Όπερα και με animation

Όπερα και με animation

Μια ξεχωριστή πρόταση από την Κωμική Όπερα του Βερολίνου για τον Μαγικό Αυλό του Μότσαρτ που έρχεται στο «Νιάρχος» από την Εθνική Λυρική Σκηνή

Ο πιο επιτυχημένος και πολυσυζητημένος Μαγικός αυλός της εποχής μας έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την Εθνική Λυρική Σκηνή. 

Η πολυταξιδεμένη παραγωγή της Κωμικής Όπερας του Βερολίνου, στην οποία το animation συνομιλεί με το ζωντανό θέαμα, θα παρουσιαστεί από τις 31 Μαρτίου και για 12 παραστάσεις, στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, σε μουσική διεύθυνση Ζωής Τσόκανου και Γιώργου Μπαλατσινού.



Ο Μαγικός αυλός σε σκηνοθεσία του Μπάρρη Κόσκυ, καλλιτεχνικού διευθυντή της Κωμικής Όπερας του Βερολίνου και της Σούζαν Αντράντε, της βρετανικής θεατρικής ομάδας 1927, έχει μαγέψει εκατοντάδες χιλιάδες θεατές σε όλο τον κόσμο, αφενός με τη φαντασία της παραγωγής, αφετέρου με την ακρίβεια με την οποία εκτελείται από τους καλλιτέχνες η «χορευτική» σκηνοθεσία, στην οποία η αισθητική του καμπαρέ, του μιούζικ χολ και των θεαμάτων της εποχής της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης συναντά το βρετανικό χιούμορ και την όπερα. 

Ο Κόσκυ με τη βρετανική θεατρική ομάδα «1927» (Σούζαν Αντράντε - Πωλ Μπάρριτ) δημιούργησαν, με τη συνδρομή του animation, ένα απρόσμενο παραμύθι γεμάτο χρώμα, χαρά και εφευρετικότητα και «άνοιξαν τον δρόμο για ένα πιο ελεύθερο και πειραματικό στιλ παρουσίασης μιας όπερας σήμερα», όπως έγραψαν οι New York Times στην κριτική τους.



Το δημιουργικό σύμπαν του Μαγικού αυλού έχει ιδιότυπες αναφορές από τον Μπάστερ Κήτον έως τον Τέρρυ Γκίλλιαμ. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Μπάρρη Κόσκυ: "Η Σουζάν Αντράντε και ο Πωλ Μπάρριτ (Ομάδα 1927), όπως κι εγώ βέβαια, μοιραζόμαστε μια ιδιαίτερη αγάπη για την επιθεώρηση, το βωντβίλ, το μιούζικ χολ και συγγενείς θεατρικές μορφές. Εννοείται ότι ανάμεσα σ’ αυτές είναι και ο βωβός κινηματογράφος, γι’ αυτό και ο δικός μας Παπαγκένο έχει στοιχεία του Μπάστερ Κήτον, ο Μονόστατος είναι και λίγο Νοσφεράτου, ενώ η Παμίνα μπορεί να θυμίζει λιγάκι τη Λουίζ Μπρουκς. Ας μη θεωρηθεί όμως ότι όλα αυτά αποτελούν κάποιο ιδιότυπο αφιέρωμα στον βωβό κινηματογράφο, γιατί ενυπάρχουν πάρα πολλές επιρροές από άλλους χώρους. Ο κόσμος του βωβού μάς χάρισε ένα λεξιλόγιο στο οποίο μπορούμε να δώσουμε πολύ ευρύτερες διαστάσεις".

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kapetanos

Ο 32χρονος οικονομολόγος Δημήτρης Σίμος πέραν των οικονομικών και επιχειρηματικών ενασχολήσεων και δραστηριοτήτων του είναι ένας επιτυχημένος συγγραφέας αστυνομικής λογοτεχνίας (το τρίτο του βιβλίο θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2019)

apokopos

Ένα ντοκιμαντέρ για τη στήριξη της υποψηφιότητας του νησιού στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Unesco

glogg

Το βιβλίο Ο επίμονος ιστορικός του Βρετανού ιστορικού είναι «η γοητευτική ιστορία μιας συναρπαστικής όσο και δραματικής εποχής, όπως την έζησε ο συγγραφέας στη διάρκεια της πολύχρονης ενασχόλησής του με τη μελέτη και τη διδασκαλία της νεώτερης ελληνικής ιστορίας»

cryptocard

Τέσσερα εργαστήρια στο Εργαστήριο Τεχνολογίας UTech Lab του Ιδρύματος Ευγενίδου

peiraios-260

Η Ισπανίδα Angélica Liddell με μια παράσταση πάνω στο μύθο της Μήδειας και την Παλαιά Διαθήκη αλλά η nora chipaumire με μία δυνατή περφόρμανς, εμπνευσμένη από τη ζωή της στη Ζιμπάμπουε ανοίγουν το πρόγραμμα των ξένων παραγωγών στο φετινό Φεστιβάλ Αθηνών

efklidis

Σκηνοθέτης, ακαδημαϊκός δάσκαλος αλλά και καλλιτεχνικός διευθυντής μιας απαιτητικής θεατρικής σκηνής που πρέπει να βρίσκεται στην πρωτοπορία της πράξης ο 44χρονος Αλέξανδρος Ευκλείδης φαίνεται ότι κερδίζει το στοίχημα με το άνοιγμα της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ στο ευρύτερο κοινό και με διαφορετική κάθε φορά θεματολογία…

asteroeidis

Μια παράσταση βασισμένη σε ένα κείμενο της Μαργκερίτ Γιουρσενάρ -«Κλυταιμνήστρα ή το Έγκλημα», γραμμένο το 1934- ανεβαίνει τον Μάϊο σε αθηναϊκή σκηνή