Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Το Tesla Model 3 S ντριφτάρει
Το Tesla Model 3 S ντριφτάρει
Το Tesla Model 3 S έχει κατακτήσει το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής του κόσμου από τότε που εισήχθη το ισχυρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ωστόσο, ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί πάντα να κάνει θαύματα σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης…
Για όσους δεν διαθέτουν τον απαιτούμενο προϋπολογισμό για να αγοράσουν το Model 3 Performance ή απλά δεν χρειάζονται ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο, το μοντέλο 3 Standard Range Plus είναι μια εξαιρετική επιλογή. Ένας ικανός ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς με ότι θετικό συνεπάγεται αυτό για τους φίλους της σπορ οδήγησης. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Tesla προσφέρει αυτονομία 402 χιλιομέτρων, αλλά αυτό δεν αποτελεί ζητούμενο για το YouTube σε αυτό το video, εδώ άλλο είναι το ζητούμενο. Ποιο είναι αυτό; Το Model 3 Standard Range Plus είναι πισωκίνητο κάτι που σημαίνει πως μπορεί να διώξει ανά πάσα ώρα και στιγμή την ουρά του. Ή μήπως όχι;
Σε αντίθεση με τα περισσότερα πισωκίνητα αυτοκίνητα, η Tesla δεν επιτρέπει την απενεργοποίηση του ελέγχου πρόσφυσης στα οχήματά της. Ανάλογα με το μοντέλο, οι ιδιοκτήτες μπορεί να χρειαστεί να τραβήξουν μια ασφάλεια, να αποσυνδέσουν ένα καλώδιο, να τοποθετήσουν μια νέα μονάδα ελέγχου ή να ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο σύνολο κινήσεων προκειμένου να απενεργοποιήσουν την ηλεκτρονική “νταντά”. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο απενεργοποιούνται επίσης συστήματα όπως ο έλεγχος ευστάθειας, το ABS, και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Μετά από όλα αυτά το drift μπορεί επιτέλους να επισκεφτεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Tesla. Με την απουσία ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης ή του εκκωφαντικού ήχου της εξάτμισης, είναι όντως περίεργο να το παρακολουθείς, ωστόσο εξακολουθεί να είναι διασκεδαστικό…
Σε αντίθεση με τα περισσότερα πισωκίνητα αυτοκίνητα, η Tesla δεν επιτρέπει την απενεργοποίηση του ελέγχου πρόσφυσης στα οχήματά της. Ανάλογα με το μοντέλο, οι ιδιοκτήτες μπορεί να χρειαστεί να τραβήξουν μια ασφάλεια, να αποσυνδέσουν ένα καλώδιο, να τοποθετήσουν μια νέα μονάδα ελέγχου ή να ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο σύνολο κινήσεων προκειμένου να απενεργοποιήσουν την ηλεκτρονική “νταντά”. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο απενεργοποιούνται επίσης συστήματα όπως ο έλεγχος ευστάθειας, το ABS, και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Μετά από όλα αυτά το drift μπορεί επιτέλους να επισκεφτεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Tesla. Με την απουσία ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης ή του εκκωφαντικού ήχου της εξάτμισης, είναι όντως περίεργο να το παρακολουθείς, ωστόσο εξακολουθεί να είναι διασκεδαστικό…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα