Pollfish, μια πολύτιμη startup
Pollfish, μια πολύτιμη startup
Τέσσερις φίλοι ανέπτυξαν μια πλατφόρμα διεξαγωγής ερευνών για κινητά τηλέφωνα και κατακτούν την αμερικάνικη αγορά
, Αντρέας Βούρκος, Ζήσης Μπέλλας και Γιάννης Παπαδάκης είναι τέσσερις φίλοι και συνεργάτες που πριν από περίπου τρία χρόνια αποφάσισαν να ασχοληθούν με ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όσοι αναπτύσσουν εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα: τη δυσκολία κατανόησης του κοινού τους.
, μια πλατφόρμα διεξαγωγής ερευνών που δίνει το πολυπόθητο feedback στους mobile developers ώστε να αντιληφθούν εύκολα σε ποιους πρέπει να απευθύνονται.
Από τότε μέχρι σήμερα αναπτύσσονται με, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακούς ρυθμούς. Αυτή τη στιγμή το δίκτυό τους αποτελείται από περίπου 70.000.000 άτομα σε παγκόσμιο επίπεδο, από τα οποία το 1.000.000 βρίσκεται στην Ελλάδα. Μόλις ένα χρόνο πριν μετρούσαν 7.000.000 άτομα σε όλο τον κόσμο και 600.000 χρήστες στη χώρα μας. «Επίσης τον περασμένο Αύγουστο δεχθήκαμε μία νέα επένδυση ύψους 350.000 ευρώ από Ελληνες και ξένους -κυρίως Αμερικανούς- επενδυτές.
Κάτι που βοηθά πολύ την ανάπτυξή μας, με την ομάδα μας να μετρά πλέον 8 μέλη», εξηγεί ο Γιάννης Ζαούδης. Παράλληλα η ομάδα ετοιμάζεται να μεταφέρει ένα τμήμα της στη Νέα Υόρκη, μια και πλέον σχεδόν όλοι οι νέοι πελάτες προέρχονται από εκεί. «Κλείνουμε συμβόλαια με μεγάλες εταιρείες όπως η Oracle», συνεχίζει ο Γιάννης. «Η αποδοχή μας στις ΗΠΑ είναι πολύ μεγάλη». Ο λόγος περνά στον Γιάννη:
Προσεγγίζουμε δημιουργούς εφαρμογών για κινητά (Android, iOS), οι οποίοι ενσωματώνουν το "Pollfish" μέσα στην εφαρμογή τους. Έτσι όταν ένας χρήστης της εφαρμογής περιηγείται σε αυτή, του δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο. Όταν ολοκληρωθεί το ερωτηματολόγιο, ο ερωτώμενος θα μπει σε μια κλήρωση ή θα κερδίσει άμεσα κάποιο δώρο, ενώ ο δημιουργός της εφαρμογής πληρώνεται.
Πως σας ήρθε η ιδέα της δημιουργίας του;
Το τελικό προϊόν (αν και κανένα προϊόν ποτέ δε βρίσκεται στη τελική μορφή του) είναι αποτέλεσμα πολλών αλλαγών από την αρχική ιδέα του Pollfish. Ως developers και οι ίδιοι, είδαμε ότι υπάρχει πρόβλημα των δημιουργών εφαρμογών να κατανοήσουν το κοινό τους. Έτσι ξεκινήσαμε να αναπτύσσουμε ένα εργαλείο για developers ώστε να παίρνουν feedback μέσα από την εφαρμογή τους με ένα πολύ δυναμικό τρόπο. Αργότερα κατανοήσαμε ότι αυτό το κοινό είναι ίδιο για πολλές εταιρείες. Είναι εσύ, εγώ, όλοι οι συμφοιτητές μας κλπ, όλοι τους δυναμικό κοινό καταναλωτών. Έτσι ανοίξαμε τις πόρτες σε περισσότερες εταιρείες αντιμετωπίζοντας τους developers όχι σαν πελάτες αλλά πλέον σαν συνεργάτες.
Τι έχετε καταφέρει μέχρι στιγμής;
Μέχρι στιγμής έχουμε καταφέρει να συνεργαστούμε με 4.000 εφαρμογές και να έχουμε κοινό στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Πελάτες μας είναι εταιρείες ερευνών και μετρήσεων, μικρομεσαίες επιχειρήσεις (από μαγαζιά έως web stores), αλλά και γενικότερα όλες οι εταιρείες που αναζητούν οικονομικούς τρόπους για να κατανοήσουν τους πελάτες τους και να προωθήσουν τα προϊόντα / υπηρεσίες τους.
Η μεγαλύτερη δυσκολία που έχετε συναντήσει;
Το ελληνικό δημόσιο. Για μια εταιρεία όπως η Pollfish, που πρέπει να κινείται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, με ένα προϊόν που απευθύνεται σε ολόκληρο τον κόσμο, και με περιορισμένους πόρους, η γραφειοκρατία είναι ένα μεγάλο εμπόδιο.
Από αριστερά, ο Γιάννης Παπαδάκης, Αντρέας Βούρκος, Ζήσης Μπέλλας και Γιάννης Ζαούδης
Από τότε μέχρι σήμερα αναπτύσσονται με, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακούς ρυθμούς. Αυτή τη στιγμή το δίκτυό τους αποτελείται από περίπου 70.000.000 άτομα σε παγκόσμιο επίπεδο, από τα οποία το 1.000.000 βρίσκεται στην Ελλάδα. Μόλις ένα χρόνο πριν μετρούσαν 7.000.000 άτομα σε όλο τον κόσμο και 600.000 χρήστες στη χώρα μας. «Επίσης τον περασμένο Αύγουστο δεχθήκαμε μία νέα επένδυση ύψους 350.000 ευρώ από Ελληνες και ξένους -κυρίως Αμερικανούς- επενδυτές.
Κάτι που βοηθά πολύ την ανάπτυξή μας, με την ομάδα μας να μετρά πλέον 8 μέλη», εξηγεί ο Γιάννης Ζαούδης. Παράλληλα η ομάδα ετοιμάζεται να μεταφέρει ένα τμήμα της στη Νέα Υόρκη, μια και πλέον σχεδόν όλοι οι νέοι πελάτες προέρχονται από εκεί. «Κλείνουμε συμβόλαια με μεγάλες εταιρείες όπως η Oracle», συνεχίζει ο Γιάννης. «Η αποδοχή μας στις ΗΠΑ είναι πολύ μεγάλη». Ο λόγος περνά στον Γιάννη:
Τι ακριβώς είναι το Pollfish;
To Pollfish είναι μια πλατφόρμα διεξαγωγής ερευνών. Ένας πελάτης μπορεί να συνδεθεί στη πλατφόρμα μας να δημιουργήσει ένα ερωτηματολόγιο και εμείς να πάρουμε απαντήσεις από άτομα που πληρούν συγκεκριμένα προφίλ (πχ γυναίκες άνω των 30 ετών που έχουν μυωπία), γρήγορα και οικονομικά.Προσεγγίζουμε δημιουργούς εφαρμογών για κινητά (Android, iOS), οι οποίοι ενσωματώνουν το "Pollfish" μέσα στην εφαρμογή τους. Έτσι όταν ένας χρήστης της εφαρμογής περιηγείται σε αυτή, του δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο. Όταν ολοκληρωθεί το ερωτηματολόγιο, ο ερωτώμενος θα μπει σε μια κλήρωση ή θα κερδίσει άμεσα κάποιο δώρο, ενώ ο δημιουργός της εφαρμογής πληρώνεται.
Πως σας ήρθε η ιδέα της δημιουργίας του;
Το τελικό προϊόν (αν και κανένα προϊόν ποτέ δε βρίσκεται στη τελική μορφή του) είναι αποτέλεσμα πολλών αλλαγών από την αρχική ιδέα του Pollfish. Ως developers και οι ίδιοι, είδαμε ότι υπάρχει πρόβλημα των δημιουργών εφαρμογών να κατανοήσουν το κοινό τους. Έτσι ξεκινήσαμε να αναπτύσσουμε ένα εργαλείο για developers ώστε να παίρνουν feedback μέσα από την εφαρμογή τους με ένα πολύ δυναμικό τρόπο. Αργότερα κατανοήσαμε ότι αυτό το κοινό είναι ίδιο για πολλές εταιρείες. Είναι εσύ, εγώ, όλοι οι συμφοιτητές μας κλπ, όλοι τους δυναμικό κοινό καταναλωτών. Έτσι ανοίξαμε τις πόρτες σε περισσότερες εταιρείες αντιμετωπίζοντας τους developers όχι σαν πελάτες αλλά πλέον σαν συνεργάτες.
Ο Γιάννης Ζαούδης
Τι έχετε καταφέρει μέχρι στιγμής;
Μέχρι στιγμής έχουμε καταφέρει να συνεργαστούμε με 4.000 εφαρμογές και να έχουμε κοινό στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Πελάτες μας είναι εταιρείες ερευνών και μετρήσεων, μικρομεσαίες επιχειρήσεις (από μαγαζιά έως web stores), αλλά και γενικότερα όλες οι εταιρείες που αναζητούν οικονομικούς τρόπους για να κατανοήσουν τους πελάτες τους και να προωθήσουν τα προϊόντα / υπηρεσίες τους.
Η μεγαλύτερη δυσκολία που έχετε συναντήσει;
Το ελληνικό δημόσιο. Για μια εταιρεία όπως η Pollfish, που πρέπει να κινείται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, με ένα προϊόν που απευθύνεται σε ολόκληρο τον κόσμο, και με περιορισμένους πόρους, η γραφειοκρατία είναι ένα μεγάλο εμπόδιο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα