Νέο Mitsubishi Outlander με e-Assist
Νέο Mitsubishi Outlander με e-Assist
Το νέο Outlander θα είναι το πρώτο μοντέλο της Mitsubishi που θα φέρει το ολοκληρωμένο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας, e-Assist. Χρησιμοποιεί ραντάρ και κάμερα ώστε να διατηρεί σταθερή απόσταση από το όχημα μπροστά του, αλλά και να ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας.
UPD:
Το νέο Outlander θα είναι το πρώτο μοντέλο της Mitsubishi που θα φέρει το ολοκληρωμένο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας, e-Assist. Χρησιμοποιεί ραντάρ και κάμερα ώστε να διατηρεί σταθερή απόσταση από το όχημα μπροστά του, αλλά και να ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας.
Το ραντάρ βρίσκεται στη γρίλια της μάσκας και ελέγχει την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος, αλλά και την απόσταση από αυτό. Λειτουργεί για απόσταση έως 200 m και ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες και το αν υπάρχει επαρκής φωτισμός. Η κάμερα είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ και καταγράφει τις γραμμές που διαχωρίζουν τις λωρίδες κυκλοφορίας. Διαθέτει παράλληλα αισθητήρα για τη βροχή, θέτοντας αυτόματα σε λειτουργία τους υαλοκαθαριστήρες.
Συγκεντρώνοντας τα δεδομένα από το ραντάρ, το προσαρμοζόμενο cruise control (ACC) και το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (FCM) διαχειρίζονται την ισχύ του κινητήρα, τη μετάδοση και τα φρένα, ώστε να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν ή να ακινητοποιήσουν το Outlander. Το FCM μαζί με το σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας (LDW) ειδοποιούν ηχητικά και οπτικά τον οδηγό για τον επερχόμενο κίνδυνο.
Το e-Assist μπορεί να τοποθετηθεί τόσο στο συμβατικό Outlander, όσο και στο υβριδικό plug-in, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες εβδομάδες στο Παρίσι και θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μέσα στο 2013.
Το ραντάρ βρίσκεται στη γρίλια της μάσκας και ελέγχει την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος, αλλά και την απόσταση από αυτό. Λειτουργεί για απόσταση έως 200 m και ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες και το αν υπάρχει επαρκής φωτισμός. Η κάμερα είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ και καταγράφει τις γραμμές που διαχωρίζουν τις λωρίδες κυκλοφορίας. Διαθέτει παράλληλα αισθητήρα για τη βροχή, θέτοντας αυτόματα σε λειτουργία τους υαλοκαθαριστήρες.
Συγκεντρώνοντας τα δεδομένα από το ραντάρ, το προσαρμοζόμενο cruise control (ACC) και το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (FCM) διαχειρίζονται την ισχύ του κινητήρα, τη μετάδοση και τα φρένα, ώστε να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν ή να ακινητοποιήσουν το Outlander. Το FCM μαζί με το σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας (LDW) ειδοποιούν ηχητικά και οπτικά τον οδηγό για τον επερχόμενο κίνδυνο.
Το e-Assist μπορεί να τοποθετηθεί τόσο στο συμβατικό Outlander, όσο και στο υβριδικό plug-in, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες εβδομάδες στο Παρίσι και θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μέσα στο 2013.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα