Ο μαραθώνιος των designers

Ο μαραθώνιος των designers

50 νέοι designers εργάστηκαν πυρετωδώς και κατέθεσαν 24 δημιουργικές προτάσεις για τη συνολική οπτική επικοινωνία της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Μπορούμε»

Ο μαραθώνιος των designers
Κείμενο: Ανδρέας Γιαννόπουλος /
Φωτογραφίες: Math Studio
Δημιουργικότητα, φρέσκιες ιδέες, όρεξη για δουλειά και κυρίως μεγάλη αγάπη για το design: αν μπορούσε να συμπυκνώσει κανείς το νόημα του δεύτερου μαραθωνίου Designathon σε μερικές λέξεις, τότε θα ήταν σίγουρα αυτές.


Κλείσιμο

Συνολικά 50 νέοι designers ηλικίας μεταξύ 18 και 33 ετών συγκεντρώθηκαν στον χώρο του Found.ation στα Πετράλωνα, εργάστηκαν πυρετωδώς για δύο μέρες και τελικά κατέθεσαν 24 δημιουργικές προτάσεις για τη συνολική οπτική επικοινωνία της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Μπορούμε» - με έκταση από το λογότυπο έως την παρουσία της στο διαδίκτυο.




«Βασική πρόκληση για εμάς τους διοργανωτές», εξηγεί ο Γιάννης Σκλάβος, «ήταν να καταφέρουμε να γεφυρώσουμε τους κόσμους του graphic και του digital design με σκοπό την αντιμετώπιση μιας κοινής πρόκλησης. Φέτος, δημιουργικά μυαλά προερχόμενα και από τους δύο χώρους ενώθηκαν κάτω από την ίδια στέγη και απογείωσαν το σχεδιαστικό αποτέλεσμα. Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που το Designathon καθιερώνεται ως μια σημαντική πηγή ανάδειξης νέων ταλέντων και ευχαριστούμε όσους συνέβαλαν σε αυτό».




Oι διαγωνιζόμενοι, εκτός από τον… πυρετό παραγωγικότητας, είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν με εκπροσώπους κορυφαίων digital agencies και δημιουργικών γραφείων, από τους οποίους έλαβαν καθοδήγηση καθ’ όλη τη διάρκεια της προσπάθειάς τους. Οι τρεις ομάδες μάλιστα που ξεχώρισαν βραβεύθηκαν για τη δουλειά τους, με πρώτους νικητές του διαγωνισμού να αναδεικνύονται ο 24χρονος Χάρης Μπεκράκης και ο 20χρονος Γιάννης Πελέλης. Οι δύο τους θα δουν τώρα τη δουλειά τους να αξιοποιείται στην πράξη αποτελώντας τη νέα εταιρική ταυτότητα του «Μπορούμε».




«Η βασική πρόκληση του διαγωνισμού ήταν ότι μέσα σε πολύ λίγο χρόνο έπρεπε να ολοκληρώσεις ένα δύσκολο brief. Είναι καλό για έναν νέο designer, που δεν έχει μεγάλη εργασιακή εμπειρία, να καταλαβαίνει πώς είναι να λειτουργεί κάτω από αυστηρά deadline και πίεση», υποστηρίζει ο Χάρης Μπεκράκης. Από την πλευρά της η Λίνα Στούμπου, επίσης διαγωνιζόμενη, τονίζει ότι «ήταν τρεις απίστευτες μέρες στο Designathon. Tόσο απίστευτες που ‘αναγκαστήκαμε’ να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. Νομίζω ότι έφτιαξα το πιο όμορφο site μέχρι σήμερα».




Όσο για τους ίδιους τους διοργανωτές, δηλώνουν πέρα για πέρα ικανοποιημένοι. «Ξεκινήσαμε πέρυσι τον πρώτο ελληνικό μαραθώνιο Designathon», καταλήγει ο Λευτέρης Ελευθεριάδης, «με την προσδοκία να αντισταθούμε δημιουργικά στο κλίμα των καιρών, προσκαλώντας τους νέους που αγαπούν το design να “τρέξουν” μαζί μας έναν μαραθώνιο ικανοτήτων, δεξιοτήτων και ευφάνταστων ιδεών. Συνεχίσαμε και φέτος και τα αποτελέσματα καθιστούν πλέον το Designathon έναν θεσμό που κάνει πράξη την ευκαιρία για κάθε νέο designer».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης