Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
F1: Να πως βλέπουν οι οδηγοί με το Halo!
F1: Να πως βλέπουν οι οδηγοί με το Halo!
Με μια μοναδική φωτογραφία η Mercedes μας δίνει αίσθηση για το τι βλέπουν οι Χάμιλτον και Μπότας μετά την προσθήκη του προστατευτικού Halo.
Όπως ίσως γνωρίζετε όλα τα μονοθέσια υποχρεωτικά θα φέρουν φέτος το προστατευτικό για το κεφάλι του οδηγού στο εμπρός μέρος. Δοκιμάστηκαν διάφορες εκδοχές του Halo και τελικά οι ιθύνοντες κατέληξαν στο γυμνό πλαίσιο από τιτάνιο. Τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν αφορούσαν στην ορατότητα, στην αισθητική, στην ακαμψία, στην απομάκρυνση των οδηγών από το μονοθέσιο και στη μεγιστοποίηση της ασφάλειας που προσφέρει. Υπήρξαν διάφορες εκδοχές για το σχήμα του ώστε να βελτιωθεί η ορατότητα. Το Halo ως εξάρτημα ζυγίζει 6kg, υπολογίζεται μαζί με τις εδράσεις ότι η συνολική αύξηση του βάρους θα φτάσει τα 14kg.
Δεδομένου ότι όλα τα μονοθέσια διαθέτουν έρμα οι μηχανικοί θα βγάλουν μια πλάκα μολύβδου από το πάτωμα και θα κρατήσουν το συνολικό βάρος στα ίδια επίπεδα. Όμως το βάρος του Halo προστίθεται ψηλά και αυτό θα ανυψώσει το κέντρο βάρους. Ένας γενικός κανόνας στη F1 είναι πως 10kg επιπλέον βάρους κοστίζουν 3 δέκατα στο γύρο. Βέβαια εξαρτάται και από τη μορφή της πίστας αυτό. Η προσθήκη του Halo θα επηρεάσει αρνητικά το ρυθμό των μονοθεσίων περίπου 4 δέκατα ανά γύρο περιστροφής. Βέβαια με τις πιο μαλακές γόμες της Pirelli αλλά και την καλύτερη αξιοποίηση των νέων κανονισμών που εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά πέρυσι υπολογίζεται ότι ο ρυθμός περιστροφής των μονοθεσίων θα βελτιωθεί περίπου 2 sec στο γύρο. Οπότε η επίδραση του Halo θα απορροφηθεί.
Το σίγουρο είναι ότι περιορίζει την ορατότητα των οδηγών, προφανώς όχι στα κρίσιμα σημεία αλλά στον περιβάλλοντα χώρο. Π.χ. δε θα μπορούν να δουν με την ίδια ευκολία τους θεατές ή τις γιγαντοοθόνες. Προσωπικά και υπό αυτήν την οπτική που δίνει η εικόνα της Mercedes μας φαίνεται λίγο αγχωτικό. Συμφωνείτε;
Δεδομένου ότι όλα τα μονοθέσια διαθέτουν έρμα οι μηχανικοί θα βγάλουν μια πλάκα μολύβδου από το πάτωμα και θα κρατήσουν το συνολικό βάρος στα ίδια επίπεδα. Όμως το βάρος του Halo προστίθεται ψηλά και αυτό θα ανυψώσει το κέντρο βάρους. Ένας γενικός κανόνας στη F1 είναι πως 10kg επιπλέον βάρους κοστίζουν 3 δέκατα στο γύρο. Βέβαια εξαρτάται και από τη μορφή της πίστας αυτό. Η προσθήκη του Halo θα επηρεάσει αρνητικά το ρυθμό των μονοθεσίων περίπου 4 δέκατα ανά γύρο περιστροφής. Βέβαια με τις πιο μαλακές γόμες της Pirelli αλλά και την καλύτερη αξιοποίηση των νέων κανονισμών που εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά πέρυσι υπολογίζεται ότι ο ρυθμός περιστροφής των μονοθεσίων θα βελτιωθεί περίπου 2 sec στο γύρο. Οπότε η επίδραση του Halo θα απορροφηθεί.
Το σίγουρο είναι ότι περιορίζει την ορατότητα των οδηγών, προφανώς όχι στα κρίσιμα σημεία αλλά στον περιβάλλοντα χώρο. Π.χ. δε θα μπορούν να δουν με την ίδια ευκολία τους θεατές ή τις γιγαντοοθόνες. Προσωπικά και υπό αυτήν την οπτική που δίνει η εικόνα της Mercedes μας φαίνεται λίγο αγχωτικό. Συμφωνείτε;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα