Τα πάντα για την Mercedes E-Class Cabriolet

Τα πάντα για την Mercedes E-Class Cabriolet

Πριν από μερικές μόλις μέρες το «car+speed» σας είχε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες της ολοκαίνουργιας E-Class Cabriolet και τώρα επιστρέφουμε για να σας παρουσιάσουμε τα πάντα γύρω από το γερμανικό κάμπριο. Η νέα E-Class Cabriolet αποτελεί το τέταρτο μοντέλο στην πληθωρική γκάμα της σειράς (τα άλλα είναι το sedan, estate και coupe) και από την άνοιξη, όπου θα ξεκινήσει η διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά, θα αντικαταστήσει την CLK Cabriolet.

Τα πάντα για την Mercedes E-Class Cabriolet
  • Είναι το τέταρτο μοντέλο στην οικογένεια της νέας E-Class
  • Πρόκειται για τον αντικαταστάτη της CLK-Cabriolet
  • Θα αποκαλυφθεί στο Detroit και για πρώτη φορά θα δούμε το σύστημα Aircap
  • Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει επτά επιλογές από 184 έως και 387 PS
  • Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη

Κλείσιμο

Πριν από μερικές μόλις μέρες το «car+speed» σας είχε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες της ολοκαίνουργια E-Class Cabriolet και τώρα επιστρέφουμε για να σας παρουσιάσουμε τα πάντα γύρω από το γερμανικό κάμπριο. Η νέα E-Class Cabriolet αποτελεί το τέταρτο μοντέλο στην πληθωρική γκάμα της σειράς (τα άλλα είναι το sedan, estate και coupe) και από την άνοιξη, όπου θα ξεκινήσει η διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά, θα αντικαταστήσει την CLK Cabriolet. Μάλιστα, οι πρώτες μας πληροφορίες λένε πως η E-Class Cabriolet θα είναι λιγάκι φτηνότερη.

Σχετικά με τις διαστάσεις του αμαξώματος είναι οι ίδιες με της Coupe έκδοσης καθώς το μήκος φτάνει τα 4,698 m, το πλάτος τα 1,786 m αλλά το ύψος είναι λιγάκι πιο μεγάλο καθώς φτάνει τα 1,402 m. Ένας από τους στόχους των Γερμανών ήταν η μείωση του συνολικού βάρους ώστε το νέο τους cabrio να είναι ελαφρύτερο από την CLK Cabriolet. Κάτι που το κατάφεραν αφού το απόβαρο ξεκινά από τα 1.645 kg στην βασική 250 CGI (είναι κατά 30 kg ελαφρύτερη από την CLK Cabriolet) και η διατήρηση της μαλακής υφασμάτινης οροφής τους βοήθησε αρκετά. Η μαλακή οροφή αναδιπλώνεται σε περίπου 20 sec ακόμη και αν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπερνά τα 40 km/h.
Όταν το γερμανικό μοντέλο έχει την φυσική του μορφή (cabrio) ο χώρος αποσκευών μειώνεται από 390 lt στα 300 lt προσφέροντας ικανοποιητικό χώρο για τις αποσκευές.

Όπως είναι αναμενόμενο τα μηχανικά μέρη και η γκάμα των κινητήρων προέρχεται από την υπόλοιπη γκάμα της E-Class. Έτσι, η σειρά των βενζινοκινητήρων πλαισιώνεται από τις τούρμπο εκδόσεις E 200 CGI με 184 PS, Ε 250 CGI με 204 PS, E 350 CGI με 292 PS και την ατμοσφαιρική Ε 500 με 387 PS. Η σειρά των diesel αποτελείται από τις εκδόσεις E 220 CDI με 170 PS, Ε 250 CDI με 204 PS και Ε 350 CDI με 231 PS. Οι ιθύνοντες της εταιρίας ισχυρίζονται πως στην E-Class Cabriolet η ηχομόνωση είναι εξαιρετική αναφέροντας χαρακτηριστικά πως οι επιβάτες μπορούν να συνομιλήσουν μεταξύ τους ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με 200 km/h!

Να υπενθυμίσουμε πως η έκδοση coupe έχει τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,24) για αυτοκίνητο παραγωγής αλλά στην cabrio έκδοση είναι φυσικό να αυξάνεται στο 0,28. Εδώ να πούμε πως η νέα E-Class Cabriolet είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes-Benz που εξοπλίζεται με το σύστημα Aircap που θα προσφέρεται προαιρετικά. Πρόκειται για ένα σύστημα που κατά μία έννοια «προεκτείνει» το παρμπρίζ κατευθύνοντας τον αέρα περίπου δύο παλάμες ψηλότερα ώστε να μην ενοχλούνται οι επιβάτες ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες.
Η προέκταση λειτουργεί ως ανεμοθραύστης και πρέπει να έχει «σηκωθεί» προτού το γερμανικό κάμπριο ξεπεράσει τα 158 km/h ενώ η Mercedes ισχυρίζεται πως λειτουργεί αποτελεσματικά μέχρι και την τελική ταχύτητα. Το Aircap μπορεί να τοποθετηθεί σε κάθε ανοιχτό μοντέλο της εταιρίας αλλά είναι αποτελεσματικό κυρίως στα τετραθέσια. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης