο βορειοανατολικό τμημα,οπως βλέπουμε στο χάρτη οπου κατασκευάσθηκαν καινούργιοι αυτοκινητόδρομοι.Για το κοστος των ασφαλιστήριων δεν εχω αποψη.Στη Γερμανία επίσης η βενζίνη ειναι λιγο φθηνότερη και δεν εχει διόδια.Επισης,στη Γαλλία λιγο φθηνότερη η βενζίνη και εχει διόδια.Το αυτο στην Ιταλια,οπου χρεώθηκα και με πρόστιμο απο το Δήμο Μπολώνιας για διελευση απο κεντρικό δρόμο σε απαγορευμένη ωρα.Μας κατέγραψε η κάμερα κυκλοφορίας.40 ευρώ χρέωσε, μήνες μετά την επιστροφή μας, η εταιρια ενοικιασης στην πιστωτική κάρτα για να δωσει τα πλήρη στοιχεία του οδηγού στη Δημοτική Αστυνομία που ειχε μονο των αριθμό των πινακιδων και 80 ήταν το καθεαυτο πρόστιμο . Το μονο παρήγορο ειναι οτι αλληλογράφησα με τις υπηρεσιες ιντερνετικά ,το πλήρωσα ηλεκτρονικά και δεν επιβαρυνθηκα με τηλεφωνηματα και φαξ.Να λοιπόν κι ενας αλλος παραγοντας που ανεβάζει τη δαπάνη του ΙΧ.Τα πρόστιμα,στα οποία,οπως πληροφορηθηκα εκ των υστερων, ο Δήμος Μπολώνιας ειναι πρωταθλητής επιβολής και κυνηγά πανευρωπαικα τους ατυχείς τουριστες παραβάτες που εχουν πληρη αγνοια των εκει συνθηκών.Αυτο το πρόστιμο, αν το αφηνα να αβγατίσει,να πάει στο Δικαστηριο,να δικασθεί,να τοκισθεί,να προσαυξηθεί κλπ ,θα εφθανε τα 200 ευρώ,μπορεί και περισσότερα,εκτος απο τα 40 που προεισεπραξε η εταιρια ενοικιασης.Αυτά τα γνωρίζω απο προσωπική αντίληψη διότι ταξιδεψα πρόσφατα σ αυτές τις χωρες με νοικιασμένο ΙΧ.

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΛΗΣΤΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παναγιώτης

Δεν ξέρω για τις άλλες χώρες πάντως για την Αγγλία το "car tax" ειναι αναληθές, ειναι ακριβότερο αλλα σίγουρα πιο φτηνό από της Ελλάδας. Για το fiat 500 με ρύπους κάτω των 100 γρ/χλμ ειναι μηδενικός ο φόρος, αλλα για το Audi a6 ειναι περίπου στις £200

πανος

Σκίστε τους μνημονιακούς όπου και να τους βρείτε. Αυτοί ήρθαν για να μας καταστρέψουν κοιτώντας οικονομικούς δείκτες και όχι ανθρώπους. Είναι ικανοί να αδειάσουν την Ελλάδα από Έλληνες και να φέρουν πακί μόνο και μόνο για να βελτιώσουν έναν δείκτη στο excel τους. Ας τους διώξουμε, μαζί μπορούμε, ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας αριστεροί, δεξιοί, αναποφάσιστοι, ας βάλουμε στην άκρη αυτά που μας χωρίζουν και ας τους στείλουμε στο διάολο

Nikos

To χαρατσι στα αυτοκινητα είναι γνησιως ελληνικο, χρονια τώρα...ποια ΤΡΟΙΚΑ?

Γιωργος

Η τροικα οσα εχει πει μεχρι στιγμης, ελαχιστα εχουν εφαρμοστει απο τους πολιτικαντηδες μας, προφανως επειδη δεν τους βολευει να σπασει το πελατειακο συστημα που εχουν δομησει χρονια τωρα. Χανονται πολλα στη μεταφραση απο το τι λεει η Τροικα να γινει και πως γινεται τελικα. Παραδειγματα υπαρχουν πολλα

Στέλιος

Για να ευημερήσουν οι άνθρωποι πρέπει να υπα΄ρχουν λεφτά, τα οποία προκύπτουν αν κάποιοι δείκτες είναι σωστοί. Οι δείκτες δεν είναι αυθαίρετα πράγματα, μετρούν μεγέθη και καταστάσεις. Αν π.χ. εσύ βγάζεις 600 τον μήνα και ξοδεύεις 660, έχεις δείκτη έξοδα/έσοδα=1,1 - αν βελτιώσεις την κατάστασή σου, θα βελτιώσεις και τον δείκτη - ο δείκτης είναι εκεί για να μετρά και να σου δίνει μια τάξη μεγέθους. Η μπουρδολογία του στυλ "ευημερούν οι αριθμοί και όχι οι άνθρωποι" μόνο από άσχετους μπορεί να εκστομίζεται.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης