Μέσα στο 2025 το VW ID. Life

220120133456_VW-ID_-Life-1

Η γκάμα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Volkswagen θα εμπλουτιστεί μέσα στα επόμενα χρόνια με την έλευση του ID. Life.

Το ηλεκτρικό μοντέλο βάσης της VW θα είναι ένα εντυπωσιακό για τα σημερινά δεδομένα αυτοκίνητο που θέλει να αλλάξει την κατηγορία συνολικά.

Το πρωτότυπο που παρουσίασε η VW στο Μόναχο τον περασμένο Σεπτέμβριο, εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τον συνδυασμό της σύγχρονης αντίληψης για τη βιώσιμη κινητικότητα με τον καλαίσθητο σχεδιασμό και την απλότητα. Η αειφορία χαρακτηρίζει το ID. Life σε κάθε σημείο του, καθώς το compact crossover που αναμένεται να παρουσιαστεί στην αγορά το 2025, όχι μόνο κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων αλλά είναι και κατασκευασμένο από φυσικές πρώτες ύλες και ανακυκλωμένα υλικά.

Όλα αυτά η εταιρεία στοχεύει να τα προσφέρει σε ένα προσιτό για κόστος για ευρύ κοινό που θέλει να μπει στο μέλλον της μετακίνησης. Η προβλέψεις για την τιμή του ID. Life, είναι κάπου ανάμεσα στις 20.000 με 25.000 ευρώ και αυτό θα είναι το σημαντικότερο ίσως χαρτί του, στη «μάχη» του να βρει κοινό που θα το προτιμήσει. «Το ID. Life δίνει μία πρώτη εικόνα “μέσα από την κλειδαρότρυπα”των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων μας, στο μέλλον. Η καινοτομία, η αειφορία και η διαχρονικότητα είναι τα στοιχεία που μας εμπνέουν και μας καθοδηγούν», δήλωσε ο Jozef Kaban, Επικεφαλής Σχεδιασμού στη Volkswagen.

Το ID. Life συνδυάζει αρμονικά μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία με παραδοσιακές φόρμες. Για παράδειγμα, τα υλικά για τις ιδιαίτερες επενδύσεις της οροφής και το εμπρός τμήμα είναι από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. Μία από τις στρώσεις βαφής του αμαξώματος περιλαμβάνει ρινίσματα ξύλου ως φυσική χρωστική και έναν παράγοντα σκλήρυνσης οργανικής προέλευσης. Οργανικά έλαια, φυσική γόμμα και φλοιός ρυζιού είναι μερικές μόνο από τις φυσικές πρώτες ύλες για την κατασκευή των ελαστικών του μοντέλου.

Το εσωτερικό του ID. Life επίσης ακολουθεί μία φιλοσοφία αειφορίας. Οι ξύλινες επενδύσεις  χρησιμοποιούν φύλο από βιώσιμες δασικές φυτείες. Τα καθίσματα διαθέτουν ειδικά καλύμματα, με μεγάλο ποσοστό χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, που βασίζονται σε πρώτη ύλη που προκύπτει από ανακύκλωση πλαστικών απορριμμάτων. Με το ID. Life, ένα προσιτό οικονομικά μοντέλο στην εισαγωγική κατηγορία, η Volkswagen σκοπεύει να κάνει τη βιώσιμη κινητικότητα διαθέσιμη σε ακόμα περισσότερο κόσμο, επεκτείνοντας τη στρατηγική «Accelerate».

Η εταιρεία έχει στόχο να αυξήσει το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της τουλάχιστον στο 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη και στο 50% των αντίστοιχων σε Βόρεια Αμερική και Κίνα, μέχρι το 2030. Με την επιθετική, φιλόδοξη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, η Volkswagen στοχεύει ξεκάθαρα να καταστεί η πρώτη επιλογή για τη βιώσιμη κινητικότητα.

Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης