Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Το πιθανότερο είναι να ονομάζεται A310, αναβιώνοντας το όνομα του αντίστοιχου κουπέ της δεκαετίας του ’70 και θα βασίζεται στην ίδια προηγμένη πλατφόρμα APP (Alpine Performance Platform) που χρησιμοποιεί και η μικρότερη A110.
Σε συνέντευξη στο Auto Express, ο Krief περιέγραψε τις φιλοδοξίες της εταιρείας: «Η αγορά των σπορ αυτοκινήτων είναι περίπου 360.000 μονάδες παγκοσμίως και παραμένει σταθερή τα τελευταία 20 χρόνια. Οι Γερμανοί – ξέρετε, η Porsche, η BMW M – έχουν σχεδόν όλο το κομμάτι! Φυσικά, η Porsche βρίσκεται ψηλά κι εμείς τώρα ξεκινάμε, αλλά θα θέλαμε να διεκδικήσουμε ένα ποσοστό από αυτή την αγορά».
Συνεχίζοντας, πρόσθεσε: «Το νέο 2+2 μοντέλο, θα έχει πιο χρηστικό χαρακτήρα από την A110. Θα είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο αλλά όπως μια M4 ή μια 911 θα σου επιτρέπει να έχεις παραπάνω από δύο επιβάτες και λίγο παραπάνω χώρο για ταξίδι».

Τονίζει μάλιστα πως μια τέτοια κίνηση δεν αντιτίθεται στην στρατηγική του ηλεκτρικού μετασχηματισμού της εταιρείας. «Δεν το βλέπω ως ρίσκο για τη ηλεκτρική στρατηγική που έχουμε. Αντιθέτως είναι ευκαιρία να αποκτήσουμε πρόσβαση σε άλλες αγορές ή να βρούμε νέους τύπους πελατών. Η πλατφόρμα APP μας προσφέρει ευελιξία ώστε αν υπάρξει ζήτηση για υβριδικό να έχουμε τη δυνατότητα να αντιδράσουμε».