Οδηγούμε τη Chevrolet Camaro Transformers!
Οδηγούμε τη Chevrolet Camaro Transformers!
Το Σάββατο, με την εφημερίδα μας θα δοθεί και η τελευταία ταινία Transformers. Σε αυτή, πρωταγωνιστούν αυτοκίνητα-Transformers. Όμως ο κολλητός φίλος και προστάτης του Σαμ Γουίτγουικι είναι μία κίτρινη Chevrolet Camaro! Την δοκιμάζουμε επί Ελβετικού εδάφους...
Το Σάββατο, με την εφημερίδα μας θα δοθεί και η τελευταία ταινία Transformers, ίσως η πιο εντυπωσιακή από τις υπόλοιπες δύο. Σε αυτή, πρωταγωνιστούν αυτοκίνητα-Trasformers, όπως Ferrari, Dodge κλπ. Όμως ο κολλητός φίλος και προστάτης του Σαμ Γουίτγουικι είναι μία κίτρινη Chevrolet Camaro!
To C+S δοκιμάζει λοιπόν επί Ελβετικού εδάφους, την ειδική έκδοση Trasformers που δημιούργησε η Chevrolet.
Πρόκειται για την πιο ευρωπαϊκή Camaro που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Τόσο ευρωπαϊκή που μάλλον θα «τσινήσει» το μάτι του Αμερικανού. Ασε που θα κάνει μήνες να φάει το burger του μόλις μπει στο εσωτερικό της. Διότι μπορεί οι Αμερικανοί να έχουν συνηθίσει τα κακοσχεδιασμένα εσωτερικά με τα σκληρά πλαστικά, όμως η Camaro διαθέτει από τους πιο ποιοτικούς και άνετους εσωτερικούς χώρους που έχουμε δει σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα (2+2). Μάλιστα, έχει και πολλά στοιχεία από τα υπόλοιπα μοντέλα της Chevrolet, όπως αυτό του Spark! Ναι, αναμφίβολα, ο κάτοχος του μικρού Spark μπορεί να νιώθει ανεβασμένος βλέποντας τις οθόνες και τα χειριστήρια του αυτοκινήτου του σε ένα καθαρόαιμο, καυτό σπορ αυτοκίνητο απόδοσης 430 ίππων!
Η Camaro έχει ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία. Εχει ενώσει γενιές και γενιές Αμερικανών, από το 1967 που πρωτοεμφανίστηκε μέχρι και σήμερα. Τέσσερις γενιές μετράει το αυτοκίνητο-θρύλος, με την τρίτη να… κολλάει στη μεγάλη οικονομική κρίση των ΗΠΑ και να μένει στην αγορά σχεδόν για δέκα χρόνια. Η τέταρτη γενιά όμως είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό.
Με τους Αμερικανούς να θέλουν να κατασκευάζουν παγκόσμια αυτοκίνητα, δημιούργησαν ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο που πλέον μπορεί να ερωτευτεί και ο Ευρωπαίος. Είναι σαν μια Αμερικανίδα, με τα μεγάλα -σιλικονάτα- θελκτικά στήθη της, τα σφιχτά οπίσθιά της, τους καλογυμνασμένους κοιλιακούς της, συνάμα όμως με τη γλυκύτητα της Ευρωπαίας Γαλλίδας, της εξωτικής Ισπανίδας, της σέξι Ελληνίδας. Οπως καταλάβατε, αυτή η Camaro είναι πιο ευρωπαϊκή από ποτέ, αφού για πρώτη φορά θα σφραγίσει το διαβατήριό της και για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, ενώ στην Ελλάδα θα τη δούμε στις εκθέσεις της Chevrolet από το καλοκαίρι.
Κάτω από το… ματσωμένο καπό της εργάζεται ένα ολόκληρο εργοστάσιο παραγωγής ίππων, χωρίς τη βοήθεια υπετροφοδοτών κ.λπ., και για τα δεδομένα του μεγέθους του, με χαμηλή κατανάλωση. Ο V8 των 6,2 lt δίνει 432 PS και 58,0 kgm ροπής στους πίσω τροχούς, με τα πρώτα 100 km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε μόλις 5,2 sec! Βυθίζοντας ελαφρά το γκάζι της Camaro, αμέσως καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα είναι σοβαρά. Αλλάζεις, λοιπόν, την πλάτη του καθίσματός σου σε ακόμα πιο όρθια θέση, τα ηλεκτρονικά εκτός και αρχίζει το παιχνίδι.
Τα θελκτικά -στο μάτι- οπίσθιά της αρχίζουν να επιβεβαιώνουν το «φαίνεσθαι», και έτσι σου δημιουργείται αυτό το… φούσκωμα που έχεις τόσο καιρό να νιώσεις λόγω των μνημονίων και του ΔΝΤ της ελληνικής πραγματικότητας. Ναι, η Αμερικανίδα που μεταμορφώθηκε σε Ευρωπαία μπορεί εύκολα να γεμίσει τα αιμοφόρα αγγεία σε όλα τα άκρα ενός άντρα και να σε κάνει να νιώσεις, απλώς, υπέροχα. Διορθώνετε εύκολα με το υπάκουο αυτοκίνητο και με μία ακόμη ελαφριά γκαζιά, χωρίς ίχνος αγγαρείας και με τη ροπάρα στα χέρια σου, αρχίσει πάλι το παιχνίδι της ουράς. Για το κιβώτιο ταχυτήτων δεν χρειάζεται να σας πω και πολλά.
Είναι εξατάχυτο, ταχύτατο και βάζει τα γυαλιά σε πολλά διπλοσύμπλεκτα που κυκλοφορούν.
To C+S δοκιμάζει λοιπόν επί Ελβετικού εδάφους, την ειδική έκδοση Trasformers που δημιούργησε η Chevrolet.
Πρόκειται για την πιο ευρωπαϊκή Camaro που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Τόσο ευρωπαϊκή που μάλλον θα «τσινήσει» το μάτι του Αμερικανού. Ασε που θα κάνει μήνες να φάει το burger του μόλις μπει στο εσωτερικό της. Διότι μπορεί οι Αμερικανοί να έχουν συνηθίσει τα κακοσχεδιασμένα εσωτερικά με τα σκληρά πλαστικά, όμως η Camaro διαθέτει από τους πιο ποιοτικούς και άνετους εσωτερικούς χώρους που έχουμε δει σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα (2+2). Μάλιστα, έχει και πολλά στοιχεία από τα υπόλοιπα μοντέλα της Chevrolet, όπως αυτό του Spark! Ναι, αναμφίβολα, ο κάτοχος του μικρού Spark μπορεί να νιώθει ανεβασμένος βλέποντας τις οθόνες και τα χειριστήρια του αυτοκινήτου του σε ένα καθαρόαιμο, καυτό σπορ αυτοκίνητο απόδοσης 430 ίππων!
Η Camaro έχει ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία. Εχει ενώσει γενιές και γενιές Αμερικανών, από το 1967 που πρωτοεμφανίστηκε μέχρι και σήμερα. Τέσσερις γενιές μετράει το αυτοκίνητο-θρύλος, με την τρίτη να… κολλάει στη μεγάλη οικονομική κρίση των ΗΠΑ και να μένει στην αγορά σχεδόν για δέκα χρόνια. Η τέταρτη γενιά όμως είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό.
Με τους Αμερικανούς να θέλουν να κατασκευάζουν παγκόσμια αυτοκίνητα, δημιούργησαν ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο που πλέον μπορεί να ερωτευτεί και ο Ευρωπαίος. Είναι σαν μια Αμερικανίδα, με τα μεγάλα -σιλικονάτα- θελκτικά στήθη της, τα σφιχτά οπίσθιά της, τους καλογυμνασμένους κοιλιακούς της, συνάμα όμως με τη γλυκύτητα της Ευρωπαίας Γαλλίδας, της εξωτικής Ισπανίδας, της σέξι Ελληνίδας. Οπως καταλάβατε, αυτή η Camaro είναι πιο ευρωπαϊκή από ποτέ, αφού για πρώτη φορά θα σφραγίσει το διαβατήριό της και για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, ενώ στην Ελλάδα θα τη δούμε στις εκθέσεις της Chevrolet από το καλοκαίρι.
Κάτω από το… ματσωμένο καπό της εργάζεται ένα ολόκληρο εργοστάσιο παραγωγής ίππων, χωρίς τη βοήθεια υπετροφοδοτών κ.λπ., και για τα δεδομένα του μεγέθους του, με χαμηλή κατανάλωση. Ο V8 των 6,2 lt δίνει 432 PS και 58,0 kgm ροπής στους πίσω τροχούς, με τα πρώτα 100 km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε μόλις 5,2 sec! Βυθίζοντας ελαφρά το γκάζι της Camaro, αμέσως καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα είναι σοβαρά. Αλλάζεις, λοιπόν, την πλάτη του καθίσματός σου σε ακόμα πιο όρθια θέση, τα ηλεκτρονικά εκτός και αρχίζει το παιχνίδι.
Τα θελκτικά -στο μάτι- οπίσθιά της αρχίζουν να επιβεβαιώνουν το «φαίνεσθαι», και έτσι σου δημιουργείται αυτό το… φούσκωμα που έχεις τόσο καιρό να νιώσεις λόγω των μνημονίων και του ΔΝΤ της ελληνικής πραγματικότητας. Ναι, η Αμερικανίδα που μεταμορφώθηκε σε Ευρωπαία μπορεί εύκολα να γεμίσει τα αιμοφόρα αγγεία σε όλα τα άκρα ενός άντρα και να σε κάνει να νιώσεις, απλώς, υπέροχα. Διορθώνετε εύκολα με το υπάκουο αυτοκίνητο και με μία ακόμη ελαφριά γκαζιά, χωρίς ίχνος αγγαρείας και με τη ροπάρα στα χέρια σου, αρχίσει πάλι το παιχνίδι της ουράς. Για το κιβώτιο ταχυτήτων δεν χρειάζεται να σας πω και πολλά.
Είναι εξατάχυτο, ταχύτατο και βάζει τα γυαλιά σε πολλά διπλοσύμπλεκτα που κυκλοφορούν.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 6.162 cc
Ισχύς: 432 (405) PS / 5.500 rpm
Ροπή: 58,0 (56,6) kgm / 4.600 rpm
Κιβώτιο: Μηχανικό ή αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 5,2 (5,4) sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 14,1 (13,1) lt
Εκπομπές CO2: 304 g/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.110/1.789/1.561 mm
Βάρος: 1.769 kg
Τιμή: 55.450 ευρώ
Κινητήρας: 6.162 cc
Ισχύς: 432 (405) PS / 5.500 rpm
Ροπή: 58,0 (56,6) kgm / 4.600 rpm
Κιβώτιο: Μηχανικό ή αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 5,2 (5,4) sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 14,1 (13,1) lt
Εκπομπές CO2: 304 g/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.110/1.789/1.561 mm
Βάρος: 1.769 kg
Τιμή: 55.450 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα