Μετά από έξι χρόνια λειτουργίας στο διαδίκτυο έπεσε η αυλαία της ενημερωτικής ιστοσελίδας του Λάκη Λαζόπουλουaltsantiri.gr. Το φινάλε ανακοινώθηκε επισήμως μάλιστα με ένα μήνυμα που αναρτήθηκε εκ μέρους των διαχειριστών του και των συνεργατών του.
«Όλοι μας εδώ υπηρετήσαμε με απόλυτο σεβασμό την ελευθερία και δώσαμε χώρο στις προοδευτικές ιδέες. Δεν βάλαμε τίτλους πιασάρικους, τίτλους ψευδείς, τίτλους κατ’ εντολή κανενός, τίτλους εκβιασμού, τίτλους πληρωμένους.Δεν πήραμε χρήματα για να σας πούμε 'Μένουμε Σπίτι'» αναφέρει η ομάδα της ιστοσελίδας και προσθέτει: «Ο καθένας μας έδωσε τον καλύτερο εαυτό του, διανύσαμε δύσκολες διαδρομές και καμαρώνουμε για τη συνεργασία μας πάνω σε κοινούς στόχους.Ίσως το altsantiri.gr να έχει στο μέλλον μια άλλη μορφή.Σας αποχαιρετούμε και σας επιστρέφουμε την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε και την τιμήσαμε στο ακέραιο».
Το altsantiri.gr αποτέλεσε το βασικό μαζικό μέσο έκφασης και επαφής του γνωστού ηθοποιού με την επικαιρότητα μετά την πολυσυζητημένη λήξη της συνεργασίας του με τον Alpha, το 2016. Ωστόσο δεν ήταν η μοναδική απόπειρά του στον κόσμο του διαδικτύου καθώς το Φθινώπορο του 2010 είχε δημιουργήσει την ιστοσελίδα tospirto.net η οποία επικεντρωνόταν στον τομέα του πολιτισμού και φιλοξενούσε καλλιτεχνικές ειδήσεις και συντεύξεις με πρόσωπα του θεαάτρου, του κινηματογράφου και της μουσικής.
Οι λόγοι που οδήγησαν τον Λάκη Λαζόπουλο στην απόφαση αναστολής λειτουργίας της ιστοσελίδας του δεν έχουν επισήμως διευκρινιστεί πιθανότατα όμως σχετίζονται με την ασφυκτική οικονομική πίεση που έχουν προκαλέσει οι συνέπειες της πανδημίας. Εδώ και ένα χρόνο τα θέατρα παραμένουν κλειστά ενώ τα μόνα φετινά έσοδα του ηθοποιού προήλθαν από μια σειρά παραστάσεων που πραγματοποίησε το τελευταίο χρονικό διάστημα και μεταδόθηκαν ζωντανά μέσω διαδικτύου έναντι εισιτηρίου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.